fallback
Коментари ( 90 )
Напиши коментар
-
#30
Японска кола с емблема на *** никога не е имало и няма да има.Има една единствена марка в света с емблемата на двоен ***.Тя е немска и се казва АЛУДИ.Всички го знаят.Направи справка преди да пишеш глупости.
-
#29
НЯМА ТАКОВА НЕЩО!!! Бензиновият 2 литров турбо мотор "на Лексъс" е двигател на БМВ и е един от първите, които немската компания предостави на Тойота в изпълнение на споразумението между компаниите. И да пишете и да не пишете - все тая. Фактите са си факти!!! Нищо вече не произвеждат тъпите жълтурковци по-добре от всички.Едно време поне битова техника имаха. Днес и това нямат!!! Корейците ги биха отдавна! Набедена, смешна работа. Идете покарайте някое ново БМВ или Мерц и пак елате да пишете тъпни
-
#28
А не означава нищо, защото японските компании са най-често глобяваните и осъжданите за всякакви машинации по прикриване на дефекти и платени положителни атестации! През 80-те години на 20 век - Мицубиши (набедените за качествени и надеждни пълни ***) - 20 служители бяха осъдени за манипулации по прикриване на сериозни дефекти, в резултат от което имаше дори жертви, а днес - Тойота - отново за същото и отново за сериозни произшествия със загинали хора! Акъли не ща - имал съм нова японска...
-
#27
DCAT двигателя винаги е бил от най-добрите дизели в света. Лексус има унуикален дизайн на космически кораб недостижим от германските еднодневки,които са като невидими. Двигателят на Лексус Е ЛЕКСУС МОТОР. Нова разработка и няма нищо общо с допотопните бмв. То и Макдоналдс продава най-много сандвичи,но не ги прави най-добрите.И Бентли не продава много! Но и не предлага евтини дизелови версии за голфадйии. И Лексус не предлага! Затова са премиуми.
-
#26
Такова съчетание между налудничавост и скука само японците са способни да постигнат. Защото, по принцип, налудничавото нещо не е скучно! При тях е така. БМВ е най-продавания премиум бранд в момента на абсолютно всички пазари, включително в САЩ. Отделно и Мерцедес и Ауди имат по-добри продажби от Лексъс в премиум сегмента. Никога DCAT двигателят на Тойота не е бил добър. Беше награден за такъв преди години, но това нещо нищо не означава!!!
-
#25
А вие заблудени почитатели на възможно най-смотаните коли създавани някога, кога ще се осъзнаете и ще проумеете, че японската кола освен да е евтина, проста и да се чупи рядко(благодарение на максимално опростените си двигатели от 20-ти век) друго не може да предложи???
-
#24
"Най-новия бензинов турбо мотор на Лексъс" е двигател на БМВ, който вграждат от три години в 3, 4 и 5 серия, както и в Х1 и Х3 с 2 литра обем и 245 к.с. Този двигател има и разновидност със 190 к.с. в момента. Седнете и четете!!! Дизайнът на Лексъс е налуден и в същото време скучен!
-
#23
Ха-ха-ха, тоя Енчо счупи ***! За пореден път се убеждавам че вагонетките живеят в някаква паралелна имагинерна вселена, напомпана от пропагандни партенки без никакво покритие с истинската реалност.
-
#22
Проблемът на господин Енцо е,че приема за истина това,което му се иска, или това,което си е въобразил,че е истина. Само че това го прави още по-уязвим към надсмиване. Защото реално в тези два поста той написа огромно количество откровено неверни неща,които той ги приема за даденост. Изключително заблуден човек, при това арогантен и натрапчив.
-
#21
Четвърто - дизел се търси само в Европа при европейските еснафи. В САЩ,Австралия и белите пазари ,арабския свят всеки иска хибрид и бензин. Никой не поглежда дизел. Тоест тази морално остаряла технология си я харесват само в изостанала Европа. Ултра модерните технологии идват от Япония. А Тойота и Лексус са най-технологичните марки. Не случайно продават най-добрите хибриди и водородни коли.На другия полюс германчетата се трепят за патентите на японеца,както бмв.
61 - 70 от 90
първа < 4 5 6 7 8 9 > последна