IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Второто поколение Audi Q7

Моделът е по-лек, по-икономичен и разполага с хибридна plug-in версия

Второто поколение Audi Q7

Audi разкри снимки и информация за напълно новото поколение Q7, чиято премиера пред публика ще се състои през януари 2015 г. Втората генерация на модела се отличава с обновен дизайн, нови технологии, по-ниско тегло, подобрена аеродинамика и напълно нов хибриден plug-in агрегат.
Второто поколение Audi Q7
Новият Q7 е най-лекият автомобил в своя клас, твърдят производителите, като посочват, че версията 3.0 TDI тежи точно 1995 килограма, или с цели 325 кг. по-малко от преди. Това е постигнато чрез широко използване на високоякостна стомана и алуминий в платформата, както с изработването изцяло от алуминий на предния капак, вратите и калниците.

При второто поколение на модела е подобрена и аеродинамиката - коефициентът челно въздушно съпротивление е сведен до 0.32. Освен това общата дължина е редуцирана с 37 мм, а широчината е намалена с 15 мм. В същото време обаче пространството в салона е увеличено, като разполага с допълнителни 21 мм между предните и задните седалки, както и с допълнително разстояние за главите на пътниците - 41 мм отпред и 21 мм отзад.

Като стана дума за кабината, тя е напълно нова, изпълнена в стила на новото TT. И разполага с последното поколение на инфо-развлекателната система MMI, благодарение на която голяма част от бутоните по таблото са заместени с дигитални. Напълно ново е оформлението на таблото, а уредите са вече напълно дигитални. Предлагат се Google Android Auto и Apple CarPlay, както и аудиосистеми Bose или Bang & Olufsen.
Второто поколение Audi Q7
Дизайнът на ектериора е еволюционен и залага на по-отсечи форми, благодарение които моделът вече не изглежда толкова обемист, а по-скоро динамичен и устремен. Всъдеходът може да бъде поръчан с новите матрични LED челни фарове, както и с ксенон или LED. От LED технологията са се възползвали и дневните светлини, стоповете и мигачите на по-високите версии.

Гамата от мотори включва богат избор от бензинови и дизелови предложения. В нея присъства и напълно нов хибриден plug-in агрегат.

Хибридният модел носи името Audi Q7 e-tron, като разполага с комбинация от 3.0 TDI двигател с 258 к.с. и електромотор със 128 к.с., който е интегриран в 8-степенната автоматична скоростна кутия. Общата мощност на модела, разполагащ с quattro задвижване, е 373 к.с., а въртящият момент достига 700 Нм.

Първият plug-in дизелов хибрид на Audi има среден разход на гориво от само 1,7 л/100 км, твърдят от компанията. Вредните емисии на СО2 са 50 г/км, а автономният пробег на електрическа енергия достига 50 км. Батериите се зареждат по време на движение, както и в електрическата мрежа.

В хибриден режим Audi Q7 e-tron спринтира от място до 100 км/час за 6 секунди. В напълно електрически режим ускорението до 60 км/час изисква 6,1 сек. Максималната скорост на движение достига 225 км/час.

Гамата от мотори включва още познатия 3.0 TDI с 218 к.с. и 500 Нм, както и по-мощната версия на този двигател, предлагаща 272 к.с. и 600 Нм. И двете модификации са с до 26% по-икономични от преди. Бензиновите модели се оборудват с двигател 3.0 TFSI (333 к.с. и 440 Нм), а новост в гамата е агрегатът 2.0 TFSI, който ще бъде наличен за пазарите на САЩ и Азия.

Пазарната премиера на второто поколение Audi Q7 е насрочена за пролетта на 2015 г., като първите доставки към клиенти ще бъдат осъществени в началото на лятото. Цените в Германия започват от 61 000 евро.

Снимки: Audi

Тагове: Audi Q7
0 от 500
  • #13
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Старото имаше респектиращ вид, това тук прилича на А4 комби.
  • #12
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Че какво му е на инфинитито - супер лукс и звяр си е. Ама е по-малък де.
  • #11
    29 rate up comment 7 rate down comment
    WickedSixD ( преди 9 години )
    Интериора е 6+ ама екстериора като го видях и ми стана супер смешно. Дори Волво XC90 не изглежда толкова пенсионерски. Поне на снимките е ужас, дори в този готин цвят. Представям си го в черно като почне да се движи по улиците. Ще ми се доповръща от манталитет на българина. Може да изглежда като кофа за *** ама като е Ауди ще си го вземе и ще се чувства премиум )
  • #10
    13 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Велики са! Евала!
  • #9
    18 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоз пък инфинити!Не се излагай ве, човек!
  • #8
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дай боже всеки му възможност да кара едно такова. Въпреки, че може би бих предпочел инфинити, q7 предлага май най-много пространство и багажник в сравнение с другите - естествено изключвайки ленд крузера на тойота. Но определено е Q7 е един от най-силните модели на ауди.
  • #7
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Интериора ми харесва много! Отвън обаче не е Ауди, а по-скоро заприличва на Туарег, а задницата е направо грозна, поне за мен!Инъче агрегатите имат много добри харектеристики, макар че разхода силно ме съмнява, дано най-накрая пуснат и този така дългоочакван хибрид, който дори и да се продава!:)
  • #6
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    лелеее къф е тоя електромотор ве - уж само 128 коня а 2 тона кола изстрелва до 100 за 6 сек?!?! някой май не си е пил хапчетата редовно!Леле, на някой май не му е станало ясно, че за добро ускорение е необходим голям въртящ момент а не само мощност, което е една от харектиристиките на ел. двигателите (голям вътрящ момент при не толкова големи мощности).Някой май не си е учил уроците редовно?
  • #5
    35 rate up comment 14 rate down comment
    zoom in ( преди 9 години )
    Предварително ще помоля феновете на дойч машините да не ме плюят, ама при цялото ми старание и взиране във формите и линиите, не можах да се накарам да го харесам. И изобщо не излъчва никаква динамика и агресивност, а точно обратното - скучен пенсионерски дизайн.
  • #4
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "и електромотор със 128 к.с."......."В напълно електрически режим ускорението изисква 6,1 сек"лелеее къф е тоя електромотор ве - уж само 128 коня а 2 тона кола изстрелва до 100 за 6 сек?!?! някой май не си е пил хапчетата редовно!