IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Вторият Phaeton хвърля ръкавица на S-Class

Седанът ще получи пневматично окачване и автопилот

Вторият Phaeton хвърля ръкавица на S-Class

Новото поколение на Volkswagen Phaeton ще може да се похвали с най-високите технологии в автомобилостроенето и ще стане еталон в класа си. Това съобщава изданието Auto Motor und Sport, според което моделът ще превъзхожда лидера в сегмента Mercedes-Benz S-Class.
Вторият Phaeton ще хвърли ръкавицата на S-Class
Появата на втората генерация на автомобила все още не е потвърдена официално от компанията Volkswagen, но според информациите нейната разработка вече е приключила. Засега обаче германците не бързат с пускането на модела, тъй като първото поколение на колата се продава добре в Китай и възможностите му още не са изчерпани.

Информатор на изданието твърди, че седанът ще бъде с напълно нов тип каросерия, която ще бъде направена изцяло от олекотени материали. Моделът ще получи пневматично окачване, което с помощта на специални камери и сензори ще скандира пътната настилка и ще настройва шасито спрямо нея. С подобна технология разполага и флагманът на Mercedes-Benz.

Друга новост при Phaeton ще бъде автопилотът, който ще работи при скорост до 60 км/ч и ще може самостоятелно да извършва изпреварвания. За целта седанът ще бъде оборудван с най-новите компютърни системи, които ще работят и в още едно направление – икономията на гориво. Затова и моделът ще се предлага основно в хибридна версия с възможност за зареждане от електрическата мрежа.
Вторият Phaeton ще хвърли ръкавицата на S-Class
Очаква се автомобилът на Volkswagen освен много луксозен, да бъде и доста скъп. В компанията са убедени, че подобен ход е полезен най-вече за пиара на марката. Доколко това е вярно, ще се разбере през 2016 г., когато вторият Phaeton трябва да излезе на бял свят.

Снимки: Volkswagen

 

 

Тагове: Volkswagen Phaeton
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "с помощта на специални камери и сензори ще скандира пътната настилка и ще настройва шасито"Е да видя за нашите дупки как ще го настрои :) :) :) Гласовия асистен ще повтаря само-моля върнете се на пътя!
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Kompressor ( преди 10 години )
    Аз имам автопилот на C-етката още от 2001 година :-)
  • #14
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Фаетона хвърлил ръкавица по S-класата, но не можал да я уцели.
  • #13
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вторият Phaeton както и първия може да хвърли само маслото и нищо друго
  • #12
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    и това какво общо има с цената на магданоза или просто искаш да се похвалиш за какви си мечтаеш (или на какви са те возили)че като гледам тук който е споделил какво кара все е било над 100 000 лв и рядко е една колаи това в държава със средна заплата 800 лв (бруто)
  • #11
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На кой му е притрябвал тоя кашон като има Шкода Супърб?
  • #10
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много удобно спестяват, че ако се конкУрира с S класа, значи се конглокира и с А8Отделно че Файтона (тази напудрена А6-ца) струва почти колкото А8, а сега като и вдигнат цената съвсем ще убие идеята. Кой нормален човек който има пари за Мерцедес би си купил ФВ, ако толкова е важно и трябва да е ВАГ поне да е Ауди
  • #9
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само дето този фаетон го виждаме само на рисунки. Дори ВАГ не си вярват, че това е възможно и затова инвестират само в рисунки.
  • #8
    21 rate up comment 7 rate down comment
    нововнос ( преди 10 години )
    КАто сравниш продажбите с S класите с тези на този ВАГ кашон и става ясно ква ръкавица са хвърлили - скъсана. По улиците виждам S класи срванително често, за това време я съм видял 2 фаетона я не. За каква конглокенция говорим изобщо? Видяла жабата, че подковавят коня и си вдигнала крачето и тя!
  • #7
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ееее, тея вече и на рисунки не могат да ги докарат нещата. абе по-големи джанти не можа ли да изпраска този худождник. тези са малки за такъв високотехнологичен аФтомобил. фаровете пък големи колкото прозорците. по-голяма диспропорция от това не бях виждал. ама то това стъкла ли са или амбразури на БТР? механик-водача на тази бойна машина сигурно с камери ще се ориентира в обстановката. да бяха дали на КЛАСИКА да им нарисува нещо, по-добре щеше да се справи... :)))