fallback

Toyota започва тестове на новите полупроводници

Технологията увеличава ефективността на хибридните агрегати

Toyota представи прототип на базата на модела Camry, оборудван с новите полупроводници, създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC). Автомобилът носи името Camry Hybrid SiC, като чрез него японската компания ще изпробва ефективността на полупроводниците, които разработва съвместно с Denso.Въпросните полупроводници са създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC) и позволяват съществено намаляване на загубата на енергия при хибридните транспортни средства.„Полупроводниците играят ключова роля в една хибридна система, тъй като регулират предаването на електричество от батериите към електромотора. Те провеждат енергията, създадена при спиране и забавяне, за съхранение в акумулатора. В момента в блока за управление (PCU) се губи около 25 % от общия обем на загуби на електроенергия при хибридите. А 20 % от тези загуби са именно заради полупроводниците“, заявиха от Toyota при анонсирането на продукта.Camry Hybrid SiC разполага с уникален блок за управление, оборудван именно с новите полупроводници. Чрез този прототип, чийто тестове ще стартират през следващия месец, инженерите на Toyota ще съберат важни данни за представянето на системата, нейната практичността, надеждност и ефективност."Информацията, която ще ни достави Camry Hybrid SiC, ще бъде използвана за развитие на новите полупроводници. Целта ни е да стартираме използване им в серийните си коли възможно най-скоро", сочи информацията от Toyota. Снимки: Toyota

Тагове: toyota camry hybrid sic
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мошко за какво и е на Тойота да разглабят Мерцедес, да се "научат" как се прави дизелова нафтова печка ли, или да вземат да направят интериора на Мерца с 10 кожи и 5 телевизора?
  • #10
    до вагенския фен ( преди 9 години )
    пич - какво е "Язък"? ти от къде точно пишеш?
  • #9
    Технолога ( преди 9 години )
    Ми откъде да дойдат технологиите, много ясно че от Япония и Ю. Корея! Няма германците дето усъвършенстват 100 годишния дизелов двигател да направят нещо технологично, нали още пари има да се вземат от тази архаична технология! :)
  • #8
    bmw e60 ( преди 9 години )
    Браво на японците - стига сте плюли маломници само защото не е вашата марка.
  • #7
    Дош(ль)0 ( преди 9 години )
    Тая година полупроводници, нагодина цели проводници за саморазлепващия се кашон Трошльота.
  • #6
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Това всъщност е новина от изключителна важност за хибридите, електромобилите и хибридите с горивни клетки, т.е. всичките иновативни технологии за задвижване. Тойота за пореден път доказват че са абсолютни лидери в иновациите.
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дизайна на тая на Тойота на снимката е нещо стредно между Акорд и Пасат.
  • #4
    RRE ( преди 9 години )
    Iaponeca izmislia,germaneca kopira.
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    най-високо технологичният автомобилен производител ще остане далеч пред швабите които искат ама не могат да направят и една надеждна бройка.
  • #2
    RRE ( преди 9 години )
    Muhahahha zavistttttt :))
fallback
Последни