IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Британци караха и разкриха новото Audi R8

Моделът ще се предлага само с 5.2-литров V10 в два варианта

Британци караха и разкриха новото Audi R8

Журналисти от британското издание Autocar получиха покана от Audi и успяха да изпробват новото поколение на суперколата R8. Дебютът на втората генерация на модела ще се състои на предстоящото изложение в Женева през март.
Британци караха и разкриха новото Audi R8
Представителите на изданието уточниха техническите подробности за автомобила. Вече е ясно, че той е дълъг 4444 мм, широк е 1944 мм, а височината му е 1241 мм. По този начин моделът запазва дължината на предшественика си, но е по-широк с 39 мм и е по-нисък с 9 мм.

От компанията са разкрили, че в конструкцията на второто поколение на суперколата е използва с 40% по-твърда стомана. Въпреки това теглото на модела е 1454 кг., което означава, че той е с 66 кг. по-лек от предишната версия.

В базовото си оборудване Audi R8 ще се предлага с 19-цолови джанти и гуми с размер 235/35 ZR19 отпред и и 295/30 ZR19 отзад. Срещу доплащане клиентът ще може да получи 20-цолови джанти с гуми 245/30 ZR20 на предните колела и 305/30 ZR20 на задните.

Машината ще се задвижва от 5.2-литров атмосферен V10 двигател, чиято мощност е увеличена с 15 к.с. и вече достига 540 к.с. при 8000 об/мин. Максималният въртящ момент е 539 Нм, като той е на разположение при 6500 об/мин.

Топ версията Audi R8 Plus ще получи същия мотор, но при нея той е форсиран до 609 к.с. при 8150 об/мин. и 559 Нм при 6500 об/мин. Допълнителната мощност е обезпечена благодарение на нова изпускателна система, както и на други доработки на двигателя, които засега остават в тайна.
Британци караха и разкриха новото Audi R8
Суперколата е оборудвана със система за задвижване на четирите колела и модернизирана трансмисия с два съединителя, която може да работи както в ръчен, така и в автоматичен режим. Според представител на Audi новата роботизирана скоростна кутия осигурява по-бърза смяна на предавките, като предлага избор от 7 режима на работа.

От 0 до 100 км/ч модификацията Audi R8 Plus ускорява за 3.2 секунди, което е 0.3 секунди по-бързо от предишното поколение на модела. Максималната скорост на суперколата е 330 км/ч.

Освен нея в Женева ще видим и електрическата версия на модела - Audi R8 e-tron, за която се знае единствено, че с едно зареждане на батериите може да изминава повече от 400 км.

Снимки: Autocar

 

 

Тагове: Audi R8
0 от 500
  • #5
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Спокойно бе Дошо, като го пуснат за продаване ще му махнат лепенките.
  • #4
    8 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ауди с двигател от Ламборджини.Защо тогава човек да си купува това Ауди.По-добре направо цяло Ламбо да си вземе.Не е ли така?
  • #3
    9 rate up comment 27 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Олеле мале, ако дизайна му е такъв като на снимките това ще бъде една много, много грозна германска бракма.Другите простотии няма да ги коментирам.Ще има дизел, няма да има, ще има хибрид няма да има,ще има електрическа версия, няма да има, ще има...........И още една забележка имам.ЗАбравили сте да напишете, че ще харчи 3/100
  • #2
    25 rate up comment 8 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    Прави ги 3,1 сек. до 100 Тесла и на третия старт е за зареждане.Р8 се оказа доста сполучлив модел,макар и да не е върха на сладоледа.Продажбите му са доста добри и все още се търси.Колата явно е много добра,успехите в ГТ сериите на ФИА го потвърждават.Дано и новия модел да е така успешен като предшественика си.Аз не се съмнявам,че ще е,но "специалистите" веднага ще ме оборят с "железни" доводи.
  • #1
    5 rate up comment 26 rate down comment
    Хаха ( преди 10 години )
    Еми тя Тесла П85Д, дето е почти 2 тона, седан с 4 врати, прави от 0-100 км/ч за 3.1 сек, и цената ще е по-ниска от този "спортист". Единствено се надявам, Е-трона да е малко по революционен, и то не само от гледна точка на модерни ЛЕД светлинки.