IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes поде завръщане във WRC

Колите на германската марка ще бъдат част от рали „Финландия“ догодина

Mercedes поде завръщане във WRC

Mercedes-Benz отново ще бъде част от световния рали шампионат (WRC), съобщиха от компанията. Производителят от Щутгарт е избран за официална марка на рали „Финландия“ през 2015 г.
Mercedes се завърща в световния рали-шампионат
Представителят на компания за Финландия – фирмата Veho Group, ще предостави на организаторите и на официалните лица на състезанието 50 автомобила. В това число ще бъдат и два специално подготвени модела CLA, които ще преминат през скоростните отсечки непосредствено преди пилотите.

Изданието Rally-magazine твърди, че през последните няколко месеца в Mercedes все по-активно проучват възможността да участват във WRC със собствен автомобил и рали „Финландия“ е първата стъпка в тази насока. Машината, естествено, ще бъде разработена от спортното подразделение на марката – AMG, което вече е готово с двигател за нея. Това е подобрена версия на 1.6-литровия турбо-мотор, който се използва за болидите на марката, участващи в първенството на Формула 3.

Според информациите в Mercedes-Benz са окрилени от успехите, които отборът постигна във Формула 1. Спортният директор Тото Волф никога не е крил симпатиите си към рали спорта, като даже и в момента участва в няколко ралита на по-ниско ниво в родната си Австрия. Една от неговите компании - BRR Rallye Racing, пък е сред най-големите доставчици за части за рали автомобили в Европа.

Снимка: Mercedes-Benz

 

 

 

 

 

Тагове: wrc mercedes amg
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Личи си как огромна маса от хора не разбират и не се интересуват грам от това. Първо VW не е единствен заводски *** към тях е ситроен и хюндай, м-спорт е с подкрепата на форд те правят и други вид състезателни коли. Това че примерно хюндай е базиран в франция не значи че е частен отбор. Повечето компании които подготвят автомобилите те много малка част от тях могат да си позволят да подготвят самостоятелно автомобил. Повече вземат до скоро с2000 сега р5 автомобили и ги сглобяват и поддържат.
  • #6
    2 rate up comment 3 rate down comment
    fastdriver ( преди 9 години )
    Няма да е лошо да има повече заводски отбори. Сега само ФВ карат заводска кола и си личи разликата. А в повечето случай рали колите дори на заводските отбори не се подготвят във собствени фабрики, а в външни компании базирани най-често в Ангия и Италия(prodrive, m-sport, (Rallyart) с бюджет и обезпечение от съответната марка. Лично на мен не ми харесва, че минаха на компактния клас коли.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 9 години )
    Тези ралита се печелят от богатите отбори-марката,формата,цвета - нямат значение. Такова прпофесионализиране го въведе Пежо,изготвейки и печелейки с фабричноизработен прескъп ралиен екземпляр.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако става на въпрос е пълно и с волва от преди 20 години и куп други марки. Частно подготвени. Тук става на въпрос за заводски отбор. Имат някакви участия но дота слабо представени и бмв влезе чрез мини но за една но като цяло почти нищо не направиха. Нека да се пробват никой не ги е спрял
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    www ( преди 9 години )
    Пичове, оставете окачването ... то се подготвя за всяко рали индивидуално и няма общо с нищо серийно на марката. Въпроса е друг, спомнете си за минали рали автомобили на марката ... ами ще се сетите отново само за рали Финландия преди години, когато имаше частни отбори с Мерцедес 190 ... Това е историята на Мерцедес-Бенц по рали трасетата в Европа и света! Изводите сами си ги рпавете ... иначе мен, ако питате няма лошо, нека да има разнообразие в тоя шампионат, че малко скучно с 3-4 марки само.
  • #2
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Неук ( преди 9 години )
    Прав сте, само за едно не съм съгласе. Във Финландия макадамът е по-гладък от българският асфалт. Става ясно, че не е необходима смяна на окачване на Вито. То си е достъчно високо.
  • #1
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тез май и те нещо си повярваха това че има нагласиха формулата по техен начин не означава че и в врц се гласи така. Защото от разлика в фомула в врц парите са на заден план там е повече за презтиж. А тея коли които ще са на финландия това са нулите. Могат и с вито да минат стига да му сменят окачването.