fallback

Toyota остава №1 в света

С 10,23 млн. продажби през 2014 година японската компания запазва водещата си позиция пред VW и GM

Toyota Motor Corp. защити позицията си на най-голям производител на автомобили в света през 2014 г., реализирайки на пазарите 10,23 млн. нови автомобила, съобщава Automotive News Europe, цитирайки официална информация на японския автомобилен гигант. Снимка: Ройтерс Рекордният резултат на компанията, която за първи път преминава границата от 10 млн. продажби, представлява увеличение с 3 на сто спрямо продажбите през 2013 г. И надминава постижението на Volkswagen, която отчете продажби на 10,14 млн. автомобила. Американската General Motors заяви, че е продала 9,92 млн. коли през 2014 г. За настоящата година обаче японците предвиждат спад от около 1% до 10,15 млн. коли, което може да разклати лидерската позиция на компанията, пише изданието. Основната причина затова е забавянето на продажбите на нови автомобили в Япония и на развиващите се пазари. Освен това по време на автосалона в Детройт висш служител на Toyota коментира пред AFP, че автопроизводителят слага ударение на качеството на продажбите, вместо на количеството. Toyota отне почти 80-годишното водачество на General Motors през 2008 г., но загуби първото място три години по-късно. Причината бе предизвиканото от земетресението и цунами бедствие, което намали производството и наруши доставките на автомобилните производители в страната. Въпреки това през 2012 г. японската компания надмина отново конкурента си от Детройт, като през 2013-та също завърши на първа позиция пред GM и VW.

Тагове:
fallback
  • #63
    Ха, ха, ха ( преди 9 години )
    Чак сега се сетили, че трябва да поставят ударението на качеството, а не на количеството! След дъжд качулка, защото Тойота отдавна стана синоним на крайно ненадеждна кола, тоест японски *** на 4-ри колела!
  • #62
    shisharkov ( преди 9 години )
    Най-лесният начин да определиш интелигентността на един човек, е да провериш дали вместо нормална реч използва обиди прочети това, което си написал и си оцени мозъчният товар.И за разлика от теб аз давам фактите признати от Тойота и не давам определения дали японските автомобили са добри или не, ти го правиш.Със здраве! Послепис: май синът ти ще излезе по-умен от теб.
  • #61
    Анонимен ( преди 9 години )
    Номер 1 са по производство на трошляци, затова хората я наричат Трошльота!
  • #60
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това да влезеш в статия за японски автомобили с информация за добри ,дори най-добри продажби и да започнеш да пишеш и да губиш часове в търсене на съвсем друга информация с цел да обезцениш постиженията на марка,която не харесваш, показва само едно - инфантилно и незряло поведение. Това ще ти кажа аз, това ще ти каже и всеки психолог освен мен. Не е нужно да се изживяваш като никакъв,нито да ми обясняваш какъв си, по колко срещи и с кого имаш на ден.Аз мога да правя изводи от написнато и начина.
  • #59
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ясно ми е каква ти е длъжността, *** по форуми з аавтомобили. Само като чета що за детски работи правиш във форума, ми е ясно що за лъжец си. Но не това е важното. Ти си средностатистически тесноскроен фен на германски коли. Имай уважение към мнението на останалите и недей да спамиш в статия за коренно различна информация от тази в статията. Преглътни егото си и разбери,че колкото и да спамиш, все ще се намери кой да спори с теб. карай си колата, но не налагай мнението си.
  • #58
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти, анонимен по принцип,пишещ се сега с ника shisharkov, което е без голямо значение, но твоята психология е като на кучето на Павлов- научил си се да не харесваш японски коли и видиш ли статия,която показва успех на японска марка, ти реагираш първично, търсиш копираш ,губиш си времето с часове във форума да докажеш нещо друго, съвсем различно от статията,което да копрометира марката,защото само така можеш да преодолееш изтласканата обида от прочетенто, така издигаш отново Германия на пиедестал.
  • #57
    Анонимен ( преди 9 години )
    Най-надеждни автомобили:1-Субару2-Мазда3-Хонда и Тойота4-Дайхацу5-СузукиЗа справка: Немските, английските и американските автомобилни издания и браншови организации.
  • #56
    shisharkov ( преди 9 години )
    анонимник, английският ми е работен език, на ден правя от 3 до 12 срещи с хора разположени в различни точки на света.Това че днес съм решил да отделя време да поспоря с някой като теб си е мое решение какво да правя докато работодателят ми ми плаща.Искрено ти пожелавам синът ти един ден да заема подобна на моята длъжност или дори по-висока!
  • #55
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това колко време го търси и копира г-н неанонимен shisharkov? Виждаш ли с поведението си как можеш да покажеш на някои хора що за пишещ си? Ти си обикновен тесноскроен фен на германски коли,който се чувства засегнат лично от успехите на японските коли, които баща му, неговите приятели са отрекли преди години като некачествени/ това беше мита в България след падането на комунизма, разбира се , сред по-простите слоеве от населението, тези,които само препредават чутото, но не мислят/
  • #54
    shisharkov ( преди 9 години )
    Мога да ти кажа името на служителят на Тойота, който е обявил, че са се съгласили на тази глоба:Christopher P. Reynolds, chief legal officer, Toyota Motor North America
fallback
Последни