IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри характеристиките на Mirai

Водородният автомобил има 155 к.с., работи при температури до минус 22 градуса

Toyota разкри характеристиките на Mirai

Японският производител Toyota разкри допълнителна информация за своя първи сериен водороден автомобил Mirai, чиито продажби ще бъдат факт още следващата година.
Toyota разкри характеристиките на Mirai
Mirai използва електрически двигател с мощност 155 к.с., който се захранва от придобита в горивната клетка електрическа енергия. С напълно зареден резервоар с водород автомобилът може да измине 485 км., а самото зареждане отнема между 3 и 5 мин.

Напълно безвредният за околната среда автомобил, чийто единствен отпаден продукт е годна за пиене вода, е способен на ускорение от място до 100 км/час за малко над 9 секунди. Доускорението от 25 до 40 км/час отнема 3 сек, а това от 50 до 80 км/час - 3,6 сек.

От информацията става ясно също така, че двигателят на Mirai може да бъде стартиран безпроблемно при температури до минус 22 градуса.
Toyota разкри характеристиките на Mirai
Toyota Mirai е седан с четири врати, предлагащ багажник с обем от 361 литра. Още в базовото си оборудване салонът разполага с изцяло дигитални уреди и сензорен дисплей с размер 4,2 инча.

Водородният модел ще стъпи най-напред на пазара на Япония - още през април 2015 година. Продажбите в Европа и САЩ ще започнат в началото на лятото. Цените за Европа ще стартират от около 48 000 евро, като в определени държави Mirai ще се възползва и от сериозни държавни субсидии. В Япония гаранцията на модела е 8 години или 100 000 мили.

Снимки: Toyota

Тагове: Toyota Mirai
0 от 500
  • #17
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре де пак гледам недомислици. 400 км. пробег, че като правиш нещо прави го като хората. Дизеловия автомобил има резервоар достатъчен да изминеш около 1000км. В случая Тойота нямаха да имат никакъв проблем да направят вместимоста на резервоара за 1000км. пробег.Примерно вместо резервоар за 5 кила водород можеше да сложат за 10 кила. При Водородна Водородния Хюндай, който от 2 години е на пазара бробега е 600км. А дизайна на Хюндая е и много по-хубав. Тая Тойота е голяма издънка.
  • #16
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Ганьо ( преди 9 години )
    Като падне под -22 , поемаш дълбоко въздъх, отваряш водородната клетка и сипваш малко грозданка вътре.
  • #15
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    болии *** фара за мириканцити - дайте да слагаме по една инсталация за водород на всеки тец и да караме за без пари!
  • #14
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота мойота, водород-модород, от както бензина започна да поевтинява продажбите на Приус в щатите са паднали с 14%, ония почнаха да купуват пак V8-маци по 5-6 литра.
  • #13
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Каквото и да си говорим това е кола от бъдещето. Дизайна е малко стряскащ, но пък е авангарден. Тойота са най-големият японски производител и е доста напред с технологиите. Това, което в Европа все още го разработват, японците го пускат серийно. Останалите приказки са си субективни брътвежи.
  • #12
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За мен това е типична японка. От вън е убиец, ама от вътре ми е неподредено и леко хаотично.
  • #11
    18 rate up comment 7 rate down comment
    форсдо: до ди ( преди 9 години )
    Не е първа красавица, ама пък хората драпат напред, а ония *** се бият в гърдите как пернишката им печка с горно горене е върхът на технологиите.
  • #10
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Cenitell ( преди 9 години )
    Износителите на петрол ще трябва да отделят значителни средства за антиреклама на Тойота:)
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До Дифорс ( преди 9 години )
    Ами то точно затова са изминали около 20 години от първия автомобил до масовизирането му като транспорт. И то по време когато не е имал алтернативи - днес обаче такива има и то по-евтини и по-бързи - кеф ти Приус, кеф ти дизелов Голф - все са алтернативи на скъпа кола без точки за зареждане.
  • #8
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всичко е много хубаво, само че защо трябва автомобила да е с отвратителен дизайн? Остава едно впечатление, че Тойота сякаш си е поставила за цел да измисли най-грозния дизайн. Добре че при Лексус се опитват да променят това, но при моделите на Тойота нещата вървят от грозно към по-грозно.