Компанията Thomson Reuters публикува резултатите от свое изследване на патентната активност на различните автомобилни производители. Оказва се, че патентите, получени в бранша до юли 2014 г. са почти 12 000. Проучването обхваща периода от 2009 г., когато тяхната бройка е била едва 2000.
-
#11
Японците като цяло имат много добра система за управление! За съжаление, тази система не може да се прилага извън Япония поради много причини! Няма какво да чета - когато трябваше съм го чел в университета! Не е възможно приложението ИЗВЪН ЯПОНИЯ! Трябва да се направят промени! Кое не разбра? Като е най-здавата, защо волана получи луф на 23 000 км? Като е много здрава, защо се прецака диодният блок? Стига ме дразни! Радвам се, че правят нови неща, но трябва повече да ги изпипват! Това е!
-
#10
Трифорс, вземи прочети за системите за управление на качеството на Тойота преди да пишеш глупости, че не можели да си го следят. И понеже не могат да го следят и за това автомобилите им са все на първите места по качество и здравина. Интересно как става този номер да обясниш! И между другото системите за управление на качеството на Тойота се изучават в цял свят в университетите дори и в Германия, но на всички им е много трудно да го приложат на практика
-
#9
В автомобилните спортове се вижда кой къде е :) Сега като влезне Тойота в световния рали шампионат..пак ще се види кой къде е...в общи линии новите технологии са там а не в бараките, които караме ;)
-
#8
Хайде, стига се плюхте. Те и Фолксваген не са нещо особено, ама във Phaeton има 1 камара патенти! :) Всичко е въпрос на това какъв автомобил искаш да направиш и колко емблематичен да бъде той! Оттам и цената...
-
#7
Ау вурстовете как реват, гледай само как се оправдават и измислят глупости.Докато ауди патентова фарове с диодчета, хората патентоват нововъведения в двигателите, в заводите си и т.н.Аууу какъв кеф, поредната статия показваща колко далече са върстовете начело с наперените пергиши от ВАГ спрямо тойота и японските марки.
-
#6
Глупаците се смеят на собствените си глупости. Няма ги в двигател, кола на годината, защото това са конглокси оценявани от платени журналисти. Те раздават наградите без ясни правила и оценяват според това колко им е платено. По отношение на подкупите, знаем кои са най-големите специалисти. В нещата при които всичко е точно и нямам кск да се манипулира естествено, че Тойота са лидери. Технически прегледи, иновации, здравина, надеждност, патенти и т. н.
-
#5
Браво на Тойота! Само с една малка забележка - като е огромна компанията, не може да си следи качеството! Аз не я харесвам точно заради това. Иначе вече колко години майка ми кара Королата и сме сменяли само съединителя на 120 000 км. И под сидито едното капаче се счупи, но като цяло колата е добре.Надявам се сега, когато работят с БМВ и двете марки да станат най-добрите! Същото важи и за БМВ, към които също имам доста забележки, дори на най-новите им автомобили!
-
#4
Тази статия да не е вица на седмицата?Най се смях на 3700-те патента в двигателите. При положение, че купуват двигатели от БМВ,Субару и Пежо-Ситроен. При положение, че при двигател на годината ги няма никакви.
-
#3
Японци и корейци патентоват, а вурстовете през това време водят пропаганда, лъжат, мажати крадат измисленото от други. Автомобилостроенето им отива там, където им отиде електрониката, колкото и да не и се иска на кухата немска каска във форума. Горкият щеполудее. Тойота с най-много патенти, най-много продажби, най-скъпа компания, най-иновативна, най-икономичните коли прави, най-здравите(доказано от самите немци), най-модерните, най-надеждните и с най-удовлетворени клиенти. Къде са немците питам?
-
#2
Само една подробност - патент не задължително означава иновация.