fallback

Новият Audi Q7 вече може да се поръчва

Базовият модел в Европа стартира от 60 900 евро

От днес, 16 март, новото поколение на Audi Q7 е налично за поръчки в Европа, съобщават от германския производител. Към момента моделът се предлага в две модификации - една дизелова и една бензинова, като предстои да бъдат добавени и други. Най-достъпен е дизеловият модел с двигател 3.0 TDI. Той разполага с 272 к.с. и 600 Нм, като е способен на ускорение от място до 100 км/час за 6,3 сек. Максималната скорост на движение на тази модификация е 234 км/час, а средният разход на гориво е в рамките на 5,7 л/100 км, сочи официалната информация. Стартовата цена на модела за Европа е 60 900 евро. От 62 900 евро започват цените на бензиновия модел с агрегат 3.0 TFSI, генериращ 333 к.с. и 440 Нм. Показателите на модификацията са ускорение 0-100 км/час за 6,1 сек., максимална скорост на движение 250 км/час и среден разход на гориво 7,7 л/100 км. Списъкът с допълнително оборудване за второто поколение Audi Q7 е повече от богат. Адаптивното въздушно окачване, например, се предлага срещу 2050 евро, матричните LED фарове струват 2580 евро, аудиосистемата Bang & Olufsen изкисва допълнителни 6150 евро, а инфо-системата с тъч екран MMI Navigation plus - 2800 евро. От Audi вече анонсираха пускането на още един дизелов модел, който ще бъде наличен за поръчки по-късно тази година. Той също ще получи двигател 3.0 TDI, но с мощност 218 к.с. Очаква се той да стартира от под 60 000 евро. Предстои пускането и на две електрически версии - дизел-електрическа и бензин-електрическа, но към момента техните цени не се посочват. На пазарите в Азия и Северна Америка ще бъде пусната версия на новия Audi Q7, оборудвана с 2,0-литров TSI мотор с мощност 252 к.с. Първите доставки към клиенти на новия Audi Q7 ще бъдат осъществени през лятото на 2015 година. Още по темата:Второто поколение Audi Q7Audi Q7 e-tron ще има пробег от 1410 км

Тагове: Audi Q7
fallback
  • #20
    Triforce ( преди 9 години )
    За лимузина предпочитам БМВ и Мерцедес, но тука говорим за нещо по-различно! :)
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    И в коя община не плащаш данъци на автомобила?!Или си караш автомобила само на село, където няма полицаи?Хайде стига глупости!
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    какви данъци бре, аз в мойта община данъци не плащам. А за подръжката, ако не знаещ има 5 год гаранция
  • #17
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Za meloman kato men audio sistemata v kolata e must option.Po-vajna mi e dori ot navigaciata,no 4esno sa si priznaia ne bih dal 12 hiliadi leva za otvu4enie.Maksimum 5 i to s mnogo ugovorki
  • #16
    Вретимир ( преди 9 години )
    докато има фолцваген нема да карам друго
  • #15
    до Анонимния ( преди 9 години )
    При 239 коня, най-малкия проблем ти е разхода на гориво. Какво е значението дали е 7 или 8 разхода при 239 коня, където данъци, застраховки и поддръжка на автомобила са ти един куфар с пари, просто от любопитство питам!
  • #14
    Плевенския до RRE S3 ( преди 9 години )
    Знаем, че това са страхотни музикални системи. Въпросът е дали има смисъл от толкова мощни системи в автомобил - това не е дискотека, а средство за придвижване. Ако човек пътува сам, може да си пусне силно някое парче, но все пак колко силно ще слушаш, базовата уредба най-вероятно ще ти е достатъчна. Базовото озвучение на Passat-a ми /B6-ца/ е достатъчна, за да мога да слушам максимално силно Radio 1 Rocк. Ама хора всякакви все пак :)
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    "а средният разход на гориво е в рамките на 5,7 л/100 км" - ама като почнат да лъжат с разхода, та чак да се смееш...От личен опит - Ауди А5, дизел, 239 к.с., под 7 на извънградско трудно можеш да го свалиш.
  • #12
    darth ( преди 9 години )
    Bowers & Wilkins. Не се заяждам просто нали си голям експерт..... ако се научиш и да пишеш правилно.
  • #11
    Мишо Петров до А7 ( преди 9 години )
    Едва ли е от такова голямо значение дали е плюс или минус един литър. Ясно е, че тези данни все пак са постигнати в идеални условия, но вероятно са близки до реалността. Карал съм два чисто нови служебни автомобила през последната година - Голф 7-ца 1.2 85 коня и Тойота Авенсис III 1.6 132 коня. И на двата автомобила между София и Варна постигнах близки до резултатите от каталозите - 4.9 извънградско за Голфа и 6.1 за Авенсиса. В градски условия е различно, зависи от трафика, но пак са прилични.
fallback
Последни