6/00 Представяне на комби-лимузината с 5 врати в Германия. Мотор: 2.0 литра 4 цилиндра и 141 к.с. ABS и 4 еърбега серийно9/01 Нов 1.6 литров мотор с 115 к.с.2/02 Нов 2.2 литров комън-рейл дизел от Мерцедес и 121 к.с.10/02 PT Cruiser GT - 2.4 литров 4 - цилиндров с турбо и 223 к.с.3/04 Представяне на кабрио - версията, 2.4 литрови мотори с 143 и 223 к.с.
Въпреки партньорството с Даймлер, в качеството на Крайслера има какво да се желае. Външният вид на PT Cruiser е и основната му сила. Нито моторите, нито пък изработката са на висотата на дизайна.
Американски автомобил със срокове за доставка в Европа? Така се получи след представянето на PT Cruiser. Всички се бяха наточили на ретро - дизайна или поне докато не се оказа, че единствения 2.0 литров мотор е мързелив, шумен и твърде жаден. Въведеният по-късно 1.6 литров мотор с по-ниски характеристики не успя да подобри нещата. Едва от 2002 г. представеният дизел можа да даде нужната свобода и еластичност при каране. Окачването не можа да се облагодетелства от подобренията в модела, сигурното поведение на пътя имаше приоритет пред комфорта. Все пак сравнително добрите седалки предпазват пътниците от най-грубите проявления на окачването, а от гледна точка на пространството в купето няма нищо за критикуване.Модата на PT Cruiser-а постепенно отшумява в Западна Европа. Който иска да го притежава втора ръка трябва да си дава смтка за драматично бързата обезценка на автомобила.
Най-често срещани повреди:
Поради малкия брой PT Cruiser-и в Европа статистиката открива и сравнително малко проблемни места по автомобила.
Електрика: Акомулатори с висок процент дефекти, проблеми в мотор-мениджмънта.
Обратно повикване в сервизите поради проблеми в горивната система (всички модели до 11/02 )