IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Китай все още продават първото поколение Mazda6

Моделът струва около 20 000 долара

В Китай все още продават първото поколение Mazda6

В Китай все още продават първото поколение Mazda6
Ако сте фен на първото поколение Mazda6, но искате да имате новопроизведена кола, просто трябва да отскочите до Китай.

Версията седан на модела все още се произвежда в страната, заедно с второто и третото поколение Mazda6, пише китайското издание Аuto.Sohu.
В Китай все още продават първото поколение Mazda6
За моделна година 2015 местният джойнт-венчър FAW-Mazda, който произвежда модела от 2003 година насам, е подготвил и сериозни отстъпки. Вместо за около 26 000 долара китайската Mazda6 сега се предлага срещу само 20 718 долара.
В Китай все още продават първото поколение Mazda6
В Китай първото поколение Mazda6 се оборудва само с един двигател. Той е бензинов с обем 2,0 литра и генерира 147 к.с. Изборът от трансмисии е между ръчна с пет степени и автоматична с четири.

FAW-Mazda продава също така второто и третото поколение Mazda6, но под различни имена - Ruiyi и Atenza съответно.

Снимки: Аuto.Sohu

Тагове: Mazda6 faw-mazda
0 от 500
  • #9
    24 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мда, в Китай първата генерация Мазда 6 успешно конглокира последното поколение Пасат. Докато в САЩ на Пасат му се налага да се бори с последното поколение Мазда и затова не му върви в продажбите. Му-ха-ха-ха!
  • #8
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    САЩ, като население са джудже спрямо Китай. В САЩ почти всеки навършил 16 г. има кола. Държавата е не толкова гъсто населена, като изключим мегаполисите. Китай е една от най-гъсто населените държави в света. Ако всеки втори китаец е с личен автомобил ще стане мазало. В момента пътната инфраструктура не може да поеме наличния трафик и задръстванията са огромни, а какво остава да се увеличат колите. Друг проблем ще бъде екологията и разхода на горива.Ако има 1 млрд. коли в Китай петрола свършва...
  • #7
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Горублянски фен ( преди 10 години )
    Че то и в БГ-то си се продава предимно този модел, само дето не е чисто нов автомобила.
  • #6
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А в САЩ сигурно последния модел е $25 000. Имаш две различни общества и две различни стратегии:В САЩ обществения транспорт е ограничен!Докато в Китай е доста добре развит!Затова в САЩ цените са относително ниски на автомобилите,докато в Китай се завишават с такси,за да се стимулира използването на обществения транспорт(метро,влакове,тролейбуси и т.н.)
  • #5
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много здрав и сполучлив модел се оказа. Единствено в началото на производството имаха проблем с корозията, но после го оправиха. много здрава във всяко отношение кола.Не се учудвайте на цената! В Китай колите се продават с 200-300% надценка и са много по-скъпи отколкото другаде. Правят го, за да ограничат купуването на автомобили и да стимулират общественият транспорт.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    prez january 2007 bqh v qingdao, v salonite na VW ima6e passat 3ka ot '91, prodava6e se kato santana! aide nedeite taka, 4e ako po4nem da se debnem, 6e se hvanem!!!
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    21 190 :)http://***.mazdausa.com/MusaWeb/displayHomepage.action
  • #2
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А в САЩ сигурно последния модел е $25 000.
  • #1
    11 rate up comment 17 rate down comment
    AU ( преди 10 години )
    Супер предложение. Ако не ти трябват т.н. модерни сейфти системи е супер преложение - в другите аспекти мазда не са напреднали много - така, че първата е като третата генерация.