IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото BMW 5-Series ще е с два варианта на окачването

Базовата модификация ще разчита на 3-цилиндров турбо-мотор

Новото BMW 5-Series ще е с два варианта на окачването

Новата генерация на BMW 5-Series ще получи два варианта на предното окачване, а в базовата си версия ще разчита на мотор с 3 цилиндъра и обем 1.5 литра. Моделът ще се появи през 2016 г., като ще се запази и версията GT, съобщава изданието Car Magazine.
Новото BMW 5-Series  ще е с два варианта на окачването
Голяма част от технологиите, които ще използва "петицата", ще видим още през тази година при новото 7-Series. Това е напълно логично, тъй като двата модела ще разделят една и съща платформа, смятат експертите на изданието, което публикува и снимки на тестови прототип.

Новата архитектура, която е предвидена за двата модела, е известна още като 35up и CLAR. Тя разполага с по-малко модули, но предлага повече вариатвност. Архитектурата ще се предлага в два различни вида – за по-малки мотори и за по-големи. Платформата е изградена от олекотени материали и това ще позволи да намали теглото на модела с около 80 кг. в сравнение със сегашното поколение.

Това означава, че новата "петица" ще може да се предлага дори с 1.5-литров турбомотор с 3 цилиндъра. Според вътрешна информация този двигател ще генерира мощност от 150 к.с., като ще предлага разход на гориво от едва 3.9 л/100 км.

Новото 5-Series ще получи и 4-цилиндрови агрегати с мощност до 272 к.с., а също така и 3.0-литров двигатели с 6 цилиндъра, модернизиран V8 с обем 4.4 литра, както и хибридна версия. M5 ще развива цели 600 к.с., като за първи път в историята на модела срещу доплащане ще се предлага и система за задвижване на четирите колела.
Новото BMW 5-Series  ще е с два варианта на окачването
Лазерните фарове, светлините с органични светодиоди, автопилотът с функция за автоматично изпреварване и най-модерният мултимедиен комплекс, включващ системата ConnectedDrive са част от технологиите за новата петица, която отново ще се предлага както като седан и комби, така и във версията си GT.

Снимки: Car Magazine   
 

 

 

 

 

Тагове: BMW 5-Series
0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    BMW чак в последната 5/7-ца откриха двойните носачи. До Е60/E65 бяха с макферсонки. Немските "премиуми" открай време са си бюджетни автомобили с претенции за премиум.
  • #21
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дано не съм разбрал нещо в изречението за двата вида предно окачване, но ако 5цата мине на 3 цилиндъра и е с macpherson отпред, направо да му слагат емблема на пежо и да не се споменава думата премиум повече.
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Бобо ( преди 10 години )
    до DS Браво, има хора, които знаят и четат.Лексус имат атмосферни V8 защото в нормите за автомобилните компании се гледа целия "флот" (fleet). Toyota правят над 9 милиона коли, от които много са с двигатели 2л и по-малко. Дали ще имат 100-200 хил коли с V8 не се отразява на цялата фирма.Похвално е че BMW имат I6, V8 и V12 двигатели в портфолиото си!
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    TURBOROTOR ( преди 10 години )
    2014 и 2015 3 цилиндъра качват BMW 2016 Aludi , Mercides
  • #18
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    с това двигателче ще правиш ластици само ако се закачаш с ластик за колите и като се опъне на макс да се изстрелваш изневиделица пред тях хахаха!!!!!!!
  • #17
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Прогрес ( преди 10 години )
    Както се смеете този 3 цилиндровия мотор такъв ластик ще Ви направи ,че ви е бедна фантазията.Той и на и8 е 1.5, три цилиндъра ама е 260 коня.
  • #16
    14 rate up comment 0 rate down comment
    DS ( преди 10 години )
    Това се прави, защото затягат яко еко-нормите в Европа! За да може да предлагат в бъдеще М5 и 5-*** с 8 цилиндрови двигатели, се налага да предлагат и 5-*** с 3 цил. мотори.
  • #15
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    супер е двигателчето с 3 цилиндъра - мога и на самобръсначката си да го слагам като ми свърши батерият!
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    пардон не е 1.7 а си е 2.0
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какво се завайкахте че с един цилиндър по-малко това вече не е кола - до сега винаги най-ниския дизел е бил не повече от 150 кс и малко по-добър въртящ момент и пак са били коли(F10 518d - 1.7 150кс 320нм)