fallback

Toyota остава №1 в света

С 10,23 млн. продажби през 2014 година японската компания запазва водещата си позиция пред VW и GM

Toyota Motor Corp. защити позицията си на най-голям производител на автомобили в света през 2014 г., реализирайки на пазарите 10,23 млн. нови автомобила, съобщава Automotive News Europe, цитирайки официална информация на японския автомобилен гигант. Снимка: Ройтерс Рекордният резултат на компанията, която за първи път преминава границата от 10 млн. продажби, представлява увеличение с 3 на сто спрямо продажбите през 2013 г. И надминава постижението на Volkswagen, която отчете продажби на 10,14 млн. автомобила. Американската General Motors заяви, че е продала 9,92 млн. коли през 2014 г. За настоящата година обаче японците предвиждат спад от около 1% до 10,15 млн. коли, което може да разклати лидерската позиция на компанията, пише изданието. Основната причина затова е забавянето на продажбите на нови автомобили в Япония и на развиващите се пазари. Освен това по време на автосалона в Детройт висш служител на Toyota коментира пред AFP, че автопроизводителят слага ударение на качеството на продажбите, вместо на количеството. Toyota отне почти 80-годишното водачество на General Motors през 2008 г., но загуби първото място три години по-късно. Причината бе предизвиканото от земетресението и цунами бедствие, което намали производството и наруши доставките на автомобилните производители в страната. Въпреки това през 2012 г. японската компания надмина отново конкурента си от Детройт, като през 2013-та също завърши на първа позиция пред GM и VW.

Тагове:
fallback
  • #73
    Анонимен ( преди 9 години )
    Номер 1 са по производство на трошляци, затова хората я наричат Трошльота! ------------- Ти за хората ли се мислиш? Тойота печели всички класации за здравина и клиентско задоволство, твоята злоба е повече от патова!
  • #72
    Анонимен ( преди 9 години )
    shisharkov,анонимен, ще разбереш рано ил икъсно,че това,което харесваш ти нито всички останали го харесват, извън приятелската ти среда, нито е по-добро от нехаресваното от теб. Ще се научиш,че хората са различни и всеки има право на избор,който е обоснован от лична преценка.Най-малко пък си най-умен,за да спамиш така в статии,които се отнасят за съвсем друга тема от твоята! Налагането на мнение,яростта на налагането,инвестирането на време в нещо контра-продуктивно е безспорен белег на незрялост
  • #71
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти /т.нар.shisharkov/ много добре осъзнаваш,че не е мястото тук на тези неща.Но въпреки че осъзнаваш, в безсилието на невъзможността си да преработиш факти,които влизат в конфликт с първичната ти нагласа, ти всъщност показваш съвсем явно, за който може да разбере, че всъщност си просто един обикновен, повтарям тесноскроен и с тесен кръгозор личност, отдадена на заучените "истини", но ще разбереш някога,че тези "истини",които защитаваш така яростно, са твоите "истини":, а истинските са различни.
  • #70
    Анонимен ( преди 9 години )
    Понеже знам,че по цял ден пишеш в този форум анонимен, г-н shisharkov, както се наричая също, мозъчният товар както го наричаш се определя по много по сложни критерии от това дали някой обижда, или не. Но това не е в твоите компетенции. В твоите инфантилни компетенции е да копираш в статия със съвършено различна тема коренно различни факти! Ето това само един комплексиран от това,което критикува инфантилен човек може да направи. Ти много добре осъзнаваш,че не е мястото тук на тези неща.
  • #69
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Още повече че имат прецедента на Ауди които минават през същия проблем през 80-те със 700 инцидента и 6 смъртни случая с Ауди 5000. Ауди не признават вина, никой не успява да докаже че са виновни, но резултата е че 30 години по-късно, Ауди все още имат едва половината продажби от тези на Мерцедес и БМВ в щатите.
  • #68
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Шишарков, причината Тойота да платят извънсъдебно споразумение е много проста - защото им е по-изгодна финансово в сравненеие със загубите от черния ПР които биха понесли ако се беше стигнало до съд и делото се влачи още няколко години.
  • #67
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Да,разликата е минимална,около 90000 коли.Явно Фолцфаген са напълно сериозни в намерението си да стават номер 1.А и прогнозите на Тойота за спад в продажбите през 2015 г. го потвърждават.Май наистина ще сдават първенството.Нищо чудно догодина ВАГ да са първи,а дори ГМ да се намесят в борбата за челото.Японците разбраха,че милионите коли отзовани за всевъзможни сервизни акции,макар и превантивно,вредят на бизнеса.Дано ВАГ и ГМ също да са го разбрали.
  • #66
    Анонимен ( преди 9 години )
    ако някой в тоя форум почне да обяснява колко е напред с матеряла, колко кинти взима и кви яки коли кара - работата е ясна - това е вагенското фенче. пича е яко изпращял, писал е вече от поне 500 ника същите простотии
  • #65
    Анонимен ( преди 9 години )
    Карал съм доста коли с 300 до 500 коня но най бясно ускоряващата беше Тойота Аурион. Тойотите се карат леко, много са отзивчиви на всяко желание на шофьора - все едно че караш картинг. Технически са може би най-добрите коли но интериора е дърварски и спартански. Не бих си купил Тойота. Има други японски марки които са с по-луксозен интериор и също приятни за каране. Преди много години имах Опел кадет. Оттогава Опел е *** дума в семейството и намразих немските коли.
  • #64
    Тurbo Анонимен ( преди 9 години )
    Човека поне си е измислил някакъв Ник. Аз тука немога да разера колко човека спорят с него 1 или 5. Всичките сте Анонимни от какво се криете бе? Комунизма вече го няма в България.
fallback
Последни