fallback

Toyota показа новия Avensis

Моделът е щателно модернизиран, включително гамата от мотори

Първи снимки и информация за новия Avensis разкри японската компания Toyota. Седанът и комбито са преминали през щателна модернизация, като пред публика ще се появят на автосалона в Женева. От разпространените снимки се вижда, че екстериорът на Avensis е получил най-новия дизайнерски език на марката, демонстрирайки нови предна и задна части. За салона също се очакват видими промени, но към момента той остава загадка. Обновеното трето поколение на седана и комбито ще предлага и нова гама двигатели. Информацията е ограничена, като се посочва, че агрегатите са динамични, ефективни и екологични. Оптимизации с цел по-висок комфорт и по-висока сигурност са правени по шасито, а задната част на автомобила е била олекотена. Дизайнът на модела е дело на студиото на Toyota във Франция, докато технологичните промени са били поверени на изследователския център в Белгия. Третото поколение Avensis се появи през 2009 година година, отново на изложението в Женева. Три години по-късно комбито и седана преминаха през модернизация. Настоящите модели ще бъдат на пазара поне до 2018 година, като към момента не е ясно дали ще получат наследник. Премиерата на новия Avensis ще със състои на 3-ти март в Женева, когато ще бъдат съобщени всички подробности. Производството, което ще се осъществява във Великобритания, трябва да започне преди началото на лятото. Снимки: Toyota

Тагове: toyota avensis
fallback
  • #56
    Enzo ( преди 9 години )
    На всички обаче, които наистина се интересуват от автомобилния дизайн и които искат да научат нещо достоверно и задълбочено по темата, както и да разберат КОЙ, КОЙ Е в това изключително интересно, арт направление, заемащо гранична позиция между изобразителното изкуство и автомобилостроенето, препоръчвам да прочетете книгата на Лари Едсал "Майстори на автомобилния дизайн". Прочетете я, струва си.
  • #55
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Енчо, ти въобще четеш ли това което пишеш? Дизайн = естетика + функционалност. Стил = естетика. Точно както съм го имал предвид по-надолу. Толкова е просто. Коко Шанел е права, но това няма нищо общо с немските менте "премиуми".
  • #54
    Enzo ( преди 9 години )
    Иначе място за паралел има, но между модата - от една страна, а от друга - стила. За разликите между тези две особено важни категории обаче, никой от нас не би могъл да измисли нищо съществено, защото по този въпрос, още преди десетилетия, се изказа Коко Шанел: "Модата излиза от мода, стилът - никога!" И колкото и да го отричате, именно придържането към тази доказала се през десетилетията истина, е тайната на успеха на Мерцедес, БМВ, Ауди и още няколко ЕВРОПЕЙСКИ брандове. А Авенсисът е... АД!
  • #53
    Enzo ( преди 9 години )
    До "Швабен за каскен"... Тази разлика, дето си я прокарал, между дизайн и стил... Съветвам те, преди да кажеш (напишеш) някаква такава идиотщина, поспри, кажи си го първо тихичко на себе си, брой минимум до сто и едва след това действай. Дизайн се нарича естетическото и ергономично комплексно свойство на дадено изображение и/или изделие на приложното изкуство и/или промишлеността. Опитваш се да мъдруваш по теми от които нищо не разбираш, както и към оригинален изказ на какъвто не си способен.
  • #52
    Анонимен ( преди 9 години )
    Имам познат, който преди половин година си купи Аурис 100 к.с. Аз от своя страна си купих Голф 7-ца с най-малкия двигател - 85 коня преди 3 месеца. Няма да забравя физиономията му, след като го повозих с Голфа, човекът сам си каза, че се е прекарал с Ауриса, който е очевадно по-тромав дори и от най-малкия Голф.
  • #51
    до Road_runner ( преди 9 години )
    Да, но Мазда 3 е по-скъпа от Аурис, от Голф, а за още 3-4 хиляди отгоре може да си вземеш Мерцедес А класа!От Мазда не прекаляват ли с цените?!
  • #50
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Road_runner, нещо бъркаш дизайн и стил. Аурис може да не е по-стилен от Мазда 3, но е с по-добър дизайн. Например дългия преден капак на Маздата може да изглежда по-стилно, но е по-нефункционален, защото намалява от обема на пътническия отсек. Хубав стил, но слаб дизайн. Не случайно Тойота прдава много пъти повече коли от Мазда.
  • #49
    Анонимен ( преди 9 години )
    Старата визия изглеждаше по-добре!Тази малко на китайско менте мяза...
  • #48
    Кумчо Вълчо ( преди 9 години )
    Широка, удобна, здрава, надеждна, икономична на добра цена е Авенсис. За здравината и надеждността се допитайте до тестовете по качество, ТЮФ, декра, мекра и так дали! Там хората и най-вече немците си казват мнението за колата. а за красота да ми говорят хора с Гоуфове 3-ки и 4-ки ТДИ или с АГУ е малко смешно. Вземете първо, съберете пари за нова кола и ако имате малко акъл си вземете японски и ще разберете, че има живот и извън сервиза! До тогава, можете да виете, като вълци срещу месечината!
  • #47
    MT95 ( преди 9 години )
    За азиятския пазар тези линии сигурно ще се възприемат съвсем различно. Ясно е че за нас е прекалено префърцунена.
fallback
Последни