IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Краят на една ера – Bugatti продаде последния Veyron

Версията La Finale ще украси колекция в Близкия Изток

Краят на една ера – Bugatti продаде последния Veyron

Краят на една ера настъпи – компанията Bugatti обяви продажбата на последния произведен Veyron. Машината носи името La Finale и вече е собственост на богат арабски колекционер на автомобили.
Краят на една ера – Bugatti продаде последния Veyron
Преди да замине за Близкия Изток автомобилът ще бъде изложен пред публика на предстоящия автосалон в Женева. Той е с пореден номер 450, като ще бъде поставен редом с първото Bugatti Veyron, слязло от конвейера през 2005 г.

Финалният La Finale е от върховата модификация Super Sport, която разполага с 1200 к.с. Пожелалият анонимност арабин е платил 2,6 млн. щатски долара за автомобила, твърди Bloomberg.

„Това е един от най-важните моменти в историята на автомобилната промишленост. За тези 10 години на пазара Veyron успя да се докаже като един уникален продукт и да си спечели уважението на мнозина“, заяви президентът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер.

В компанията сега ще могат да съсредоточат всичките си усилия върху създаването на новия си модел - Chiron. За него се знае, че ще разчита на същия двигател като Veyron, но с нови турбини. Така мощността му ще надмине 1500 к.с, което ще позволи достигане на максимална скорост от 450 км/ч.

Очакванията са новото Bugatti Chiron да бъде готово като концептуален модел до края на тази година. А серийната версия ще видим най-вероятно през 2016 г.

Снимка: Bugatti

 

Тагове: Bugatti Veyron
0 от 500
  • #13
    14 rate up comment 9 rate down comment
    До Кодошо,Анонимен, ( преди 10 години )
    До Кодошо,Анонимен,Тойотко Оризарски,Хондъо,началника,Истината и т.н. Не си интересен вече. А и не ти се получава да имитираш различни хора. Елементарен си.
  • #12
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Най-вероятно на последните бройки са си направили голяма отстъпка и сами са си ги изкупили, щото се свършиха глуповатите футболистчета,а ония с чаршафите се усетиха, че VW ги клати могъщо. Сега ще направя една бледа сметка - в света има над 1000 милиардера, само в САЩ хората с над 100 млн. са повече от 3000 човека, общо по света има 13-14 млн. милионери... Не ви ли се струва, че продажбите на тоя сандък са прекалено малки на фона на толкова много богати хора,а?!
  • #11
    21 rate up comment 14 rate down comment
    Кодошо ( преди 10 години )
    Едни продават коли за милиони, а други (оризарето) се потят над дефектната си ширпотреба. Ха ха ха!
  • #10
    13 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Този хипопотам не може да се сравнява с Кoenigsegg 1:One. В момента това е най-ексклузивния хиперкар.
  • #9
    14 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Оххх, отдъхнах си. След 10 мъчителни години и безброй пъти смъкване на цената, най-накрая успяха да ги пробутат. Да му мислят клиентите....
  • #8
    19 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Щом в статия за носорога Вейрон комплексираните фенове на немски тояги пишат за Тойота Корола всичко е наред и е очевидно накъде избиват комплексите.
  • #7
    26 rate up comment 6 rate down comment
    намалили цената!? ( преди 10 години )
    От 1.1 мнл. евра на 2.5млн.! Ако това е намаление,здраве му кажи!
  • #6
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Един там ( преди 10 години )
    Много се кефех на Бугати преди VW да га придобият. Имаше едно EB110S на времето. Шуми имаше такова. Жълто. После са появи ЕВ 112.Мисла, после(ако не бъркам) додоа VW и са роди Вайрона. Като излезе, беше жисток двер - 2.5 до 100, 1000 коня !!! Охаа. Колкото и да не ми хареса на външен вид, няма как да не заслужава уважение.Евала на VW, че не напраиха дизелов, комби, SUV или Шкода/Сеат вариант и запазиха духа на ВЕЛИКА марка автомобили. Ще е интересно, да видим наслeдника.
  • #5
    41 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ти колко Вейрона мислиш се произвеждат на година? Това да не ти е Тойота, където се произвеждат ментета на килограм за час! Тука всичко е ръчна изработка и най-висококачествени материали а не евтина третокласна пластмаса. Всяко Бугати е като бижу. Само оборотомера инкрустиран с диаманти, струва колкото 10 чисто нови Короли. Имаш ли представа, за колко време се прави този оборотомер? Знаеш ли колко време се шлифова диамант? Много повече време, отколкото да произведеш 1000 Тойоти.
  • #4
    25 rate up comment 36 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Еееее разгеле.За 10 години успяха да продадат 450 хипопотама.Сега да видим колко време ще им отнеме да си ги изкупят обратно от ,,доволните" клиенти.