IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche превръща и 911 в хибрид

Модификацията ще се появи при следващото поколение на модела

Porsche превръща и 911 в хибрид

Ръководството на Porsche обсъжда възможността за създаване на хибридна версия на модела си 911. Британското издание Autocar твърди, че шефът на компанията Матиас Мюлер не изключва възможността подобна модификация да се появи при следващата генерация на спортната кола.
Porsche превръща и 911 в хибрид
„Направихме изследвания, които да ни дадат ясна представа може ли да съществува подобен автомобил – коментира Мюлер. – В случая всичко опира да репутацията на модела, така че решението за пускането на хибридна версия на 911 трябва да бъде обсъдено доста внимателно.“

Основната причина компанията да обсъжда варианта с пускането на хибридно Porsche 911 са все по-жестоките екологични мерки, които се въвеждан в Европа. Германската компания вече доказа, че може да прави спортни модели, които да отговарят на тях. Такъв е 918 Spyder, от който ще бъдат взети по-голяма част от техническите решения.

Засега в Porsche държат в тайна конструкцията на хибридното 911, но се знае, че за него ще бъдат адаптирани агрегатите от хибридните версии на Cayenne, Macan и Panamera. Очаква се обаче купето да получи система с двигател тип „боксер“. В основната на агрегата ще бъде новият 2.5-литров бензинов турбо-мотор, който ще дебютира при следващото поколение на семейството Boxer/Cayman.

Очаква се новата генерация на Porsche 911 да се появи през 2018 г., като преди нея моделът ще претърпи още един фейслифт. При него ще дебютира цяла линия нови 6-цилиндрови турбо-мотори с мощност от 365 до 415 к.с. Обновената модификация ще се появи на автосалона във Франкфурт тази есен.

Снимка: Porsche

 

 

 

Тагове: Porsche 911
0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Най-престижното е да спечелиш целия шампионат както ТОЙОТА. Откакто Тойота влезе в шампионата Ауди вече са втори. Нормално японски технологии срещу немски копировачи.
  • #23
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нека позная.. като кара Приус с 90 по магистрала, ти харчи 10.5/100, а като караш някой дизел с 200 и харчи 7.5, нали? А като се събуди, чаршафа мокър ли беше?
  • #22
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мда, японските хибриди дават 3-4/100. Странно защо този Приус, който карах за известно време даде среден 10,5/100 Сигурно е бил развален или без батерии...
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    Не мога да разбера българския "гений", който под статия за Порше, обсъжда всички други марки, но не е тази, която трябва! :)Иначе по темата..., хубави си са Поршетата, може би една от малкото марки, на която цената има защо! Но напоследък, може би под влиянието на оня Ваген Винтеркон, доста взеха да се дънят! На едно Порше му сменяха девектиралия двигател, на друго Порше (918), го викат в сервиза да му сменят дефектни компоненти на шасито, дано им се получи хибрида!
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Не говоря за това. Toyota Motorsport GmbH са в Кьолн.
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Тойота е интернационална компания, имат и отдел в Германия. Близо до Нюрбургринг и европейските шампионати. Ти какво точно искаш да кажеш с това? Технологиите, мениджмънта и въобще философията са японски.
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    За първи път пиша тук, но защо като се храните толкова не си проверите малко инфото.Да, Тойота явно са спечелили състезанията, но...Toyota Motorsport GmbH CountryGermany В сайта също така може да се прочете точно как са се развили някои състезания. Там ще видите кой е имал проблеми с двигателя.
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    И какъв точно отбор са купили Тойота? Те сами си правят карбоновото шаси, двигателя и силовата електроника. За сравнение Алди си поръчват шасито от италианците Далара, а хибридната им система е на Уилямс.А Тойота загуби Ле Ман по вина на организаторите - проблемът във водещия 15 часа непрекъснато болид на Тойота беше дал накъсо сензор за следене на енергията инсталиран от FIA. Просто кофти късмет.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Хех, кухчо, до 2014 регулациите даваха на дизела турбо, по-голям обем и по-голям рестриктор за въздух. От 2014 регулациите са единствено за количество енергия за обиколка, при това Тойота и Порше имат по-малко от Алди, защото са по-висок хибриден клас. Кои регулации са по-справедливи и кои очевадно толерираши дизела е ясно и на най-големия ***.
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Льо Ман никога не е печелен от Тойта! Стига с тези лъжи и оризарска пропаганда. Освен това последната година промениха правилника, за да могат и Тойота да спечелят нещо, иначе сигурно щяха да се откажат. Трудно е години наред да си 2-ри или 3-ти. Последните 3 години, Ауди почти не са променяли колата си. Тойта кушиха цял отбор за да могат да постигнат някакъв успех. Но най престижната надпревара - 24 часа на Льо Ман не могат да спечелят.