fallback

Новият Lancer ще използва платформа на Renault-Nissan

Mitsubishi ще заеме технологии на френско-японския алианс и за други свои модели

Mitsubishi и Renault-Nissan навлизат в следващия етап от своето сътрудничество, съобщава Automotive News Europe. Японската компания ще използва платформите на френско-японския алианс за конструирането на някои от бъдещите си модели. Различните версии на настоящия Lancer. Снимка: Mitsubishi Още през ноември 2013 година Mitsubishi и Renault-Nissan обявиха, че ще си сътрудничат за споделянето на продукти, технологии и производствени мощности. Сега е ясен и първият продукт, който ще бъде резултат от това сътрудничество. Става дума за бъдещ компактен седан на Mitsubishi, който ще се превърне в наследник на Lancer. Към момента няма яснота на коя платформа на Renault-Nissan ще бъде изграден автомобилът. Не е определено и къде ще се произвежда той. От Mitsubishi все пак уточниха, че моделът ще бъде глобален и има голяма вероятност да се произвежда в Европа. Освен за следващия Lancer, компанията Mitsubishi ще използва технологии на Renault-Nissan и за бъдещ свой модел от средния клас. Този автомобил ще бъде базиран на Renault Latitude (Samsung SM5 в Южна Корея), като ще се продава на пазарите на САЩ и Канада. Той най-вероятно ще бъде произвеждан на поточната линия на Renault-Samsung в Южна Корея, като трябва да бъде на пазарите до 2-3 години, съобщи пред Automotive News Europe изпълнителният директор на Mitsubishi Осаму Масуко. Японската компания си сътрудничи успешно и с френския алианс PSA. Моделите Peugeot 4008, Citroen C4 Aircross и Mitsubishi ASX използват една и съща платформа, а електромобилите Peugeot iOn и Citroen C-Zero представляват производни на Mitsubishi i-MiEV. От PSA вече обявиха, че сътрудничеството между Mitsubishi и Renault-Nissan няма да се отрази на взаимоотношенията им. Отделно от това Mitsubishi обяви през септември, че ще предостави технологичната база на пикапа си L200 за създаването на пикап на Fiat Chrysler за пазарите на Европа и Южна Америка.

fallback
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тука става въпрос за производството на автомобили обачен не за банки, не за машини нито за климатици. Там явно не са конглокентно способни и затова търсят начини за оцеляване
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Моят климатик е Митсубиши и съм много доволен!
  • #15
    Фетз ( преди 9 години )
    Какво им се връзвате? Никаква представа си нямат какви са пропорциите на Мицубиши груп, Фуджи Хеви Индустрийс и т.н. Нека си джафкат.
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Точно така, съгласен съм с двата коментара преди моя.Мицубиши е огромна корпорация и автомобилите и са само една част от всичко друго с което се занимава.Да не кажа голяма дума, но може и да са най голямата японска корпорация, но със сигурност са в топ 3 на Япония.Доколкото знам, се състоят от 44 компании,има и Мицубиши банк и т.н.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    Полу фалирала, ама друг път! Нямаш си представа какъв индустриален гигант е Митсубиши. Производството на автомобили е само една част от бизнеса им. Справка en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да съвсем случайно е Mitsubishi Group of Companies и не, далеч не се занимават само с производство на автомобили и много малко вертоятно е да фалират...
  • #11
    Фетз ( преди 9 години )
    Не забравайте, че Митсубиши Груп генерира годишен оборот от 250 милрд. долара. Все пак като се прави бизнес се гледа кое носи повече печалба. Явно автомобилното производство не е нещо, на което се залага в момента. Надявам се Митсубиши да бъдат закупени от Тойота или Рено-Нисан. Това са компании, които могат да си позволят да вдъхнат нов живот на Мицубиши. Марката е солидно име в 4х4 средите, имат трайна и солидна диря във ВРЦ, Дакар, къде ли не. Дано не залезе като много други марки.
  • #10
    RS1600 ( преди 9 години )
    Няма нищо лошо в сътрудничеството и споделянето на платформи и технологии. За да вадиш конглокентни в технологично отношение автомобили на конглокентни цени трябват икономии от мащаба. Това е реалността в автомобилната индустрия и това ще е все по-силно изразено. Маркионе е прав.За съжаление, обаче, Мицубиши не са от големите и ще бъдат погълнати от някой или ще изчезнат. Гамата им модели от години е неконглокентноспособна, да ме извиняват феновете на марката.
  • #9
    //// ( преди 9 години )
    Това всичкото е от една статия в ауто,мотор и спорт от 2008 г.
  • #8
    //// ( преди 9 години )
    Според Юрген Пипер, анализатор в германската Metzler Bank, основната причина за наличието на толкова много автомобилни компании в Европа, е че повечето от тях са семейна собственост. Това обаче може да се промени поради продължаващата финансова криза.В Европа PSA, BMW и Fiat се смятат за най- уязвими, ако спадът в продажбите продължава. Причината за това е, че те не са достатъчно големи, за да възползват от мащабните спестявания, които са натрупали техните конглокенти.Пипер очаква VW, Renault-Nissan и Daimler да са компаниите, които ще оцелеят.Мащабите са тези, които са от решаващо значение в днешната ситуация. Аudi например се справя доста по-добре от Mercedes и BMW през последните години, защото извлича всички облаги от това да бъде собственост на VW.В бъдеще могат да се очакват редица сливания и придобивания, тъй като автомобилните производители се стремят да създадат устойчиви структури, които няма да са подвластни на негативните икономически събития.
fallback
Последни