IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Insignia си остава флагманът на Opel

В компанията нямат намерение да разработват по-голям седан

Insignia си остава флагманът на Opel

Компанията Opel е взела решение да не пуска нов флагман, който да бъде с по-големи размери от Insignia. Това съобщи президентът на европейското подразделение на концерна General Motors Карл-Томас Нойман в интервю за Car Magazine.
Insignia си остава флагманът на Opel
Очакваше се германците да пуснат приемник на Omega, като моделът трябваше да стане най-представителния автомобил на марката. Според Нойман в компанията са много доволни от представянето на Insignia на пазарите и създаването на по-голям модел не е сред приоритетите на Opel. Основната причина за това е, че нишата над Imsignia е много специфична и немците не са уверени, че клиентите им бяха оценили подобен автомобил.

„Нашите клиенти са доста консервативни и ще ни бъде доста трудно да се наместим в горната ниша на средния клас. Освен това традиционните понятия за лукс и премиум се променят непрекъснато. Лично аз смятам Adam за съвременен премиум автомобил, който предоставя безгранични възможности за индивидуализация", обясни Нойман.

Топ мениджърът потвърди, че предстои сериозно модернизиране на компактните ванове Meriva и Zafira, които вече ще приличат на кросовъри. Нойман не разкри подробности за автомобилите, но ги нарече „много по-съвременни и емоционални“.

Снимка: Opel

 

 

 

Тагове: Opel Insignia
0 от 500
  • #16
    34 rate up comment 8 rate down comment
    jey leno ( преди 10 години )
    Старата Омега А 2.0 пълнеше километража ,кокото пишеше толкова съм му вдигал 230км,със Омега Б 2.5 комби ,автоматик повече от 207 не можа да вдигне,а голямото им тегло е точно да са по-устойчиви при висока скорост,щото със някоя въжка я ми карай 2 часа със 220,ще караш ,ама на 5-ия завой на магистралата ,вече ще си огънал мантинелата.
  • #15
    48 rate up comment 9 rate down comment
    Говърмент Моторс ( преди 10 години )
    Опел има отдавнашни традиции в горния клас - Рекорд, Капитан, Адмирал, Сенатор, Омега ако щеш!НО краварите от ГМ-то пак са оплели финансово конците...
  • #14
    40 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Има статистика за това и е съвсем лесно да се направи:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18564-honda-pravi-nai-nadejdnite-dvigateli/Опел са някъде в златната среда. Най-здравите и най-трошливите се вижда кои са. Също така може да се погледне ТЮФ, АДАК и ДЕКРА, където Опел пак са около средата, а най-здравите естествено пак са японските автомобили. Всъщност, това не е новина и се знае от всички, които се интересуват от автомобили без те да робуват на от немското по-убаво нЕма
  • #13
    41 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ширпотребата е навсякъде вече, уви! Опел се славеха с чудесните си коли за добри пари. Иначе, проблеми има при всички производители, но едва ли някой може да извади напълно достоверна статистика кои производители имат най-малко дефекти на основни агрегати, като двигатели, скорости, помпи-турбо, електроника, окачване, които са най-скъпи за ремонт.
  • #12
    41 rate up comment 9 rate down comment
    FastDriver ( преди 10 години )
    Първата ми кола беше Опел Кадет 1.4i.Механиката и беше адски надеждна. сменял съм един термостат, а няма да ви казвам какъв тормоз е изтърпяла.Големия проблем беше ръждата по веждите и праговете. Моторите на Опел от поколението преди Екотек са легендарно здрави и с огромен потенциал за доработки. За съжалени сега пак имам Опел 2010г. закупен нов, който е в сервиза. Много са тежки тези коли, Антара-та е 1965кг. по талон. това е с около 300 кг. повече от еквивалентните модели.
  • #11
    39 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    След 7 години употреба на чисто нова Зафира 1,7 CDTI и то най-високата модификация за БГ - COSMO, мога да кажа само едно изречение! НИКОГА ПОВЕЧЕ ОПЕЛ! Отвратително качество на скоростна кутия (смяна на пълен кит лагери на 93000 км), спукан радиатор подменен не гаранционно на 2,5 години или 43000 км, два пълнещи се с вода стопа без удари по тях, повреди по електрониката на волана и т.н. Какво повече....! Да фалират и това е! Адски надценена марка!
  • #10
    35 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хякога далеч назад имах Опел Кадет. Скапваше се като за световно - сменям една част и след 3 месеца тя пак се скапва. От тогава ОПЕЛ е *** дума в семейството и не се споменава повече.
  • #9
    40 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За свръхтеглата на Опел е вярно. Правил съм сравнение и минимум 100 кг. са по-тежки Опелите от повечето модели на конглокентните фирми.
  • #8
    44 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Излагат се! Как така няма да пуснат заместник на Омега!? Не е нормално да нямат модел над средния клас коли. Втората ми кола беше Омега Б с 2.0 мотор 136 к.с. Много добра кола, голяма, комфортна, удобна и икономична с доста добри динамични показатели за времето си и много евтина за поддръжка. Единствен недостатък е ръждата. Ако предлагаха все още Омега със същите показатели, но без ръжда бих си взел веднага. Мисля, че Опел доста върнаха назад по качество и надеждност колите си в момента.
  • #7
    42 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аудитата, като са издръжливи на ръжда да не са по-хубави случайно. По-добре ръжда, отколкото турбо, двигател, глава, скоростна кутия и окачване.Какъв 1,6 карбуратор бе? Тези мотори отдавна ги няма. Говоря за моно-инжекцията 1.2; 1.6 ;1.8 пълната инжекция 2.0 . Невероятно здрави и икономични мотори с доста добри динамични характеристики, лесни и евтини за обслужване. След тези мотори дойдоха ЕкоТек моторите. Пълна скръб са те. Оправиха ламарините, но развалиха техниката. Кофти работа за Опел.