Компанията Thomson Reuters публикува резултатите от свое изследване на патентната активност на различните автомобилни производители. Оказва се, че патентите, получени в бранша до юли 2014 г. са почти 12 000. Проучването обхваща периода от 2009 г., когато тяхната бройка е била едва 2000.
-
#41
"Пфуууу ,егати и недоразумението,това трябва да си голям балък за да си дадеш парите за този ***."Амиго, невероятно прозрение, бравос! Викаш друго си е, да си купиш някой 15-годишен Мерц, БМВ или Ауди, ама дизел, че да можеш да избиеш малко от паричките за нафтичка, че гори по-малко! Само с такива немски "премиуми" можеш да забиеш някоя силиконова наслада, с АйКю като на кокошка, инъче нямаш никакъв шанс за класиране! Все пак автомобилът ти е продължението на оная ти работа!
-
#40
Пфуууу ,егати и недоразумението,това трябва да си голям балък за да си дадеш парите за този ***.
-
#39
"И само да не ревнат феновете че екологията цена няма - да ама не около 20-25% от батерията е тежки метали, а има и не малко отровни вещества"Абе тук само разбирковци и специалисти по всичкология ли си дават мненията? Поредния Мозък се е изказал пак "компетентно" по темата! Умник, тая батерия като свърши да не би да отиват и да я заравят в гората или я хвърлят на полето да трови почвата? Това, че ти все още си изтръскваш покривката през балкона, не значи че хората не пазаят и не рециклират!
-
#38
то хубаво е 250 лв ама уточни какво включва обслужването - само масло и филтри или ремъцизащото само масло и филтри в Пежо/Ситроен са 70-80 с пълна синтетика масло. Ангренажа е 150 лв и с труда пълното обслужване е 250-280 лв в зависимост от конкретния автомобил. От друга страна имаш и Киа/Хюндай където на 5-тото обслужване сменят де що има грес и уплътненията на окачването и обслужването отива на 700 лв
-
#37
Не ел двигателя няма какво да му се счупи, а бензина е под ниско натоварване през повечето време НО наистина въпроса е като умре батерията какво правим. И за 5-6 години избил ли си смяната с тия 3-4 лева на 100И само да не ревнат феновете че екологията цена няма - да ама не около 20-25% от батерията е тежки метали, а има и не малко отровни вещества
-
#36
до долния - и аз не знам мъжки, на мен като ми се пр*бе батерията и отивам при *** да ми го надуе както само тя си знае!
-
#35
Добре де,кво става като му се преебе батерията на тая колиба с телевизор?Колко хиляди е ?Аз не виждам смисъл от това.Два двигателя- двойно повече ремонти.И защо?За да харчи 5 на 100.При положение че втора ръка я продават за 10 бона а нова 50 едва ли тия 3-4 лева икономия са нещо съществено.Някой се беше похвалил че обслужването е 250 лева..Ама с какви марки части.Щото цените са от ,7 до 200 лева зависи от качеството на консумативите.Не,че нещо ама на двойно по-голям ситроен обслужването е 350 лв
-
#34
ориза - объркал си статията пич - вагена е в съседната. за приус хората чакат по 1 година и са хепи като го вземат накрая а отровните китсайски вагени залежават с години и си ги препродават дистрибуторите че да върви търговийката
-
#33
Лидер по производство на Гюмове, ахахаха. Тия пласмасови грозотии едвам се продават и то за без пари че иначе няма кои да ги купи.
-
#32
Продават се защото са евтини.Само като чуеш музиката от другата кола ти става ясно къде ги купуват.