fallback

Toyota показа новия Avensis

Моделът е щателно модернизиран, включително гамата от мотори

Първи снимки и информация за новия Avensis разкри японската компания Toyota. Седанът и комбито са преминали през щателна модернизация, като пред публика ще се появят на автосалона в Женева. От разпространените снимки се вижда, че екстериорът на Avensis е получил най-новия дизайнерски език на марката, демонстрирайки нови предна и задна части. За салона също се очакват видими промени, но към момента той остава загадка. Обновеното трето поколение на седана и комбито ще предлага и нова гама двигатели. Информацията е ограничена, като се посочва, че агрегатите са динамични, ефективни и екологични. Оптимизации с цел по-висок комфорт и по-висока сигурност са правени по шасито, а задната част на автомобила е била олекотена. Дизайнът на модела е дело на студиото на Toyota във Франция, докато технологичните промени са били поверени на изследователския център в Белгия. Третото поколение Avensis се появи през 2009 година година, отново на изложението в Женева. Три години по-късно комбито и седана преминаха през модернизация. Настоящите модели ще бъдат на пазара поне до 2018 година, като към момента не е ясно дали ще получат наследник. Премиерата на новия Avensis ще със състои на 3-ти март в Женева, когато ще бъдат съобщени всички подробности. Производството, което ще се осъществява във Великобритания, трябва да започне преди началото на лятото. Снимки: Toyota

Тагове: toyota avensis
fallback
  • #66
    Who Cares ( преди 9 години )
    I az sym go karal po magistrali iz Italiia. Otlichen interior, ne losh vynshen dizain, dobra cena, dobra shumoizolaciia, ikonomichen. Obache kato dinamika gola voda. Biah reshil da go probvam sreshtu edno BMW deto se opitvashe da me izprevari, dorde nabere skorost BMW-to zamina I ne go vidiah poveche.
  • #65
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Е тоя двигател на тойота 1.4 97 коня а после 1.33 100 коня май стана е толкова умрел, жената имаше два или три такива служебни ауриса, то не можеш да тръгнеш. "С мотори отпреди 20г толкова! Авенсис 136кс е като побит. Бусовете се карат по лесно и динамично...Мой роднина си го взе, кара го, карах го и аз и на втората година го разкара този ***. Изпреварванията се подготвят по 1 час. Дървен,шумен и незавиващ.
  • #64
    Анонимен ( преди 9 години )
    Отпред прилича на Рено!
  • #63
    Анонимен ( преди 9 години )
    А то щото пък Голфа не е с един и същи дизайн на обърнат леген вече 5 поколения ;)
  • #62
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Ха-ха! Предполагам и затова сте толкова много празноглавите немски фенчета. Но, в останалия свят нещата са малко по-различни.
  • #61
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Добре, разбирам че ми е слаб българския. Не знаех че на български думата "дизайн" имала различно значение. Пак оттам дето си цитирал определението за дизайн: "Не бива да се бърка с пълното значение на оригиналната дума design на английски език в смисъл на (основно) проект (архитектурен, строителен или друг), план, скица, чертеж и (разширено) модел, конструкция, композиция." Явно в БГ имате други, далеч по-"стилни", "премиум", "успешни" и "комплексни" разбирания за дизайн..
  • #60
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Защо, ти под "успех" нямаш ли предвид продажби? Може би имаш предвид печалби - то тогава още по-зле, защото Тойота размазва още по-убедително немците.
  • #59
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Знакът "+" е известен и като знак за ЕДИНСТВО. А за изразът "комплексен" дали можеш да дадеш точна дефиниция??
  • #58
    Enzo ( преди 9 години )
    И за да не се мъчиш повече, да те светна. Същественото в тази дефиниция, е на елементарният и в крайна сметка неверен, повърхностен анализ, който си се опитал безуспешно да направиш, а изразът КОМПЛЕКСЕН. Дизайнът е ЕДИНСТВО между естетика и ергономичност. Т.е. не може да се квалифицира като "сполучлив дизайн" нещо, което е само едното. Както ти си описал за Аурис и Мазда 3. Това е ИДИОТИЯ!!!
  • #57
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    А стил и успех нямат връзка. Ако беше така, италианците щяха да продават повече коли от немците. А пък фактите са че най-много продават японците, които спред теб нямат стил. Ще кажеш че се отнасяло само към премиум сегмента: БМВ E65 е много по-успешен модел от Е38, а дали е по-стилен? Или пък А6 може би е по-стилен от Мазерти Гибли, след като е по-успешен.Я се откажи...
fallback
Последни