fallback

Новият Lancer ще използва платформа на Renault-Nissan

Mitsubishi ще заеме технологии на френско-японския алианс и за други свои модели

Mitsubishi и Renault-Nissan навлизат в следващия етап от своето сътрудничество, съобщава Automotive News Europe. Японската компания ще използва платформите на френско-японския алианс за конструирането на някои от бъдещите си модели. Различните версии на настоящия Lancer. Снимка: Mitsubishi Още през ноември 2013 година Mitsubishi и Renault-Nissan обявиха, че ще си сътрудничат за споделянето на продукти, технологии и производствени мощности. Сега е ясен и първият продукт, който ще бъде резултат от това сътрудничество. Става дума за бъдещ компактен седан на Mitsubishi, който ще се превърне в наследник на Lancer. Към момента няма яснота на коя платформа на Renault-Nissan ще бъде изграден автомобилът. Не е определено и къде ще се произвежда той. От Mitsubishi все пак уточниха, че моделът ще бъде глобален и има голяма вероятност да се произвежда в Европа. Освен за следващия Lancer, компанията Mitsubishi ще използва технологии на Renault-Nissan и за бъдещ свой модел от средния клас. Този автомобил ще бъде базиран на Renault Latitude (Samsung SM5 в Южна Корея), като ще се продава на пазарите на САЩ и Канада. Той най-вероятно ще бъде произвеждан на поточната линия на Renault-Samsung в Южна Корея, като трябва да бъде на пазарите до 2-3 години, съобщи пред Automotive News Europe изпълнителният директор на Mitsubishi Осаму Масуко. Японската компания си сътрудничи успешно и с френския алианс PSA. Моделите Peugeot 4008, Citroen C4 Aircross и Mitsubishi ASX използват една и съща платформа, а електромобилите Peugeot iOn и Citroen C-Zero представляват производни на Mitsubishi i-MiEV. От PSA вече обявиха, че сътрудничеството между Mitsubishi и Renault-Nissan няма да се отрази на взаимоотношенията им. Отделно от това Mitsubishi обяви през септември, че ще предостави технологичната база на пикапа си L200 за създаването на пикап на Fiat Chrysler за пазарите на Европа и Южна Америка.

fallback
  • #7
    //// ( преди 9 години )
    Маркионе още перз 2008 е казал,че ще останат само няколко компании. И донякъде е прав.Според шефа на Fiat Серджо Маркионе едва шест ще са оцелелите сред автомобилните компании в условията на постоянно падащите продажби на нови автомобили и покачващите се финансови загуби в глобален план.На сцената ще останат един американски производител, един немски, един френско-японски, един японски, един китайски и потенциален играч от Европа, споделя Маркионе пред Automotive News Europe.Единственият начин компаниите да оцелеят е да генерират повече от 5,5 милиона автомобила годишно.В момента само 5 сред автомобилните производители могат да се похвалят с подобно ниво това са Toyota, General Motors, Volkswagen, Ford Motor и Renault-Nissan.Този бизнес ще стане съвършено различен. Не може да продължи постарому. Да бъдеш независим вече не е актуално
  • #6
    Alex ( преди 9 години )
    Wind of changes ... modern times :)
  • #5
    ... ( преди 9 години )
    Спокойно до няколко години всички марки коли ще са на 4-5 концерна. Просто разходите когато се работи по начина на Рено-Нисан, БМВ-Тойота и т.н. свива разходите и съответно прави компаниите по-конглокентоспособни. В един момент компании като Митсубиши или ще трябва да фалират или да се присъединят към разработки с други марки.
  • #4
    6a13TT ( преди 9 години )
    Ужас...
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    нали лансъра щяха да го спиратто при това положение по-добре да го бяха спряли отколкото да от сериозна спортна кола да стане поредното рено
  • #2
    RRE ( преди 9 години )
    Toest poredia iaponski legen,prepraven v da4ia
  • #1
    nikito_blend ( преди 9 години )
    Мешана скара.
fallback
Последни