IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen планира конкурент на BMW 5-Series

Моделът може да използва платформата на Audi A6

Volkswagen планира конкурент на BMW 5-Series

Volkswagen планира да пусне нов модел от премиум класа, който да заеме място между Passat и Phaeton в гамата на марката. Подобен автомобил ще се конкурира с BMW 5-Series, съобщава Auto Bild, като се позовава на свои източници.
Volkswagen планира конкурент на BMW 5-Series
Новият Passat. Снимка: Volkswagen

Освен на традиционно силния за марката пазар в Европа, новият автомобил ще бъде насочен и към Северна Америка и Китай. Най-вероятно моделът ще използва архитектурата на версията на Passat за Щатите, която ще започне да се произвежда през 2017 г. в завода в Чатануга.

Не е изключено обаче новият Volkswagen от премиум класа да бъде изграден на базата на Audi A6. Компанията от известно време предвижда да пусне на пазара в Китай именно подобен автомобил с удължена база. Той ще бъде на платформата на по-дългата версия на A6, която се продава в най-многолюдната държава, а производството му ще стартира догодина.

Що се касае до версията за САЩ, тя ще се предлага и с 6-цилиндрови мотори. Един от тях ще бъде разработваният в момента от Volkswagen турбо-агрегат с мощност между 340 и 450 к.с. Той трябва да замени сегашния атмосферен V6.

Освен това сред двигателите ще бъдат включени 2.0-литрови бензинови и дизелови турбо-агрегати, а също така и и 3.0-литровият бензинов V6 TFSI. Топ версиите на модела ще бъдат оборудвани със системата 4Motion.

Очаква се конкурентът на BMW 5-Series да се предлага не само като седан, но и като комби и лифтбек. Предполагаемата цена на базовата версия е около 37 500 евро.
 

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #14
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Сестра ми има голф на две години, ми тва нещо няма чупене. 65 хил км, имаше проблем със скорости- всичко оправено гаранционно. Втори път колата и спря напълно, пак я оправиха " Ха сега де, хем няма чупене, хем със счупени скорости или напълно гробясала..., кое е вярното?!
  • #13
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дали ауди или фв, качеството е спазено. Няма да забравя един рекламен банер на фв - "ние имаме най много коли с над 100 хиляди мили в движение отколкото която и да е друга марка". Определено самочувствието им е с покритие. Вие плюее щото нямате пари. Сестра ми има голф на две години, ми тва нещо няма чупене. 65 хил км, имаше проблем със скорости- всичко оправено гаранционно. Втори път колата и спря напълно, пак я оправиха ГАРАНЦИОННО! Просто са си мн организирани. Всичко друго е маслo
  • #12
    13 rate up comment 4 rate down comment
    АвтоМоторСпортТВ ( преди 11 години )
    Мерцедесите след 2000 година са много зле с електрониката, неслучайно ЦЕ класите са по-евтини от Пасатите от идентични години, просто Мерцедесът излиза прекалено солен като поддръжка!
  • #11
    4 rate up comment 11 rate down comment
    до Бай Станой ( преди 11 години )
    Байчо, не се нервирай. Те и без това половината коментиращи тука са вече наети от ФОЛКсваген :)
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Маркс Карлов ( преди 11 години )
    Дали Audi или VW - парите отиват на едно място! Прочетете някой учебник по икономика и тогава коментирайте, подобна стратегия е често използвана от корпорациите - два привидно конглокентни продукта, но от един първоизточник!
  • #9
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Бай Станой ( преди 11 години )
    Тук във форума сте се събрали само от специалист нагоре! Тия от Фолксваген не знам защо спят и не наемат икономисти и специалисти по всичко като вас!
  • #8
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ФауВе много си повярваха и почнаха да ме дразнят вече :) То не остана празно - навсякъде модели, не знам не се ли конглокират вътрешно и това не е ли проблем за тях. Не знам за вас, но аз не се виждам да избера техен модел пред такъв на същата цена от БМВ или Мерцедес (и не само, но да не разпалваме японско-немската война;)
  • #7
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Снегорин! ( преди 11 години )
    Q8 !? Анонимнико..въпроса е кое е по добре А8 или "Файтон", А6 или бъдещия конк*рент на БМВ 5 (разбираме от тази статия че ще е на платформата на А6), А4 или Пасат, А5 Sportback или Пасат CC, Голф или А3...и т.н. като VW е по евтин от АлУДИ...! Ти БМВ не ги мисли..не се конк*рират с МБ...не с народни коли!
  • #6
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Народната кола стана премиум, Германия е във възход! ..... баааааси
  • #5
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хапчетата..., бързо!