IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Купето Audi Prologue излезе на сцената

Атрактивният модел представя бъдещия дизайн на марката

Купето Audi Prologue излезе на сцената

Най-обсъжданият в последно време модел на Audi - концепцията Prologue, чийто сериен вариант ще се превърне в нов флагман на марката - дебютира на автосалона в Лос Анджелис.
Купето Audi Prologue излезе на сцената
Снимка: Audi

Концепцията Prologue е дело на новия главен дизайнер на Audi Марк Лихте. При създаването на автомобила той е черпил вдъхновение от модели като състезателния Audi 90 quattro IMSA GTO и първите поколения на A8 и TT coupe. Чрез Prologue Марк Лихте показва нагледно какви промени ще настъпят в бъдещите автомобили на производителя.

Audi Prologue представлява луксозно купе с щедри размери. Aвтомобилът е голям почти колкото A8, а под калниците му са побрани джанти с размер 22 инча. Дължината на модела е 5,10 метра, широчината достига 1,95 м, височината - 1,39 м., а междуосието се простира на 2,94 метра.

Впечатление прави агресивната предна част, която е доминирана от по-голяма и по-ниско разположена решетка на радиатора в сравнение с настоящите модели на Audi. Фаровете са издължени и сравнително компактни, като са оборудвани с новите лазерни светлини. А под тях са разположени големи отвори за въздух.

Задната част демонстрира най-сериозната промяна в сравнение с настоящия дизайн на марката. Светлините са по-тесни, като са свързани с хромирана лайсна, а бронята, в която са поместени изпускателните тръби, е изпъкнала. 

Интересен елемент, който вероятно ще остане само на концептуално ниво, са дръжките на вратите. Всъщност такива няма. Автомобилът разполага с електромеханични врати, които се отварят при допир.

Интериорът пък е най-голямата изненада. Той демонстрира материали с топ качество - истински алуминий, хром, натурално дърво, скъпа кожа и изцяло дигитални уреди. Но е някак постен и твърден различен от това, което сме свикнали да виждаме при моделите на Audi.

Интериорът представя интересни решения, сред които "умни" подглавници на задните седалки, които се вдигат автоматично при разпознаването на пасажер. Иначе са прибрани, за да не ограничават видимостта назад. Интериорът на Prologue има и система, която в Audi наричат "личен иконом". Тя разпознава водача чрез неговия смартфон и наглася автоматично предпочитаните от него позиция на седалката, маршрути, музика и др.

Що се касае до задвижването, то е поверено на 4,0-литров TFSI двигател V8 би-турбо, който развива 605 к.с. и 750 Нм. Той работи съвместно с 8-степенна Tiptronic трансмисия и Quattro задвижване, като позволява на купето да спринтира от място до 100 км/ч за 3.7 секунди.

От компанията не споменават нищо за продуктова версия на Audi Prologue, но по-рано бе обявено, че моделът ще има и сериен вариант. Той трябва да се превърне в новия флагман на компанията, да носи името А9 и да бъде на пазарите след около 2 години.

Тагове: audi a9 audi prologue
0 от 500
  • #34
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ooo не това трябва да го обявят за най-грозния интериор, а да не говорим за екстериора! УЖАСНА е отвсякъде!
  • #33
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Задните стопове са ......... думи нямам!
  • #32
    3 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    този коментар отдолу ме кара да се заливам от смях
  • #31
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ама като четеш автомобилна литература не чети Аутобилд, а нещо по сериозно като материал. А революцията идва от Алфа и Ферари и подобни марки... историята го е доказала - Фиат е с най-много нововъведения и патенти в автомобилната индустрия.Все тая локуми може цял ден да разтягаме
  • #30
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма какво,кой да ме светка,или праща да чета, отдавна преминах 30-те и не съм спирал да чета автомобилна литература. Щом Ауди са ме грабнали още от малък имало е защо, другата любима марка ми е Алфа и там знам защо. Много глупаво е да се чудиш защо имат толкова общо с Фолксваген, а що се касае до "скучния" , според теб дизайн хехеее , ти гледай колко други марки, ще уеднаквят дизайна.Ако не си забелязъл от поне 10г. има криза в авто.дизайн, в крайна сметка няма от къде да дойде революцията..
  • #29
    5 rate up comment 4 rate down comment
    shisharkov ( преди 10 години )
    продажбите показват до къде е стигнала една марка в развитието си, те са най-добрият измерител за одобрението на клиентите и показва изборът им за кой автомобил да дадат парите си, ако вървиш в другата посока, те чака съдбата на Сааб и други знайни и незнайни марки.
  • #28
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    НЕ съм казал, че изглеждат лошо, а че са еднакви концептите им и развитието на дизайна им е почти нулево. А относно харесване и нехаресване на дизайн е въпрос на вкус, някой автомобили от 90-те са по-красиви от днешните, така че няма какво да го коментираме изобщо.
  • #27
    8 rate up comment 5 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 10 години )
    Колегата отдолу е прав за някои неща. До края на 90-те години Ауди бяха наистина изключително качествени автомобили. Имам познат (сърбин) който казва така: "Ауди, ако е с "бистър" фар, бягай на далече" и е прав според мен.А за дизайна, там вече е друго, Ауди винаги са си имали по-семпъл дизайн, който в момента не е толкова ефектен като при БМВ да кажем, но изглежда добре, със същият си този "дискретен" дизайн, Ауди-тата изглеждат не лошо и след 15-20 години.
  • #26
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Относно определението "злобар безпомощен" ще кажа само, че феновете на АУДИ и ВАГ са злобари, тъй като пишат какви ли не субективни мнения относно други марки и псуват, като каруцари останалите хора само защото имат различно мнение.Както виждаш аз коментирам статията и изказвам мнение, без да използвам определения спрямо шофьорите на ауди или някой във форума нали? От тук насетне надявам се сам можеш да си извадиш заключението, кой всущност е злобар безпомощен. Съжалявам ако боли от истината
  • #25
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А ако ще си говорим за израстване Хюндай за 15 години израстнаха от посредствена пластмасова марка, която копира до ниво на което Мерцедес да се оплаква, че с новия си модел i40 им взимат много от продажбите в Германия. Компании като Хюндай поне се развиват и като техника и като дизайн и като качество, докато ауди като дизайн стои на едно място, като техника мъждука с дизели, а като качество върви стремглаво надолу от 90-те. ФАКТи БОЛ, само кажи дали искаш да продължавам хАХАХха