IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Британци караха и разкриха новото Audi R8

Моделът ще се предлага само с 5.2-литров V10 в два варианта

Британци караха и разкриха новото Audi R8

Журналисти от британското издание Autocar получиха покана от Audi и успяха да изпробват новото поколение на суперколата R8. Дебютът на втората генерация на модела ще се състои на предстоящото изложение в Женева през март.
Британци караха и разкриха новото Audi R8
Представителите на изданието уточниха техническите подробности за автомобила. Вече е ясно, че той е дълъг 4444 мм, широк е 1944 мм, а височината му е 1241 мм. По този начин моделът запазва дължината на предшественика си, но е по-широк с 39 мм и е по-нисък с 9 мм.

От компанията са разкрили, че в конструкцията на второто поколение на суперколата е използва с 40% по-твърда стомана. Въпреки това теглото на модела е 1454 кг., което означава, че той е с 66 кг. по-лек от предишната версия.

В базовото си оборудване Audi R8 ще се предлага с 19-цолови джанти и гуми с размер 235/35 ZR19 отпред и и 295/30 ZR19 отзад. Срещу доплащане клиентът ще може да получи 20-цолови джанти с гуми 245/30 ZR20 на предните колела и 305/30 ZR20 на задните.

Машината ще се задвижва от 5.2-литров атмосферен V10 двигател, чиято мощност е увеличена с 15 к.с. и вече достига 540 к.с. при 8000 об/мин. Максималният въртящ момент е 539 Нм, като той е на разположение при 6500 об/мин.

Топ версията Audi R8 Plus ще получи същия мотор, но при нея той е форсиран до 609 к.с. при 8150 об/мин. и 559 Нм при 6500 об/мин. Допълнителната мощност е обезпечена благодарение на нова изпускателна система, както и на други доработки на двигателя, които засега остават в тайна.
Британци караха и разкриха новото Audi R8
Суперколата е оборудвана със система за задвижване на четирите колела и модернизирана трансмисия с два съединителя, която може да работи както в ръчен, така и в автоматичен режим. Според представител на Audi новата роботизирана скоростна кутия осигурява по-бърза смяна на предавките, като предлага избор от 7 режима на работа.

От 0 до 100 км/ч модификацията Audi R8 Plus ускорява за 3.2 секунди, което е 0.3 секунди по-бързо от предишното поколение на модела. Максималната скорост на суперколата е 330 км/ч.

Освен нея в Женева ще видим и електрическата версия на модела - Audi R8 e-tron, за която се знае единствено, че с едно зареждане на батериите може да изминава повече от 400 км.

Снимки: Autocar

 

 

Тагове: Audi R8
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    Има състезателен Приус,ама даже двигателя му не е оригинален,а 8 цилиндров,3,4 литра,като на хибрида им в Ле Ман.Такъв мотор в Приус няма и на това отгоре е поставен отзад,не като в обикновената кола-отпред.Батерията е по-голяма от стандартната и дори външния вид е много различен,почти неразпознаваем.И колата едва покрива правилата на ГТ серията.На практика от Приус е останало само името.Не става така лесно,когато колата не е създадена да е състезател.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Колкото и да не ви се вярва, има Prius в GT300 клас на Super GT. При това е със оригиналната трансмисия и батерия.
  • #13
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе кво се палите бе, все едно някой от пишещите тука ще си го купи това АУДИ? Най-много да си купите някоя дърта 80-ка и това би било чудесен избор, в предвид, че те поне бяха качествени .-.
  • #12
    17 rate up comment 2 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    Общото е,че от Р8 може да се направи много успешен състезателен автомобил.А от Приус не може да се направи нищо,освен икономия на гориво.Вярно е,Тойота отвя конКоренцията във ВЕЦ,обаче що така ми се загубиха на 24 часа Ле Ман???Нещо май се счупиха ли,какво???Успех на Тойота тази година,нека да постигнат поне половината успехи на Ауди в Ле Ман.
  • #11
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма нищо общо, до сега състезателен приус никой не е виждал, докато състезателното Р8 е клонинг ( разбира се основно преработен ) на серииното Р8.
  • #10
    1 rate up comment 13 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Ярославе, какво точно е общото между серийното R8 и LMS? Все едно да седна да ти обяснявам че Приус е още по-спортен автомобил, защото TS040 отвя R18 във WEC.
  • #9
    26 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    Дошо,не знам колко е бракма,ама 2 години подред Ауди Р8 ЛМС Ултра печели ГТ сериите на ФИА.Миналата година пак Ауди Р8 ЛМС спечели и двете 24-часови състезания на Спа и на Нюрбургринг.И то в компанията на Ламборгини,Мерцедес,Нисан ГТР,Макларън,Корвет,Бентли.Имай предвид,че колата е с атмосферен двигател V10,5,2 и то само на задно.Та такива ми ти работи с "немската бракма".Ама ти си плюй,не пречиш на никого,хехехехехе.
  • #8
    23 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    това е кола за богати гъзари - какво спорите като не сте такива. щом са направили 105 нютона на литър обем - значи това е чудесен високооборотен мотор - добре инженерван.
  • #7
    27 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Двигателите и задвижването на Ламборгини се разработват от немските инженери. 4x4 Ауди.
  • #6
    29 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо има забележки!!! Световни инженери , спрете да правите каквото и да е и елате в Бг. на семинар при Дошо, знаете ли колко ще дръпнете....ахахахах