fallback

Новият Audi Q7 вече може да се поръчва

Базовият модел в Европа стартира от 60 900 евро

От днес, 16 март, новото поколение на Audi Q7 е налично за поръчки в Европа, съобщават от германския производител. Към момента моделът се предлага в две модификации - една дизелова и една бензинова, като предстои да бъдат добавени и други. Най-достъпен е дизеловият модел с двигател 3.0 TDI. Той разполага с 272 к.с. и 600 Нм, като е способен на ускорение от място до 100 км/час за 6,3 сек. Максималната скорост на движение на тази модификация е 234 км/час, а средният разход на гориво е в рамките на 5,7 л/100 км, сочи официалната информация. Стартовата цена на модела за Европа е 60 900 евро. От 62 900 евро започват цените на бензиновия модел с агрегат 3.0 TFSI, генериращ 333 к.с. и 440 Нм. Показателите на модификацията са ускорение 0-100 км/час за 6,1 сек., максимална скорост на движение 250 км/час и среден разход на гориво 7,7 л/100 км. Списъкът с допълнително оборудване за второто поколение Audi Q7 е повече от богат. Адаптивното въздушно окачване, например, се предлага срещу 2050 евро, матричните LED фарове струват 2580 евро, аудиосистемата Bang & Olufsen изкисва допълнителни 6150 евро, а инфо-системата с тъч екран MMI Navigation plus - 2800 евро. От Audi вече анонсираха пускането на още един дизелов модел, който ще бъде наличен за поръчки по-късно тази година. Той също ще получи двигател 3.0 TDI, но с мощност 218 к.с. Очаква се той да стартира от под 60 000 евро. Предстои пускането и на две електрически версии - дизел-електрическа и бензин-електрическа, но към момента техните цени не се посочват. На пазарите в Азия и Северна Америка ще бъде пусната версия на новия Audi Q7, оборудвана с 2,0-литров TSI мотор с мощност 252 к.с. Първите доставки към клиенти на новия Audi Q7 ще бъдат осъществени през лятото на 2015 година. Още по темата:Второто поколение Audi Q7Audi Q7 e-tron ще има пробег от 1410 км

Тагове: Audi Q7
fallback
  • #10
    RRE S3 ( преди 9 години )
    B&O e unikalna audio sistema,imam ia v moeto S3.Za dale4po-malko pari v Evoque si imam meridian s 16 tonkoloni i 900 vata,koiato ne ostapva po-ni6to,no nai velikata audio sistema e tazi na Bawars and Wilkinson v novoto Volvo XC90.1400 wata opera.Struva kam 4 hiliadi evro
  • #9
    a7 ( преди 9 години )
    Гаранция ти давам, че това няма как да постигне 5,7 л/100 км в реални условия. Поне 8/100 извън градско.
  • #8
    до Nixi ( преди 9 години )
    Защо да не харчи 7,7 бензин, много от новите автомобили харчат значително по-малко гориво, в сравнение с премиум моделите от преди десетина и повече години. Естествено е, че този или който и да било аналогичен нов модел на другите компании ще харчи много по-малко гориво от модел на Ровър, Мерцедес, БМВ или Тойота от 2000 година!
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Хмм, тва Банк&Улъфсен кво е и какво му е толкова специалното за 12500 лв?"Верно, за едната си му кофти продуцирана чалга няма никъв смисъл да се набуташ толкова.
  • #6
    nixi ( преди 9 години )
    С тея разходи става смешно вече, да измислят по-реални тестови условия. Тоя танк ще харчи 7,7 бензин, но на час на светофара може би...
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да даваш 7 бона за регистрационен номер също няма много логика, но много хора дават такива пари, защото за тях това не е голяма сума! Същото е с Банг&Олуфсен -стандартната аудиосистема също върши перфектна работа, но с нея не можеш да се хвалиш! :)
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хмм, тва Банк&Улъфсен кво е и какво му е толкова специалното за 12500 лв? :()
  • #3
    Аз ( преди 9 години )
    готна джипка, жалко само че за средностатистическият българин това е просто непостижимо.
  • #2
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мутрафоните могат вече да се набират :)
  • #1
    Анонимен ( преди 9 години )
    На външен вид изглежда добре
fallback
Последни