IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

СУЗУКИ ГРАНД ВИТАРА – НОВИЯТ ОБЛИК НА СТАРИЯ ПОЗНАЙНИК

Първото поколение на Сузуки Витара беше представено още през 1988 и от тогава се превърна в доста успешен модел на японската фирма. През 1998 се появи второто поколение на Витара, а сега и трето.

СУЗУКИ ГРАНД ВИТАРА – НОВИЯТ ОБЛИК НА СТАРИЯ ПОЗНАЙНИК
За изминалите години конкуренцията в този клас се увеличи неимоверно и ще продължи да расте през идните години. Досега главни конкуренти на Витара бяха Nissan Х-Trail, Honda CR-V, Toyota RAV4. Сега към тях се присъедини и Киа с новия Спортидж, а идната година ще дойдат и Опел Антара, Шевролет Кептива, новото поколение на Ланд Роувър.....В Сузуки се съобразяват с това и са направили доста промени в новата Гранд Витара. Дизайнът е изчистен и макар да не предизвиква възхитени погледи в същото време и не създава негативни емоции. Нещо повече, новото трето поколение на Витара определено е по-красиво от второто, което замества. Новата Витара е и с доста променена технология. Като започнем от съвсем новото шаси, различно в много насоки от старото, преминем през съвременното окачване, което дава на колата повече спортни възможности и стигнем до двата нови двигателя, един бензинов и един дизелов, който ще се появи малко по-късно. Бензиновият има обем от 2.0 литра и мощност от 138 к.с., а дизелът ще бъде с обем от 1.9 литра и 128 к.с. Бензиновият мотор не е най-силната страна на новата Витара. Има относително слабо ускорение от 0 до 100 км/час за 10.8 секунди и изглежда по-скоро ленив. Едва след 4000 оборота придобива по-голям хъс. Освен това при скорост от 120 км/час шумът в купето е доста силен за относително малък двигател като него. Разбира се на разположение ще бъде и V-образен 6 цилиндров агрегат, който и досега се монтираше на Гранд Витара, но обновен и подобрен той ще се появи през лятото на 2006. Витарата с три врати също ще остане на пазара, но ще бъде оборудвана с базисния бензинов двигател с обем от 1.6 литра и мощност 105 к.с. Всички разновидности на Витара ще бъдат с перманентно задвижване на четирите колела и с петстапенна ръчна скоростна кутия. Качеството на интереора на новото Сузуки Гранд Витара е относително добро. Като цяло и ергономичността е на ниво. На задната седалка мястото е достатъчно и трима възрастни пътници могат да се разположат относително добре. Стандартното оборудване може да се определи като средно за класа си и тук Сузуки не са били много разточителни. Но не бива да се забравя и цената, която е по-ниска от конкуренцията. Или поне от японската конкуренция, защото корейците с Киа Спортидж и Хюндай Тусон предлагат повече от Витара на същата или по-ниска цена. {moscomment}
0 от 500