fallback

Toyota остава №1 в света

С 10,23 млн. продажби през 2014 година японската компания запазва водещата си позиция пред VW и GM

Toyota Motor Corp. защити позицията си на най-голям производител на автомобили в света през 2014 г., реализирайки на пазарите 10,23 млн. нови автомобила, съобщава Automotive News Europe, цитирайки официална информация на японския автомобилен гигант. Снимка: Ройтерс Рекордният резултат на компанията, която за първи път преминава границата от 10 млн. продажби, представлява увеличение с 3 на сто спрямо продажбите през 2013 г. И надминава постижението на Volkswagen, която отчете продажби на 10,14 млн. автомобила. Американската General Motors заяви, че е продала 9,92 млн. коли през 2014 г. За настоящата година обаче японците предвиждат спад от около 1% до 10,15 млн. коли, което може да разклати лидерската позиция на компанията, пише изданието. Основната причина затова е забавянето на продажбите на нови автомобили в Япония и на развиващите се пазари. Освен това по време на автосалона в Детройт висш служител на Toyota коментира пред AFP, че автопроизводителят слага ударение на качеството на продажбите, вместо на количеството. Toyota отне почти 80-годишното водачество на General Motors през 2008 г., но загуби първото място три години по-късно. Причината бе предизвиканото от земетресението и цунами бедствие, което намали производството и наруши доставките на автомобилните производители в страната. Въпреки това през 2012 г. японската компания надмина отново конкурента си от Детройт, като през 2013-та също завърши на първа позиция пред GM и VW.

Тагове:
fallback
  • #43
    Анонимен ( преди 9 години )
    Transportation released the results of its study into the blizzard of reports that various Toyota and Lexus models were accelerating out of control. The DOT concluded that, other than a number of incidents caused by accelerators hanging up on incorrectly fitted floor mats, the accidents were caused by drivers depressing their accelerators when they intended to apply their brakes. *** misapplication was the DOTs delicate terminology
  • #42
    Анонимен ( преди 9 години )
    Шишарка, пак си цитирал медийна партенка. Кой и кога е доказал че тия случаи са по вина на Тойота? Точно обратното: Earlier this year, the Department of
  • #41
    shisharkov ( преди 9 години )
    Рядко пиша в този форум и използвам само това име, жалкото в случая, че може би вие сте анонимниците, които вероятно са един човек с няколко имена.В случаят отговорих на някой от вас на въпросът, но май не знаете английски:"Колко много загинали има по вина на качеството на Тойота, бе Шишарков? Ама доказани такива, не медийни партенки."
  • #40
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сега се пише shisharkov,след малко пак е анонимен,после е кодошо, тойотко оризарски,елементарно селско поведение на комплексиран на тема японски коли човек.
  • #39
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не му отговаряй на анонимния,койтп се е кръстил днес shisharkov,друг ден пише като анонимен,тоя спами по цял ден в този форум.Статията е ,че Тойота е Номер 1 производител в света,той пуска инфо за безплатни сервизни акции. Няма марка ,която да не е правила сервизни акции.
  • #38
    shisharkov ( преди 9 години )
    Това е само за самоускоряващият ***:The National Highway Traffic Safety Administration said that from 2000 to mid-May, it had received more than 6,200 complaints involving sudden acceleration in Toyota vehicles. The reports include 89 deaths and 57 injuries over the same period. Въздушна възглавница:An airbag defect that's blamed for at least four deaths has led the National Highway Traffic Safety Administration to issue a recall notice for more than 4.7 million vehicles.Има и още ...
  • #37
    Turborator ( преди 9 години )
    Ако има статия за Автобуси или Камиони с хибридно задвижване, малките фенчета на японски резечки ще кажат, че Приус е къде къде по добра машина. Продава се повече и е по икономична! Първият модел прилича на обърнат леген, един приятел даже си закупи такава, още му се смеят в квартала. После с второто поколение го понагласиха дизайна, ама пак я няма тръпката. Ако си над 50 години виж това е друго нещо. Хората си ги карат с кеф.
  • #36
    До Zeus ( преди 9 години )
    Точно последното изречение обяснява всичко за теб! Акъл не щял,пари искал> Ако имаше акъл,щеше и пари да имаш! Ама като си *** *** все голф тройчицата с използвано олио ще си караш :P
  • #35
    Zeus ( преди 9 години )
    Грозни, пластмасови, некачествено изработени, недъгави двигатели, отчайваща динамика, никакво отношение към претенциите на клиента, неудобни, некомфортни, ненадаждни (независимо от твърденията за обратното - лоши лакови покрития, некачествено сглобени фарове, ненадеждни спирачни системи (с кривящи се дискове) и т.н. и т.н.) Това е истината за тая насрана марка, както и за всички останали японски ***. Дрънкайте си, обаче акъли не ща, пари ми дайте, аз знам какво да си купя!!!
  • #34
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колко много загинали има по вина на качеството на Тойота, бе Шишарков? Ама доказани такива, не медийни партенки. Най-много да цитираш магистралния полицай дето му заял *** на газта заради различните стелки?
fallback
Последни