fallback

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо

Двигателят ще се появи при десетото поколение на модела

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо Новите VTEC Turbo двигатели. Снимка: Honda Десетото поколение на Honda Civic ще получи напълно нов турбо-двигател, който ще бъде базов за модела, съобщава Automotive News, цитирайки официална информация от японската компания. Новият мотор ще има обем от 1,5 литра, но ще предлага мощност като при 2,0- или дори 2,4-литров атмосферен бензинов мотор, сочи информацията. В същото време въртящият момент на новия двигател ще бъде значително по-висок, а разходът на гориво осезаемо намален. Настоящата генерация на модела се предлага с 1,8-литров атмосферен мотор.От Honda не разкриват кога ще видим следващото поколение на Civic, но пък уточняват, че производството на новия 1,5-литров турбо-мотор ще стартира още в края на тази година. Плановете предвиждат да бъдат конструирани по около 200 000 такива двигатели на година.При анонсирането на новите си турбо-мотори компанията показа общо три такива двигателя - 1,0-литров, 1,5-литров и 2,0-литров (на снимката). 

Тагове: Honda Civic vtec turbo
fallback
  • #31
    fan. ( преди 10 години )
    ***, настоящата генерация се предлага и с 1,4 атмосферен мотор а не само с 1,8!!!
  • #30
    до Дошо ( преди 10 години )
    Ти пък защо се "пенявиш" с двигателя си от стара Астра!?
  • #29
    Анонимен ( преди 10 години )
    Моделаторе, защо триеш коментари, посочващи че дизела е основен фактор при провокирането на астмата при малките деца?
  • #28
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ле ле, Хонда сег откриват топлата вода. Аман от селски фирмички!
  • #27
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това с надеждността е заболяване наречено "Нов Внос" на 123 000 км. Купувате милиноерки за да минете евтино (и се чудите що същите коли ги има и на тройна цена)и после се чудите що се развалят и правите обобщения.
  • #26
    Дошо до DAS AUTO ( преди 10 години )
    Всике тръгва от някакви марки.Накрая се спира при нас.Аз от вас тръгнах и никога няма да се върна.Няма токлова комплексно кофти проектирани таралясници.Надеждността е сведена до най-ниско ниво.
  • #25
    Анонимен ( преди 10 години )
    Фенът на Ваг, вземи се научи да пишеш грамотно..., чак след това давай мнение коя косачка колко е добра и какви двигатели се влагат във същите.
  • #24
    Градинаря ( преди 10 години )
    Супер е за сенокосачката ми! Въобще се чудя що хонда се пъне да прави коли - провал след провал, след като има такива добри артикули за вграждане в самобръсначки, сенокосачки, моторни лодки и т.н.
  • #23
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ти тия с вагенските автомобили не ги гледай, всички карат коли от 250 коня нагоре... :)
  • #22
    до тоя с лаг-а ( преди 10 години )
    Май ти на книга ги гледаш нещата. Хубаво е да знаеш, че за разлика от повечето дизели този не спира на 3500 оборота. Но ти си го карал, нали?И е доста важно дали е в CR-V или в Сивик. За CR-V си е малък и според мен, но и там стига, ако се ползва без някакви напъни.Но да плюеш просто така е глупаво.
fallback
Последни