Компанията Thomson Reuters публикува резултатите от свое изследване на патентната активност на различните автомобилни производители. Оказва се, че патентите, получени в бранша до юли 2014 г. са почти 12 000. Проучването обхваща периода от 2009 г., когато тяхната бройка е била едва 2000.
-
#51
Тойота е първата кола със систама за автоматично паркиране, създадена през 2004та година.Дистроник, систама за следене на пътната лента и PCS(PRe Crash Safety) са пуснати същата година. Също така Тойота е единствената кола с планетни предавки (при хибридите). Нека и не забравяме, че Тойота е една от малкото марки, които не се поддават на глобалиазция на моделите си и на различните пазари се предлагат подбрани моделни гами и двигатели, с цел максимално да удовлетворят таргетирания пазар.
-
#50
"експерте" за тези пари сменяш не ангренаж, а на баба си шортите. върви се застреляй някъде най-добре с плоските си лъжи. много добре знаем колко е обслужването в цитроен, а ти ако не знаеш както се вижда им се обади по телефона, за да разбереш! тези 250 лв. само за смяна на ангренаж не ти стигат, а какво остава за обслужване. на немските талиги на които си фен погледни и там за какви цифри става на въпрос. цените започват х2.приус има 5 г. безплатно обслужване. нещо неясно по въпроса!
-
#49
"Toyota admits that the production of its lightweight Prius requires more energy and emits more carbon dioxide than the production of its gas-only models"Това че за Приус трябва повече енергия за производство от конвенционалните коли на Тойота дали означава че за Приус трябва повече енергия отколкото за Голф, например? Знам че като на немско фенче мисленето не ти е силната страна, затова ще ти подскажа - НЕ!
-
#48
Японец започна че 250 лв е най-евтиното обслужване на пазара аз за тези пари сменям и комплект ангренаж и масло 5W30 освен споменатото в Ситроен
-
#47
http://science.howstuffworks.com/science-vs-myth/everyday-myths/does-hybrid-car-production-waste-offset-hybrid-benefits1.htmhttp://***.hybridcars.com/battery-toxicity/Toyota admits that the production of its lightweight Prius requires more energy and emits more carbon dioxide than the production of its gas-only modelsЩе си говорим след 10 години колко точно екологични са хибридите
-
#46
ТОЙОТА Е ЛИДЕР ПО ИНОВАЦИИ В БРАНШАНякой нещо не разбрал или не му отърва този факт и се мъчи да изкара от 10 кладенеца вода, за да обори неоспоримите факти! Пред фактите и боговете мълчат, но не и *** немски каски за които по-голяма иновация от гоуф 4-ка няма. Това за тях е върха на технологиите и няма по-иновативно нещо от гоуф и по-хубава музика от чалгата.
-
#45
Обслужването на Приус първите 5год. е БЕЗПЛАТНО. Анонимния, който пита какво включва обслужването за 250 лв. ще му кажа:филтри и течности+тестове на системата и цялостен оглед. Ремъци мой човек в Приус НЯМА. Четете бе хора преди да пишете глупости! Водната помпа и климатика са електрически, а мотора е с ангренажна верига. И сега стгаме до въпроса кое е скъпото на обслужването на Приус според "експерта", който казва, че е? За екологията и батериите се е изказа отново "компетентно" "експерта".
-
#44
*енергоемко им е производството спрямо конвенционалните коли
-
#43
Още един недостатък в екологично отношение на хибридите е че гълтат много повече енергия следователно повече С02 се генерира. Дори Тойота си признава за ПриусаОсвен това за рециклирането на батериите отива още енергия.А това че обясняват че цената на лития пада е защото се добива в Китай голяма част от него а те са над дреболии като екологично производство и безопасност на труда
-
#42
В Европа се рециклират по-малко от 50% от батериите които се изразходват всяка година а останалите 50 гният на някое сметищеОсвен това при рециклирането се отделя голямо количество солна киселина под формата на пАри и къде отива тя - в атмосферата и после откъде е киселинния дъжд