IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Бъдещето на комбитата Audi

Германската компания представи Prologue Avant

Бъдещето на комбитата Audi

Audi разкри напълно концепцията Prologue Avant, чиято официална премира ще се състои в началото на следващата седмица в Женева. Моделът разкрива бъдещия дизайн на марката, като разчита на хибриден мотор.
Бъдещето на комбитата Audi
"Нова интерпретация на философията ни за комби автомобили", с тези думи германската компания определя своя Prologue Avant. Автомобилът е дело на новия главен дизайнер на Audi Марк Лихте, като е базиран на купето Prologue, което бе показано по-рано тази година.

Новият Audi Prologue Avant се простира на дължина от над пет метра, като демонстрира агресивната предна част и ниско разположена решетка на радиатора. Фаровете са издължени и сравнително компактни, като са оборудвани с новите лазерни светлини. А под тях са разположени големи отвори за въздух. Задната част е скосена, оборудвана с малък прозорец на вратата, стопове с 3D дизайн и масивни ауспуси, които са монтирани в бронята.

Интересен елемент, който вероятно ще остане само на концептуално ниво, са дръжките на вратите. Всъщност такива няма. Автомобилът разполага с електромеханични врати, които се отварят при допир.
Бъдещето на комбитата Audi
Интериорът е оборудван с материали от най-високо качество - истински алуминий, хром, натурално дърво, скъпа кожа. Дизайнът е изчистен и дори постен, като е различен от това, което сме свикнали да виждаме при моделите на Audi. Уредите са изцяло дигитални, а салонът разполага с четири индивидуални кресла. За задните са предвидени OLED монитори.

Задвижващият агрегат на Prologue Avant не е бензинов V8, както се очакваше, а дизел-електрически. Хибридната система обединява 3.0-литров TDI двигател, електромотор и литиево-йонна батерия (14,1 кВтч). Комбинираната максимална мощност е 455 к.с., а максималният въртящ момент достига 750 Нм.

Хибридният двигател задвижва четирите колела, като позволява спринт от място до 100 км/час за 5,1 сек. Максималната скорост е 250 км/час.

По-впечатляващо обаче е средното потребление на гориво в хибриден режим - едва 1,6 л/100 км., сочи информацията от Audi. Само на електричество моделът може да измине 54 км.

Пред публика Prologue Avant ще се появи на 3-ти март в Женева. На швейцарското изложение ще видим и купето Prologue.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #4
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    ИМА стандартизиран тест за разход, но той е ***. Вземат се километрите само на ток, добавят се 25 км само на бензин/дизел и се осреднява. Така, за да докара това Ауди 1.6/100, трябва на всеки 80 км да спир за по 4-5 часа да зарежда батерията догоре.
  • #3
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Просто няма стандартизиран тест за разход и всеки производител го дава измерен по своя собствена методология, в която условията на провеждане са оптимални за конкретния автомобил. В реални условия обаче дори доближаването до заводския разход е трудно.
  • #2
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    1.6 литра аааааааТез от Ауди пак са изперкали За 100км аз хабя повече гориво от тва Ауди хахахахаХаресваме ми обаче дизеловия хибрид.Да припомним че и БМВ каза, че И8 ще гори към 2-3 литра пък 10/100 си подържа или поне по последния тест на Топ Гиър. Това с разходите си е много относително от всяка една компания, щот и Макларана и Ферарито щели да горят 5 хахаха наеш кога :)
  • #1
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Красиво е, но нещо не откривам кое е новото в дизайна. И честно казано, Ауди и ФВ са имали и по-добри концептуални разработки. Време е за изцяло нов дизайнерски език за марката..