fallback

Базовият мотор на Civic ще бъде 1,5 турбо

Двигателят ще се появи при десетото поколение на модела

Новите VTEC Turbo двигатели. Снимка: Honda Десетото поколение на Honda Civic ще получи напълно нов турбо-двигател, който ще бъде базов за модела, съобщава Automotive News, цитирайки официална информация от японската компания. Новият мотор ще има обем от 1,5 литра, но ще предлага мощност като при 2,0- или дори 2,4-литров атмосферен бензинов мотор, сочи информацията. В същото време въртящият момент на новия двигател ще бъде значително по-висок, а разходът на гориво осезаемо намален. Настоящата генерация на модела се предлага с 1,8-литров атмосферен мотор.От Honda не разкриват кога ще видим следващото поколение на Civic, но пък уточняват, че производството на новия 1,5-литров турбо-мотор ще стартира още в края на тази година. Плановете предвиждат да бъдат конструирани по около 200 000 такива двигатели на година.При анонсирането на новите си турбо-мотори компанията показа общо три такива двигателя - 1,0-литров, 1,5-литров и 2,0-литров (на снимката). 

Тагове: Honda Civic vtec turbo
fallback
  • #41
    Анонимен ( преди 9 години )
    на дино тест каде се мерят конските сили и ВМ на колелата
  • #40
    Анонимен ( преди 9 години )
    говориш пълни глупости 120конч 300 нм въртящия момент зависи и от предавателното 4исло на скоростната кутия *** ако скоростите са по къси вартящия момент е по голям не 4е двигателя е кои знае какво
  • #39
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГенският кавал не спира с глупостите си. Не само, че японските мотори са по-добри, но и са по здрави в пъти при това. Само ще спомена, че всеки 27-ми двигател на любимата ти ВАГенска марка излиза дефектен от завода. Направи си сметката!При Хонда е отчетен само 1 проблем на всеки 344 произведени агрегата. Нещо да кажеш бе вагон! Това са фактите! Не 1 или 2 пъти са по-здрави японските ДВГ, а десетки пъти по-здрави от немските ***, които дори не си ги оправят гаранционно, а клиента плаща.
  • #38
    Поправка ( преди 9 години )
    Никакво значение за мощността- и на пежо върт.момент идва по-рано
  • #37
    Анонимен ( преди 9 години )
    Никакво значение за мощността- и на пежо върт.момент идва по-бавно, и на Рено дизела,обаче са по-бавни от Хондовия. Това е инженерна ефективност- японеца вади 120 коня о 300 Нм, нещо,което германеца не успява - 110 коня и едва 250 Нм. Очевадна разлика във ефективността при еднакъв обем. По-добрия дизел е хонда.
  • #36
    Анонимен ( преди 9 години )
    1,6 дизела хонда го позиционират по-високо отколкото съответния VW и затова са го форсирали. VW не слагат този двигател на тежко SUV от класа на CRV а гонят(ипостигат) икономия на гориво.Същто така върт. момента при VW идва по рано което е от по-голямо значение от мощността. На който му трябват повече от 250 нютона отива на 2.0 който базово е 150коня/340 нМ. което е горе-долу колкото 2,2 дизела на хонда.
  • #35
    Анонимен ( преди 9 години )
    Там където японеца вади 100 коня от 1.4 на германеца му трябва 1.6 както правеше фолксваген 1.6 102 коня - 30 % по-ниска ефективност. Тойота 1.6 атмосферен 132 коня.
  • #34
    Анонимен ( преди 9 години )
    японските трилитрови дизели са по 180 коня защото се правпт да са вечни и за истински оффроудъри. А не за паркетници като германските пластмасови сапунерки. Нещо млъкна за 1.6 дизела,който хвалеше!!! Хондовия е по-добър от германския. Така, кога германец ще направи 1.4 100 коня мотор без турбо? Кво сравняваш атмосферен мотор с турбиниран? Покажи ми германски бензинов атмосферен мотор с 200 коня от 1.8 !!!! Айде,щото японеца го може.
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пишеш пълни глупости - 1,4 дгв Хонда е 100 коня и 127 Nm (умпрял преди да е запалил) на VW 150 к.с. и 250 Nm.При дизелите е още по трагично покажи ми този японец със 240 коня от 2.0 (VW) или 3.0 381 к.с. и 740 Nm (BMW).Японските трилитрови дизели са по 180 коня.
  • #32
    Анонимен ( преди 9 години )
    По всички показатели япоинеца прави по-добър дизел от германеца. Хондовия 1.6 дизел извлича 120 к.с. и 300 Nm върт.момент от мотора, Фолксвагеновия 1.6 110 к.с. и 250 Nm ,което веднага се усеща и в ускорението и в максималната скорост. Просто както винаги от един обем японеца вади по-ефективен двигател от германеца. Просто японеца е по-добър инженер.
fallback
Последни