IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volvo вади конкурент на BMW 7-Series

Компанията ще пусне нов флагман, по-луксозен и голям от S80

Volvo вади конкурент на BMW 7-Series

До края на 2015 г. компанията Volvo ще пусне на пазара наследник на сегашния си флагман S80, но моделът няма да бъде най-луксозния и модерен автомобил на марката. Това разкри президентът на скандинавския производител Лекс Керсемейкерс пред Autocar.
Volvo подготвя флагман S100
По думите на топ мениджъра, новото Volvo S90 ще разполага с всичко необходимо, за да се бори с конкурентите си в сегмента BMW 5-Series, Audi A6 и Jaguar XF. Моделът ще се появи като седан, а в началото на следващата година ще излезе и комби V90.

Шведите обаче разработват и по-луксозен, по-модерен и съответно по-скъп автомобил – S100, който ще се разположи в най-високия сегмент. Там машината на Volvo ще има за съперници BMW 7-Series, Audi A8, Mercedes S-Class и Jaguar XJ. Бъдещото S100 ще бъде изградено на платформата SPA, използвана и за XC90, като ще получи мощни и икономични двигатели от семейство Drive E.

Шефът на Volvo допълни, че не се притеснява от възможността флагманът на марката да бъде оборудван с 4-цилиндров мотор. Според Керсемайкерс, след като новият Cadillac CT6 разчита на 2,0-литров турбодвигател с 4 цилиндъра и мощност 265 к.с., то и компанията му може да предложи на клиентите си подобен вариант.

Снимка: Volvo

 

Тагове: volvo s100 Volvo S90
0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какво значи скъпа поддръжка и какви са тези сравнения с Мазда. В Моята еска само по седалките има повече електроника отколкото в в Маздата. То са хиляда ел. настройки, включително и подглавника като добавим, памет, подгряване, надуване, обдухване и масаж и включително това, че при спиране на двигателя, седалката сама се изтегля назад за по удобно слизане и сама се прибира напред при стартиране на двигателя. Волана прави същото упражнение надоло и горе. Какво да се развали в Маздата само механика
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    Дрифтър, не винаги е така, аз например съм минал през какви ли не коли за всекидневки и за дълго пътуване, еми от Мерцедес съм най-доволен. Първо бях с E270 cdi W210-ка (автомат), после съм минал и през Lexus GS300 (2006-та), Mitsubishi Galant 2.5 V6 (2002-ра), BMW E46 3.0 дизел (2004) и от всичките Е-класата беше най-удобна и нямах никакви главоболия с качеството, Лексуса също беше добре направен но малко дървен беше от към возия и чувство. Сега съм с CLS 350 W219 и пак съм много доволен.
  • #7
    17 rate up comment 2 rate down comment
    2втек ( преди 10 години )
    Хората с пари не ги бърка каква ще е подръжката на новия им Мерцедес, БМВ или Ауди, Лексъс, Инфинити! Бърка ги тия дето ще си я купуват втора ръка ...оф колко ще ми гори, колко струват частите, гумите и ала бала...
  • #6
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    за хората с пари покупката на Мерцедес е почти сигурна, понеже играе фактора снобизъм-да покажеш, че можеш да си купиш прескъп предмет, въпреки недостатъците му.
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    По лукс наистина няма кой да бие Mercedes, особено в S-class. Но пък всички от конкуpенцията, ги бият с по-евтина поддръжка. Един Лексъс и едно БМВ 7 са много по-здрави!Но пък кой каквото иска!Скоро си говорих с човек, който 20 години продаваше автомобили и ми каза, че най-здравата, като здравина и сравнително удобна кола е Мазда. Но също каза, че ако човек има пари за S-class или BMW 7, защо да не си го купи тях, ами да купува Мазда?
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    Ами от Mercedes непрекъснато обявяват, че продажбите на S-klasse вървят нагоре, ама щом ти казваш, че падат...Всяко ново поколение на S-klasse задава стандарта при тоя тип автомобили, винаги е било така. А когато другите вече настигнат настоящото поколение S-klasse и току-виж вече станало време за новото и така вече повече от 50 години. :)
  • #3
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    проблема е в това че продажбите при S-class постоянно падат а при седма серия и А8 растат , но скоро и останалите ще разберат къде е истината
  • #2
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Разбира се че и на S-клас! То си пише:"Там машината на Volvo ще има за съперници BMW 7-Series, Audi A8, Mercedes S-Class и Jaguar XJ."И между другото само да вметна че при продажбите в този сегмент лидер е МерцедесГодишните продажби на S-class са 80000 бройки, При седмицата са 50000 бройки при А8 40000 бройки. Горе долу седма серия и А8 общо продават колкото S-класата.
  • #1
    5 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    разбира се на 7-а серия, не на S-класата.прилича на сляпа къртица отпред.