IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Алуминиевият пикап на Ford се качи на конвейера

Новият F-150 ще се продава на 90 пазара по света

Алуминиевият пикап на Ford се качи на конвейера

Алуминиевият пикап на Ford се качи на конвейера
Един от първите произведени екземпляри на новия F-150

Напълно новото поколение на пикапа Ford F-150 се качи официално на поточните линии, съобщават от американската автомобилна компания.

Производството стартира в завода в Диърборн, Мичиган, като за целта Ford нае 800 нови служители и добави 500 нови робота. През третото тримесечие на следващата година моделът ще се качи на конвейера и на завода на компанията в щата Мисури. Общият производствен капацитет на двете предприятия ще бъде 700 000 екземпляра от F-150 на година.

Новият Ford F-150, който е най-добре продавания пикап в САЩ за последните 37 години, ще се предлага на пазарите на 90 страни по света.
Алуминиевият пикап на Ford се качи на конвейера
Работник в завода в Диърборн заварява елемент от алуминиевата каросерия на модела

Новаторското при модела е каросерията от алуминий. По-скъпият и лек от стоманата материал редуцира масата на модела със средно 318 кг., което се отразява положително както на товароносимостта, така и на разхода на гориво и пътното поведение.

Гамата от мотори на новия F-150 е представена от четири бензинови предложения. Базов е 2.7-литров V6 EcoBoost двигател с 330 к.с. Следват два V6 двигателя с обем 3.5 литра - EcoBoost с 370 к.с. и Ti-VCT с 290 к.с. Предлага се и 5.0-литров V8 с 385 к.с. На по-късен етап трябва да се появи и 3.0-литров дизелов V6.

Цените на модела в САЩ започват от 26 115 долара.

Снимки: Ford

Тагове: Ford F-150
0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Скъпи на триците, евтини на брашното. Не е ли по-добре да минат по-малки коли вместо да правят огромните по-леки? Иначе и аз нямам нищо против, примерно, пода на колата ми да е алуминиев и да не ръждясва.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    Евала за смелостта на Ford да пуснат алуминиев пикап, при това при положение, че са абсолютен лидер при тези автомобили и логиката е за безопасна и предвидима еволция.Така, обаче, изпревариха конглокенцията с 10 години с един единствен ход...
  • #3
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Станислав ( преди 11 години )
    До Кючука Цената на тон алуминии е около 2000$ тази тон желязо е 150$ на стоманата варира от 500 до 5000
  • #2
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 11 години )
    До турчина най-долу: Ти ако се беше поинтересувал малко, можеше да разбереш че след като машина направи всички заварки, се минава и на преглед от човек който добавя още няколко заварки. Иначе човека може да позира и за самата снимка ако това ти е ГОЛЕМИЯТ проблем на статията и за това че умираш от яд защото Форд си върви напред, а ти още висиш по сервизите с глокника си.
  • #1
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Кючука ( преди 11 години )
    Абе тоя байчо от снимката що заварява на ръка? В кой век сме, няма ли роботи? Отделно има грешка - алуминия не е по-скъп от желязото и стоманата. По-евтин е и като материал и като обработка.