IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen планира конкурент на BMW 5-Series

Моделът може да използва платформата на Audi A6

Volkswagen планира конкурент на BMW 5-Series

Volkswagen планира да пусне нов модел от премиум класа, който да заеме място между Passat и Phaeton в гамата на марката. Подобен автомобил ще се конкурира с BMW 5-Series, съобщава Auto Bild, като се позовава на свои източници.
Volkswagen планира конкурент на BMW 5-Series
Новият Passat. Снимка: Volkswagen

Освен на традиционно силния за марката пазар в Европа, новият автомобил ще бъде насочен и към Северна Америка и Китай. Най-вероятно моделът ще използва архитектурата на версията на Passat за Щатите, която ще започне да се произвежда през 2017 г. в завода в Чатануга.

Не е изключено обаче новият Volkswagen от премиум класа да бъде изграден на базата на Audi A6. Компанията от известно време предвижда да пусне на пазара в Китай именно подобен автомобил с удължена база. Той ще бъде на платформата на по-дългата версия на A6, която се продава в най-многолюдната държава, а производството му ще стартира догодина.

Що се касае до версията за САЩ, тя ще се предлага и с 6-цилиндрови мотори. Един от тях ще бъде разработваният в момента от Volkswagen турбо-агрегат с мощност между 340 и 450 к.с. Той трябва да замени сегашния атмосферен V6.

Освен това сред двигателите ще бъдат включени 2.0-литрови бензинови и дизелови турбо-агрегати, а също така и и 3.0-литровият бензинов V6 TFSI. Топ версиите на модела ще бъдат оборудвани със системата 4Motion.

Очаква се конкурентът на BMW 5-Series да се предлага не само като седан, но и като комби и лифтбек. Предполагаемата цена на базовата версия е около 37 500 евро.
 

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #24
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Наистина няма как да се сравняват. Фаетона е в пъти по добра кола от 7-цата.СС-то е по добро от 6-цата. Единствените им проблеми са,че им липсва имидж.Трудно се продава в тези класове,хората с парите са консервативни...По въпроса за здравината и аз имам Б6 и го търкалям вече почти 100к от нов и съм сменил 4 предни тампона,останалото е нафта и масла.Имам и една сервизна акция,даааа ФВ правели всъщност.Смениха ми моторче на чистачките при смяна на масла в Порше, че при 130л/сек дъжд може да блоки
  • #23
    8 rate up comment 0 rate down comment
    До ross ( преди 11 години )
    принципно съм съгласен с теб за двете марки, но конкретно за веригите - напоследък и на доста БМВ-та им се налага такъв ремонт защото ги късат, и то именно на подобен пробег. двигателите N47 и отчасти N57 от последните 5-6 години имат точно такъв проблем.
  • #22
    16 rate up comment 5 rate down comment
    ross ( преди 11 години )
    колеги да се сравнява фв с бмв е много много налудничава идея. Казвам го от личен опит. имам фв поло за града и 5-та серия за извън града. Полото е 1,2 тси - първи собственик съм. На 55хил. се наложи ремонт за 1500лв. - смяна на верига, клапани, цилиндри и тем подобни. Бмв-то е друга бира - друга планета.
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    bmw e60 ( преди 11 години )
    Това ми напомня http://thisisnotadvertising.wordpress.com/2011/10/14/mini-usa-mini-vs-porsche-challenge/Ясно е че са обречени на неуспех но да се сравняват с най-добрите е престижно.
  • #20
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    golf e s pati po dobar ot bmw 1 phaiton i a8 sa s pati po dobri ot 7 seriq na bmw q8 i Touareg sa s pati podobri ot x5 taka che nali
  • #19
    6 rate up comment 3 rate down comment
    fsb ( преди 11 години )
    само да уточня за немислещите, че цените на фауве не са като тези на бмв, а много по-ниски, така че ако трябва да избирам между двете ще взема и това под внимание... една петица не е с базова цена от 37К евро... както и една седмица не струва колкото един фаетон, а като качество са аналогични
  • #18
    13 rate up comment 10 rate down comment
    нововнос ( преди 11 години )
    Само някой наистина глупав или някой краен фен на vag-недоразуменията би купил подобен кашон вместо колата на боговете - M5 .Та нали още след 5-10 хиляди км ще ходи за смяна на DSGто, турбото и вероятно и целия мотор. На нищо не приличат тези vag-*** честно!
  • #17
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Имам Голф 5 на 250 хиляди километра, в сервиз е влизал само за консумативи!"Сега ли го купи? :)))
  • #16
    8 rate up comment 15 rate down comment
    52576 ( преди 11 години )
    Имам Голф 5 на 250 хиляди километра, в сервиз е влизал само за консумативи! Кучетата нека си лаят!
  • #15
    23 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    т.е. ти току що ни каза че голф се чупи два пъти за 65000 километра? Че другите марки само по 2 масла и филтри са сменили през това време ...