fallback

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо

Двигателят ще се появи при десетото поколение на модела

Новите VTEC Turbo двигатели. Снимка: Honda Десетото поколение на Honda Civic ще получи напълно нов турбо-двигател, който ще бъде базов за модела, съобщава Automotive News, цитирайки официална информация от японската компания. Новият мотор ще има обем от 1,5 литра, но ще предлага мощност като при 2,0- или дори 2,4-литров атмосферен бензинов мотор, сочи информацията. В същото време въртящият момент на новия двигател ще бъде значително по-висок, а разходът на гориво осезаемо намален. Настоящата генерация на модела се предлага с 1,8-литров атмосферен мотор.От Honda не разкриват кога ще видим следващото поколение на Civic, но пък уточняват, че производството на новия 1,5-литров турбо-мотор ще стартира още в края на тази година. Плановете предвиждат да бъдат конструирани по около 200 000 такива двигатели на година.При анонсирането на новите си турбо-мотори компанията показа общо три такива двигателя - 1,0-литров, 1,5-литров и 2,0-литров (на снимката). 

Тагове: honda civic vtec turbo
fallback
  • #51
    Дошо ( преди 9 години )
    Не съм нито русофоб, нито ***.Аз съм българофил и като такъв разбирам, че националните ни интереси не съвпадат с руските. Дано империята на злото по-скоро се разпадне та да се оправи нашата хубава страна.
  • #50
    втек ( преди 9 години )
    Пишеш глупости Дошо! А двигателя 1396 куб. см. как го водят да те питам? А този 1246 куб. см. 1.3 или1.2 се води? Вземи малко почети повече за двигателите, че се излагаш, както се излагаш и с тъпите си разбирания за политиката и особено русофобството ти и соросоидната ти същност. Фен съм на Хонда. Имал съм няколко коли и мотора от тази велика марка, но подобни индивиди, като теб понякога вредят в стремежа си да се направят на големите фенове без да са чели достатъчно по въпроса.
  • #49
    до trb ( преди 9 години )
    Еми те японците тая литрова мощност я вадеха още миналия век и то дори без директно впръскване. Немците пак са няколко обиколки назад.
  • #48
    Дошо ( преди 9 години )
    Момчета, чета, че споменавате Хондовия ДВГ 1.4 коня атмосферен.Пишат го 1.4, но на практика обема му е 1339сс, което е далече от 1400!
  • #47
    trb ( преди 9 години )
    Принципно има сериен двигател 4.0 литра и 500 коня и той не е японски, но не знам каква е тая мания под статия за хонда да се плюе ваг и обратното....вм
  • #46
    haha ( преди 9 години )
    въртящия момент на ДВИГАТЕЛЯ зависел от скоростната кутия - NO COMENT
  • #45
    Анонимен ( преди 9 години )
    напомпването на един двигател вличе на ресурса ми всеки производител си има политика колко да го напомпи не 4е неможе а не иска затова при Хонда започват проблемите с горенето на масло и йивота му е по малък но с една смяна на сегменти нещата се оправят блока е алуминиев с никасил покритие използвано за пръв път при порше проблема на никасила е че сярата го разрушава ина4е е много износо усточив надере ли се смчна блок
  • #44
    Анонимен ( преди 9 години )
    забравих да спомена и двата да са приблезително и еднакви коне
  • #43
    Анонимен ( преди 9 години )
    най просто сравнете примерно 1.6 двигател бензин и дизел и двата с турбо дизела е с поне 100НМ по голям защото КПД на дизела е по голямо
  • #42
    Анонимен ( преди 9 години )
    КПД не бензина е с 1/3 по малко от на дизела наи голямо КПД до сега е постигнато при помпа дюза затова се ползва много широко при камионите при колите го премахна заради еко нормите че немогат да направят катализатора
fallback
Последни