IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Второто поколение Audi Q7

Моделът е по-лек, по-икономичен и разполага с хибридна plug-in версия

Второто поколение Audi Q7

Audi разкри снимки и информация за напълно новото поколение Q7, чиято премиера пред публика ще се състои през януари 2015 г. Втората генерация на модела се отличава с обновен дизайн, нови технологии, по-ниско тегло, подобрена аеродинамика и напълно нов хибриден plug-in агрегат.
Второто поколение Audi Q7
Новият Q7 е най-лекият автомобил в своя клас, твърдят производителите, като посочват, че версията 3.0 TDI тежи точно 1995 килограма, или с цели 325 кг. по-малко от преди. Това е постигнато чрез широко използване на високоякостна стомана и алуминий в платформата, както с изработването изцяло от алуминий на предния капак, вратите и калниците.

При второто поколение на модела е подобрена и аеродинамиката - коефициентът челно въздушно съпротивление е сведен до 0.32. Освен това общата дължина е редуцирана с 37 мм, а широчината е намалена с 15 мм. В същото време обаче пространството в салона е увеличено, като разполага с допълнителни 21 мм между предните и задните седалки, както и с допълнително разстояние за главите на пътниците - 41 мм отпред и 21 мм отзад.

Като стана дума за кабината, тя е напълно нова, изпълнена в стила на новото TT. И разполага с последното поколение на инфо-развлекателната система MMI, благодарение на която голяма част от бутоните по таблото са заместени с дигитални. Напълно ново е оформлението на таблото, а уредите са вече напълно дигитални. Предлагат се Google Android Auto и Apple CarPlay, както и аудиосистеми Bose или Bang & Olufsen.
Второто поколение Audi Q7
Дизайнът на ектериора е еволюционен и залага на по-отсечи форми, благодарение които моделът вече не изглежда толкова обемист, а по-скоро динамичен и устремен. Всъдеходът може да бъде поръчан с новите матрични LED челни фарове, както и с ксенон или LED. От LED технологията са се възползвали и дневните светлини, стоповете и мигачите на по-високите версии.

Гамата от мотори включва богат избор от бензинови и дизелови предложения. В нея присъства и напълно нов хибриден plug-in агрегат.

Хибридният модел носи името Audi Q7 e-tron, като разполага с комбинация от 3.0 TDI двигател с 258 к.с. и електромотор със 128 к.с., който е интегриран в 8-степенната автоматична скоростна кутия. Общата мощност на модела, разполагащ с quattro задвижване, е 373 к.с., а въртящият момент достига 700 Нм.

Първият plug-in дизелов хибрид на Audi има среден разход на гориво от само 1,7 л/100 км, твърдят от компанията. Вредните емисии на СО2 са 50 г/км, а автономният пробег на електрическа енергия достига 50 км. Батериите се зареждат по време на движение, както и в електрическата мрежа.

В хибриден режим Audi Q7 e-tron спринтира от място до 100 км/час за 6 секунди. В напълно електрически режим ускорението до 60 км/час изисква 6,1 сек. Максималната скорост на движение достига 225 км/час.

Гамата от мотори включва още познатия 3.0 TDI с 218 к.с. и 500 Нм, както и по-мощната версия на този двигател, предлагаща 272 к.с. и 600 Нм. И двете модификации са с до 26% по-икономични от преди. Бензиновите модели се оборудват с двигател 3.0 TFSI (333 к.с. и 440 Нм), а новост в гамата е агрегатът 2.0 TFSI, който ще бъде наличен за пазарите на САЩ и Азия.

Пазарната премиера на второто поколение Audi Q7 е насрочена за пролетта на 2015 г., като първите доставки към клиенти ще бъдат осъществени в началото на лятото. Цените в Германия започват от 61 000 евро.

Снимки: Audi

Тагове: Audi Q7
0 от 500
  • #33
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Досега поне всички по-големи Ауди-та имаха години табла, сега и това са развалили, та е останал само един голям тенекиен сандък.Иначе що за СУВ е това, нали сте чували за случая дето на един язовир плиснал малко дъждец и един друг се теглили Туарег - Q7?На края на сагата героите се прибират на автостоп, че в понеделник били на работа ...
  • #32
    17 rate up comment 16 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Отзад изглежда особено зле този Туарег.Иначе за външен *** става.
  • #31
    24 rate up comment 9 rate down comment
    както обикновено, ( преди 9 години )
    под всяка статия за Ауди/Порше,ФВ,Бентли,Бугати,Ламборгини/ панелните *** с фЕатите в градинките пред 8 етажните блокове с 8входа и кисело зеле в мазето са необикновено активни.ТРазбира се, да оплюеш "тъпите германчета" е къде по-лесно,отколкото да придобиеш добро и ПРИЛОЖИМО образование,да излезеш от бетонното гето,да си купиш някаква сносна кола/пък било и на 1/3 от цената на "осрания"Q7.Благодарен съм на съдбата,че ежедневието и животът ми като цяло не зависи от *** тук!
  • #30
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И с тоя просвет закъде? Да покорява ниските тротоари ли? Абе как все нещо ще осе**т тея!
  • #29
    12 rate up comment 9 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    PLASTMASITE PO TABLOTO SA TROGATELNI,NO AKO TOVA E KONKURENT NA DACIA DUSTER KAKYVTO SPORED MEN E. SLED KATO SR3 KOPIRA OT DACIA SANDERO LOGI4NO TOZI ZIL DA KOPIRA OT DUSTER.NISKOKA4ESTVENOTO PLASTMASOVO TABLO PO TRADICIA PROSTO NAVIAVA USMIVKA .
  • #28
    15 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    GROZEN ZIL,A TABLOTO E GILLETE MACH 3
  • #27
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лукс и класа. Отвътре е като космическа сувалка.
  • #26
    17 rate up comment 13 rate down comment
    шшш ( преди 9 години )
    Ауди потъват.
  • #25
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Хм ( преди 9 години )
    Скука. Повдигната А6-ца комби. Малко по-голем туарег.За тези пари една Х5-ца от новите и ще и диша прахта.
  • #24
    30 rate up comment 7 rate down comment
    Ruschev ( преди 9 години )
    На баба ми фризера изглежда по динамичен от това нещо .Прилича ми на октавия комби и пасат комби ,но малко по висок.Адски ме е яд ,защото Ауди ми е една от любимите марки и аз лично ,имах страхотни надежди за новия модел.Не ме разбирайте погрешно,не че веднага щях да отида и да го поръчам ,ако ми харесваше,но като авто фен съм дълбоко разочарован.