IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Роби Уилямс е новият маркетинг директор на Volkswagen

Рок звездата ще бъде в основата на рекламната кампания на 9 нови модела на марката

Роби Уилямс е новият маркетинг директор на Volkswagen

Volkswagen назначи суперзвездата Роби Уилямс за свой маркетингов директор. Музикантът ще бъде ключовата фигура в нова рекламна кампания на модели на марката, носеща името Club & Lounge, съобщават от германската компания.
Роби Уилямс е новият маркетинг директор на Volkswagen
Певецът бе представен на новата си длъжност на специална пресконференция. Още преди няколко месеца Уилямс обяви, че иска да се занимава с нещо различно от музиката, като възнамерява да се насочи към автомобилния бранш.

Кампанията Club & Lounge стартира в Германия на 18 декември, като в нея са включени цели 9 нови модела на Volkswagen. Сред тях са Golf, Beetle и Tiguan. Рекламният слоган на целия проект е „Wie gut klingt das den“ (б.а. – Колко впечатляващо звучи“).
Роби Уилямс е новият маркетинг-директор на Volkswagen
„За мен това е нещо ново и съвсем различно от всичко, което съм правил до момента. Щастлив съм, че мога да работя нещо истинско, което е извън света на музиката“, коментира назначението си англичанинът.

Снимки: Volkswagen

 

 

 

0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А че давали заплати на 200000 повече... какъв е смисъла да се хрантутят неефективни длъжности.. все едно да ми хвалиш държава която има раздута администрация.Напълно си заслужават името СОЦВаген.
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хех, да бе, само дето Тойота се пребори с невиждано по мащаби природно бедствие и няколко поредни години на надценена йена, докато ВАГ се радват на слабо евро благодарение на гръцките маляки. До 2009 Тойота правеше печалба по-голяма от на цялата останала автомобилна индустрия. Тази година нещата просто си идват на местата. Така ще бъде и занапред. Технологии не се правят с пропагандни партенки.
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До Анонимен ( преди 10 години )
    Запознавам се с горчивата реалност. Признавам си не съм ги следил последните 2 години. Явно Тойота последната година е надминала себе си, след излизането на червено преди 4-5г и едва излизането на печалба, следващите, последната година им е силна. ФВ от своя страна последната им е слаба. Та като цяло ФВ имат по-голяма печалба през последните години. При това, че дават заплати на още близо 200000 човека над персонала в Тойота
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Защо да смятам процентово? Отношението на печалбата към пазарната капитализация няма никакъв смисъл. Пазарната капитализация е оценката на пазара за активите на даден концерн, не неговата материална база. Ако ще сравняваме по бази - Тойота имат наполовина по-малко служители, и въпреки това 50% по-голяма печалба. Японците са недостижими.
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до Анонимния ( преди 10 години )
    Я сметни процентово!
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Някои тук по традиция говорят глупости и се смятат за оригинални като хвърлят очевидни неистини, опитвайки се да ги пробутат за истини. Не е нужно да се вадят цифри. Ако VW бяха 1 по приходи досега щяха да опищят орталъка. Фактът, че те самите не се хвалят с това е доказателство, че това не е вярно.
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Тойота мачка ВАГ само по продажби. По печалба няма как."ВАГонетко, запознай се с горчивата реалност:Toyota MotorMarket Cap $193.54 BProfit $18.85 BVolkswagen GroupMarket Cap $119.05 BProfit $12.04 Bhttp://***.forbes.com/companies/toyota-motor/http://***.forbes.com/companies/volkswagen-group/
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Т'ва майтап ли е?
  • #8
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГ печелят много, защото китайците им произвеждат евтино частите, а те ги продават скъпо. Най-голямата им печалба обаче е в резервните части и сервиза. Просто там нямат стигане от никой. Това да направиш окачване, глава на двигател, турбо, електроника и скоростна кутия, консуматив е наистина впечатляващо нещо. Само те го могат и печелят здраво. клиентите им си плащат яко за всичко,сервизни акции не правят и дори в гаранция автомобили карат да плащаш. Те ти поемат труда, а ти плащаш за частите.
  • #7
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота мачка ВАГ само по продажби. По печалба няма как. А скоро и по продажби ще е трудно