Новото поколение Renault Clio RS вече предлага и версия Trophy. Върховият вариант в гамата на модела дебютира под прожекторите на салона в Женева и ще може да бъде поръчван от месец юни на тази година.
Също като при Trophy версията на по-големия Megane, новият Clio RS Trophy разполага с по-мощен двигател, преработена трансмисия, променено шаси и отличителен бодикит.
Що се касае до мотора, той е получил допълнителни 20 к.с. и 20 Нм. Така 1,6-литровият двигател вече предлага мощност от 220 к.с. и 260 Нм въртящ момент. Освен това ограничителят на оборотите е преместен от 6500 на 6800 об/мин, а при движение на четвърта и пета предавка е наличен временен пиков въртящ момент от 280 Нм.
Съществени промени са направени и по скоростната кутия EDC. Автоматикът с два съединителя вече сменя предавките с 40% по-бързо при движение в режими Normal и Sport. А при включване на режим Race трансмисията работи с цели 50% по-бързо в сравнение с тази при стандартния Clio RS.
Върховото Clio се отличава също така с 18-инчови джанти Radical и гуми Michelin Pilot Super Sport, по-бърза с 30% кормилната рейка и старт/стоп система, която работи единствено в режим Normal.
Оборудването на Clio RS Trophy предлага спортно окачване с по-твърди амортисьори и пружини, което редуцира просвета с 20 мм отпред и с 10 мм отзад. Салонът демонстрира различен волан, спортни седалки, хромирани елементи и др. Екстериорът е снабден с агресивен бодикит, включващ брони, прагове, заден дифузьор, семпъл заден спойлер и др.
Върховият Clio Renaultsport 220 Trophy EDC излиза на пазарите през месец юни. Освен в Европа, моделът ще се предлага на още 10 пазара по света.
Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg