IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW 2-Series Coupe мина на 3 цилиндъра

Задвижването xDrive вече се предлага и за дизеловата модификация на модела

BMW 2-Series Coupe мина на 3 цилиндъра

BMW 2-Series Coupe мина на 3 цилиндъра
Снимка: BMW

Германската компания BMW съобщи за редица новости при купе версията на модела 2-Series, който бе сред от номинираните в тазгодишната класация Кола на годината в България.

BMW 2-Series Coupe вече ще може да се поръчва с 1,5-литровия двигател с 3 цилиндъра, който дебютира с новото 2-Series Active Tourer. Въпросната модификация носи инициалите 218i, предлагайки 136 к.с. мощност и 220 Нм максимален въртящ момент.

С този двигател моделът изразходва средно по около 5 л/100 км и ускорява от място до 100 км/час за 8,8 сек. Версията с автоматична кутия с 8 степени прави същото за 8,9 сек. Максималната скорост е 212 км/час.

Следващата новост в гамата на модела е възможността за поставяне на xDrive система на модела 220d Coupe. До този момент задвижването към четирите колела бе достъпно единствено за върховата версия 235i.

Новост при BMW 2-Series Coupe са и допълнителните нива на оборудване - Advantage, Sport Line, Luxury Line и M Sport.

Тагове: bmw 2-series coupe
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това че БМВ разтваря ветрилото от 3-цилиндрови до 12-стаци създава известна инфлация на марката, но икономисти ще обяснят, че контролираната инфлация е по-добра от дефлация и стагнация.
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Ами аз за това написах да направят 6 цилиндров мотор, но да не е всеки цилиндър 0,5 литра, ами да измислят да е 0.3 литра. Така ще имаме 1.8, 6 цилиндров и ще е перфектен! Ако му сложат и едно хибридче и ще фърка! Ама те си знаят, ние да не сме инженери от БМВ :)
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Честно ,аз такова нещо с 3 цилиндъра не бих карал.
  • #11
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тая маркя преключи. Премиум с двигател от скутерче. Това ще бучи като трабант, а ще вибрира като стар икарус. При тая цена на петрола, надали ще има успеваемост. Е верно че ЕС се вгейчиха съвсем а гейчетата харесват такива работи, но премиум не се седи с клиентии.
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ui4o ( преди 10 години )
    mi to tea raboti se praat ot hora koito mogat, ne znam druga naciq koqto da razbira pove4e ot praveneto na koli ot Germanskata ili??? ;)
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Крайно време е германците да направят автомобил с двигател "Stihl".Едноцилиндров,двутактов,бензинов мотор който се развърта до 14-15000 об/мин.Така няма да има нужда и от скоростна кутия.
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    на бас ( преди 10 години )
    Следващият модел на БМВ ще се казва "Спътник".Двигателят ще е 2 цилиндров бензинов,двутактов.Немците имат традиции в производството на такива.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Четете и прозрете ( преди 10 години )
    Силния натиск на корейци променя автопарка приятели. Те лъжат за разхода само с 15 %, а ние европейците с 30%. След като във Франция 80 % са дизелаци-комбайнери се сетиха, че това е канцерогенно.След краха на хибридите е ясно,че икономията е вече чрез мизерия(нечетен брой цилиндри прави двигателя небалансиран-Ауди бяха гении с 5 цилиндъра). Всъщност на нормалния човек не му трябват много кончета,жени, пари и брандове. За тон купе-140 коня е фуркотевица-Хюндай Новата Елантра.БМВ е начин на живот
  • #6
    19 rate up comment 3 rate down comment
    2втек ( преди 10 години )
    Смеете се 3 цилиндъра ама върви повече от 2.0 6 цилиндъра 150 коня!Който го е срам да има икономично БМВ с малко цилиндри има и друг избор,но за мен това е положително развитие!
  • #5
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Има оптимален размер на бутало/цилиндър от гледна точка на *** и КПД и той е 0.5 литра. Затова кубатурата на новите двигатели на БМВ е броя цилиндри по половин литър. Освен ефикасността на този размер цилиндър, той ще е еднакъв за редица бензинови и дизелови двигатели с обем от 1.5 до 3.0 литра, които ще ползват множество еднакви части, за да е по-евтино и производството. Поради тези причини няма да направят 1.5л с 6 цилиндъра...