fallback

Toyota започва тестове на новите полупроводници

Технологията увеличава ефективността на хибридните агрегати

Toyota представи прототип на базата на модела Camry, оборудван с новите полупроводници, създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC). Автомобилът носи името Camry Hybrid SiC, като чрез него японската компания ще изпробва ефективността на полупроводниците, които разработва съвместно с Denso.Въпросните полупроводници са създадени на основата на съединението силициев карбид (SiC) и позволяват съществено намаляване на загубата на енергия при хибридните транспортни средства.„Полупроводниците играят ключова роля в една хибридна система, тъй като регулират предаването на електричество от батериите към електромотора. Те провеждат енергията, създадена при спиране и забавяне, за съхранение в акумулатора. В момента в блока за управление (PCU) се губи около 25 % от общия обем на загуби на електроенергия при хибридите. А 20 % от тези загуби са именно заради полупроводниците“, заявиха от Toyota при анонсирането на продукта.Camry Hybrid SiC разполага с уникален блок за управление, оборудван именно с новите полупроводници. Чрез този прототип, чийто тестове ще стартират през следващия месец, инженерите на Toyota ще съберат важни данни за представянето на системата, нейната практичността, надеждност и ефективност."Информацията, която ще ни достави Camry Hybrid SiC, ще бъде използвана за развитие на новите полупроводници. Целта ни е да стартираме използване им в серийните си коли възможно най-скоро", сочи информацията от Toyota. Снимки: Toyota

Тагове: toyota camry hybrid sic
fallback
  • #31
    !!! Някой ( преди 9 години )
    Беше във връзка с друг коментар. Знам че не е приятно да се отплесваме от темата под която пишем, но тук е перманентно явление.
  • #30
    до:!!! Някой ( преди 9 години )
    Каква е връзката с автоматичната трансмисия и статията или пък с Приус. Явно не знаеш, че Приус няма АТ, а е с Е-ЦВТ, но не обикновена безстепенна, а уникална, която е няма в други автомобили от други марки. Едно от нещата да бъде световен лидер при хибридите е именно тази трансмисия. Вземи малко прочети по темата, че гледам, много наизуст ги приказваш!
  • #29
    jey leno ( преди 9 години )
    Я,кажете сред камионите ,кой е лидер в световен мащаб по- най качествени и здрави двигатели,щото гледам големи разбирачи сте.Само да ви подскажа ,че не Исузу и като цяло не е японски!!??
  • #28
    jey leno ( преди 9 години )
    Нещо много сте в грешка за комън-рейла професорчета,я малко се поинтересувайте повечко,кой,кой го е създал и въвел,я пак?
  • #27
    чогун с ориз ( преди 9 години )
    Тази ,година полупроводници,догодина цели проводници,хо-хо-хо-хо.
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това за което говориш, му се вика помпа-дюза и не мисля че има много общо с комън рейла (макар че може би се пада някаква първична форма) и не бих казал че е особено съвъвршен.
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оо пичове я се стегнете малко.Добре че били японците да измислят комон рейла..Та корабите ползват подобен двигател от 1950, та.Въпрос на време е било на някой да му хрумне и да го направи автомобилен.До колкото знам германците изкараха по съвършен комон рейл където всеки цилиндър си има собствена помпа.Незнам що не се наложи може би е по скъп за подръжка.То и комон рейла е доста гаден за ремонт и бая капризен.И продължават да тракат и да вибрират и това си е.Същият гаден трактор.Просто по мощен.
  • #24
    Тойотко ( преди 9 години )
    Та, ако не беше комън рейла на Дензо, дали немците щаха да имат комън рейл през 97-***? При положение че го разработват от 70-те? Досетете се сами. Нещо повече - всяко следващо поколение комън рейл системи идва от Дензо. Последното е i-ART системата на 2500 бара и вградени шокови сензори за регулиране количеството гориво в реално време.
  • #23
    Тойотко ( преди 9 години )
    Точно японците са приложили първи комън рейла. През 95-та излиза първия сериен Хино Рейнджър лекотоварен камион с ECD-U2 комън рейл система на Denso. Да, не е в лек автомобил, защото дизелови леки автомобили в Япония няма заради далеч по-стриктните регулации за вредни емисии. За разлика от Европа, Япония не прави компромиси със здравето на хората в името на печалбите на авто-производителите си.
  • #22
    !!! Някой ( преди 9 години )
    Моя грешка. Олдсмобил са първите с автоматична трансмисия. Пак са на ГМ, но все пак грешка направих, щях да подведа някого.
fallback
Последни