fallback

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо

Двигателят ще се появи при десетото поколение на модела

Новите VTEC Turbo двигатели. Снимка: Honda Десетото поколение на Honda Civic ще получи напълно нов турбо-двигател, който ще бъде базов за модела, съобщава Automotive News, цитирайки официална информация от японската компания. Новият мотор ще има обем от 1,5 литра, но ще предлага мощност като при 2,0- или дори 2,4-литров атмосферен бензинов мотор, сочи информацията. В същото време въртящият момент на новия двигател ще бъде значително по-висок, а разходът на гориво осезаемо намален. Настоящата генерация на модела се предлага с 1,8-литров атмосферен мотор.От Honda не разкриват кога ще видим следващото поколение на Civic, но пък уточняват, че производството на новия 1,5-литров турбо-мотор ще стартира още в края на тази година. Плановете предвиждат да бъдат конструирани по около 200 000 такива двигатели на година.При анонсирането на новите си турбо-мотори компанията показа общо три такива двигателя - 1,0-литров, 1,5-литров и 2,0-литров (на снимката). 

Тагове: Honda Civic vtec turbo
fallback
  • #31
    fan. ( преди 9 години )
    ***, настоящата генерация се предлага и с 1,4 атмосферен мотор а не само с 1,8!!!
  • #30
    до Дошо ( преди 9 години )
    Ти пък защо се "пенявиш" с двигателя си от стара Астра!?
  • #29
    Анонимен ( преди 9 години )
    Моделаторе, защо триеш коментари, посочващи че дизела е основен фактор при провокирането на астмата при малките деца?
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ле ле, Хонда сег откриват топлата вода. Аман от селски фирмички!
  • #27
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това с надеждността е заболяване наречено "Нов Внос" на 123 000 км. Купувате милиноерки за да минете евтино (и се чудите що същите коли ги има и на тройна цена)и после се чудите що се развалят и правите обобщения.
  • #26
    Дошо до DAS AUTO ( преди 9 години )
    Всике тръгва от някакви марки.Накрая се спира при нас.Аз от вас тръгнах и никога няма да се върна.Няма токлова комплексно кофти проектирани таралясници.Надеждността е сведена до най-ниско ниво.
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    Фенът на Ваг, вземи се научи да пишеш грамотно..., чак след това давай мнение коя косачка колко е добра и какви двигатели се влагат във същите.
  • #24
    Градинаря ( преди 9 години )
    Супер е за сенокосачката ми! Въобще се чудя що хонда се пъне да прави коли - провал след провал, след като има такива добри артикули за вграждане в самобръсначки, сенокосачки, моторни лодки и т.н.
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти тия с вагенските автомобили не ги гледай, всички карат коли от 250 коня нагоре... :)
  • #22
    до тоя с лаг-а ( преди 9 години )
    Май ти на книга ги гледаш нещата. Хубаво е да знаеш, че за разлика от повечето дизели този не спира на 3500 оборота. Но ти си го карал, нали?И е доста важно дали е в CR-V или в Сивик. За CR-V си е малък и според мен, но и там стига, ако се ползва без някакви напъни.Но да плюеш просто така е глупаво.
fallback
Последни