IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов

Всъдеходното комби ще се предлага с избор от 5 двигателя

Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов

Volkswagen разкри второто поколение на комбито с повишена проходимост Passat Alltrack, чиято световна премиера ще се състои на откриващото се на 3 март автомобилно изложение в Женева. А първите продажби на модела в Европа ще се стартират през септември.
Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов
Както и предшественикът, така и новият Passat Alltrack предлага увеличен просвет и оригинални брони, увеличаващи проходимостта на машината. Тя е оборудвана също така с пластмасови предпазители на цялата каросерията, както и със защита на дъното.

Външният вид на проходимия автомобил доминира още с оригинални джанти и сребристи корпуси на огледалата. Пътният просвет при модела е с 28 мм по-голям от този на обикновения Passat. Машината е оборудвана и със система за задвижване на четирите колела 4Motion, която е комбинирана с Haldex от пето поколение.

Освен това системата предлага и нов режим Off Road, който променя отзивчивостта на педала на газта, като оптимизира спирачната система и асистента при спускане или изкачване по неравен терен. Диференциалът с електронна блокировка XDS+ е достъпен само при най-мощните бензинова и дизелова версии на новия Passat Alltrack.
Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов
Що се касае до моторите, за всъдеходното комби на Volkswagen са предвидени 5 агрегата. Това са два бензинови турбо-мотора с 4 цилиндъра и обем 1.4 и 2.0 литра, развиващи съответно 150 и 220 к.с., и три дизела с обем 2.0 литра. Първите два от тях развиват 150 и 190 к.с., а третият, благодарение на двата турбо-компресора, разполага с 240 к.с.

Най-слабите агрегати - тези със 150 к.с., се съчетават с 6-степенна механична скоростна кутия, докато за всички останали като опция се предлага и 6-степенна DSG роботизирана трансмисия с два съединителя. За модела не се предвижда 7-степенна DSG, тъй като тя не е подходяща за движение по трудни терени.

В оборудването на комбито са включени адаптивни светодиодни фарове, 12-инчов приборен панел, пълен набор електронни „асистенти“, включително система за подпомагане на паркирането с ремарке. Наличен е също така мултимедиен комплекс (Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink), работещ със сензорни дисплеи с размер 5, 6,5 или 8 инча.

Снимки: Volkswagen

 

 

0 от 500
  • #36
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Емо ( преди 10 години )
    Тойота била по-скъпа от Фолксваген в САЩ...Явно никога не си стъпвал в САЩ!Живял съм 4 години по 4 месеца - бях на бригади!Повечето хора предпочитат американски автомобили, защото са местни марки - разбира се нищо с двигател под 4.0! тези които искат малолитражен автомобил с по-високо качество от американското, за същата цена си вземат нещо японско или корейско! Хората с повече пари си вземат нещо европейско - BMW, Audi, Mercedes, за да се отличават от тълпата. Това е!
  • #35
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Фолк с фолксваген ( преди 10 години )
    Не е лош пасатора, но колко ще е здрав и най-вече колко ще струва, това вече е друга тема. :)
  • #34
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нужно ли е постоянно да ни пишете за таз смрадлива марка .Имайте малко уважение към читателите .Не копирайте Аутобилд
  • #33
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    Е, определено интериора е по-добре от този на Шкода! Но вътре е доста пластмасов! Бих казал в по-старите модели на Тойота няма толкова пластмаса!
  • #32
    18 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хахаха, какъв е тоя шлеп беееее. На постоянна котва в сервиза. Понеже нали самите немци ореваха че "Мооят дов е сервиза". Мухахаха
  • #31
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това е най-доброто отвъд Вала. И отсам Вала пак е най-доброто и ще се купува силно.
  • #30
    27 rate up comment 11 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Интериора са го измислили стажант-дизайнери прекалили с шнапс и с iQ pod 50
  • #29
    17 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Моля? В сащ купували японски коли щото били по-евтини?? Ти в коя година живееш бе? Та Тойота продава всичките си топ модели по-скъпо от Фолксваген. Къде сравняваш японска кола с германска трошка. германските просто нямат авторитет и престиж,защото всеки американец знае,че си дава парите за японска кола, тоест здрава,надеждна,технологична,комфортна и модерна. И кой ти гледа никаквия БГ пазар. Европейския също е некоректен,защото европейците си купуват своето,за да си крепят промишлеността.
  • #28
    8 rate up comment 4 rate down comment
    кой, кой кой ( преди 10 години )
    ОК, кой в България си купува старо Субару, и те много не се виждат по пътищата??Така е колега, но колко VW Passat Alltrack-а виждаме? Все пак това не е масов клас!А за цената, Пасата няма да е по-евтин :)
  • #27
    12 rate up comment 10 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    изглежда страхотно. много стойностна кола. проблема май ще е че с 2.0 битурбо и 240кс и някой екстри в добавка може да има цена 80 хил. лв.