IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото BMW 5-Series ще е с два варианта на окачването

Базовата модификация ще разчита на 3-цилиндров турбо-мотор

Новото BMW 5-Series ще е с два варианта на окачването

Новата генерация на BMW 5-Series ще получи два варианта на предното окачване, а в базовата си версия ще разчита на мотор с 3 цилиндъра и обем 1.5 литра. Моделът ще се появи през 2016 г., като ще се запази и версията GT, съобщава изданието Car Magazine.
Новото BMW 5-Series  ще е с два варианта на окачването
Голяма част от технологиите, които ще използва "петицата", ще видим още през тази година при новото 7-Series. Това е напълно логично, тъй като двата модела ще разделят една и съща платформа, смятат експертите на изданието, което публикува и снимки на тестови прототип.

Новата архитектура, която е предвидена за двата модела, е известна още като 35up и CLAR. Тя разполага с по-малко модули, но предлага повече вариатвност. Архитектурата ще се предлага в два различни вида – за по-малки мотори и за по-големи. Платформата е изградена от олекотени материали и това ще позволи да намали теглото на модела с около 80 кг. в сравнение със сегашното поколение.

Това означава, че новата "петица" ще може да се предлага дори с 1.5-литров турбомотор с 3 цилиндъра. Според вътрешна информация този двигател ще генерира мощност от 150 к.с., като ще предлага разход на гориво от едва 3.9 л/100 км.

Новото 5-Series ще получи и 4-цилиндрови агрегати с мощност до 272 к.с., а също така и 3.0-литров двигатели с 6 цилиндъра, модернизиран V8 с обем 4.4 литра, както и хибридна версия. M5 ще развива цели 600 к.с., като за първи път в историята на модела срещу доплащане ще се предлага и система за задвижване на четирите колела.
Новото BMW 5-Series  ще е с два варианта на окачването
Лазерните фарове, светлините с органични светодиоди, автопилотът с функция за автоматично изпреварване и най-модерният мултимедиен комплекс, включващ системата ConnectedDrive са част от технологиите за новата петица, която отново ще се предлага както като седан и комби, така и във версията си GT.

Снимки: Car Magazine   
 

 

 

 

 

Тагове: BMW 5-Series
0 от 500
  • #12
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    само не разбрах тая "малолитражка" с моторче от косачка за трева премиум ли се води???
  • #11
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Трифрс, искаш да кажеш къде е шкода? Все пак ауди е прикритата пошла шкода.
  • #10
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    мдааа - лексус вадят яко напомпани в8-маци, а баварците понеже са по-терикати сложили моторче от генератор за ток с 3 цилиндърчета хахаха - смяяяях :):):):)
  • #9
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    вижте и въртящия момент не само конете а той е доста по голям от старата атмосверка с 2-литров мотор
  • #8
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    3 цилиндровия двигател е 150 коня на кола 1500кг.Това е еквивалента на кола от 100 коня с маса 1000кг. Мисля че няма да е толкова зле за жени, които не търсят мощност
  • #7
    13 rate up comment 3 rate down comment
    bmw e60 ( преди 10 години )
    Вие пък все едно някой насила ще ви качи в 3 цилиндрова петица.
  • #6
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    пада се по 500 кила на цилиндър?!?! тва ше е такъв мъртвец, че ще децата ти ще могат да слизат да берат ягоди по баирите в планината и после пак да си се качват преди да си минал 20-30 метра!!!тва ше е такъв батал, че трябва да му се закача моторчето на чистачките за предните гуми за повече мощност!!! 100% ще има шофьори на такова бмв дето ще мятат куки с въжета по тировете на магистралата та да могат да ги завлекат до бургас с поносима скорост от 80км/час!
  • #5
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Песимист съм за тази трицилиндрова авантюра
  • #4
    2 rate up comment 11 rate down comment
    samo vw ( преди 10 години )
    при Ферери сичко се изръботва на ръка калници джанти блок на двигатела парното упс те еямат парно даже и ръчните стакла със ръчка за дигане и пускане место с копче са ръчни уииииии
  • #3
    11 rate up comment 2 rate down comment
    до Фв фена ( преди 10 години )
    Като те чета по-добре нищо не си вземай,че акъла ти е толкова ,че ще се пребиеш на първия завой. Дано не затриеш някой!