IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche превръща и 911 в хибрид

Модификацията ще се появи при следващото поколение на модела

Porsche превръща и 911 в хибрид

Ръководството на Porsche обсъжда възможността за създаване на хибридна версия на модела си 911. Британското издание Autocar твърди, че шефът на компанията Матиас Мюлер не изключва възможността подобна модификация да се появи при следващата генерация на спортната кола.
Porsche превръща и 911 в хибрид
„Направихме изследвания, които да ни дадат ясна представа може ли да съществува подобен автомобил – коментира Мюлер. – В случая всичко опира да репутацията на модела, така че решението за пускането на хибридна версия на 911 трябва да бъде обсъдено доста внимателно.“

Основната причина компанията да обсъжда варианта с пускането на хибридно Porsche 911 са все по-жестоките екологични мерки, които се въвеждан в Европа. Германската компания вече доказа, че може да прави спортни модели, които да отговарят на тях. Такъв е 918 Spyder, от който ще бъдат взети по-голяма част от техническите решения.

Засега в Porsche държат в тайна конструкцията на хибридното 911, но се знае, че за него ще бъдат адаптирани агрегатите от хибридните версии на Cayenne, Macan и Panamera. Очаква се обаче купето да получи система с двигател тип „боксер“. В основната на агрегата ще бъде новият 2.5-литров бензинов турбо-мотор, който ще дебютира при следващото поколение на семейството Boxer/Cayman.

Очаква се новата генерация на Porsche 911 да се появи през 2018 г., като преди нея моделът ще претърпи още един фейслифт. При него ще дебютира цяла линия нови 6-цилиндрови турбо-мотори с мощност от 365 до 415 к.с. Обновената модификация ще се появи на автосалона във Франкфурт тази есен.

Снимка: Porsche

 

 

 

Тагове: Porsche 911
0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Тойота спечели WEC шампионата. Le Man е само едно състезание от него. А немците са назад технологично - електрониката и батериите са им са все с азиатски произход.
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не излиза целия адрес.Намери си го - Напиши в гугъл: FIA world Endurance Championship season 2014
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    http://en.wikipedia.org/wiki/2014_FIA_World_Endurance_Championship_season
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ХахахахахАбе ти наистина си много *** и разбира се упорит. Още ли не знаеш,че това,което цитираш е част от състезанието?? Ето финалните резултати от всички състезания:http://en.wikipedia.org/wiki/2014_FIA_World_Endurance_Championship_season Шампион е ТОЙОТА.
  • #10
    4 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Tazi godina champion v Le Mans e TOYOTA. Proveri si infoto .
  • #9
    9 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    A za6to ne go prevyrnaha v Turbo diesel, nali bili mnogo byrzi i hubavi dizelite,za6to niama 911 diesel ili Ferrari diesel,a vse benzinki i hibridi!!! Iaponeca pokaza nakyde 6te vyrvi avtoindustriata i vsi4ki kopirat sled iaponeca. Aide pravete si pu6e6tite i traka6ti dizeli de muhahahahahaha
  • #8
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И в автомобилния спорт също е така - влезоха Тойота в Лъо Ман и Ауди автоматично станаха втори след Тойота!!!!С водородните автомобили е така- Най-добрия японски. Германците си спират техните ЗИЛОВЕ на БМВ дето харчи 50/100км., но дотам с германски технологии. Ти да си виждал германски компютър??? Не, и няма да видиш. Германците са обикновени занаятчии, технологиите идват от Япония.
  • #7
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Viva Japan ( преди 10 години )
    trb, по-производителни от японските хибриди няма. Немските са пълна измама,която разкриха в Ауто-Билд -Поршето плъг Ин хибрида харчи над 10/100км., докато Лексус хибрида GS hybrid е най-ефективния седан хибрид в класа, без плъг ин. Приус плъг ин реален разход 3-4/100км. Японеца създава технологията,после разпродава патентите на германските копировачи.Японеца няма да пусне нещо недообмислено на пазара. Затова и 60% от пазара на хибриди се държи от лексус и Тойота!! А не от германските копировачи
  • #6
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Изказване на Винтеркорн срещу хибридите не намерих, но дори и да е имало такова от ВАГ нямат избор да не правят хибриди защото политиката на ЕС ги задължава или да минат на малолитражки или да правят хибридиДругото е ПР - да кажат че ако утре кажат батериите на хибиридите са по-мръсни от колите или нещо друго, ВАГ да кажат ние за това не искахме да ги правим
  • #5
    10 rate up comment 16 rate down comment
    До 1-вия ( преди 10 години )
    Точно Фердинанд Порше е изобретил хибридното задвижване преди 100-тина години.