IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подобрените Range Rover и Range Rover Sport

Всъдеходите демонстрират по-мощни двигатели, по-нисък разход на гориво и подобрена проходимост

Подобрените Range Rover и Range Rover Sport

Британският производител на луксозни всъдеходи Land Rover разкри обновените версии на своите флагмански модели Range Rover и Range Rover Sport. Те са получили редица подобрения, сред които по-мощни двигатели, по-нисък разход на гориво и подобрена проходимост.
Range Rover и Range Rover Sport получиха подобрения
Базовият дизелов двигател - TDV6 с обем 3.0 литра, е изоставил системата за принудително пълнене с две турбини и вече разчита на само една. Промяната не е повлияла на мощността и максималния въртящ момент, които остават 258 к.с. и 600 Нм, но се е отразила на средното потребление на гориво. Разходът на гориво при Range Rover TDV6 е редуциран с 8,5%, а този на Range Rover Sport - с 5,7%.

По-мощният дизелов двигател SDV6 е подложен на модернизация, която обхваща електронното му управление и системата за впръскване на гориво, като резултатът е мощност от 306 к.с. и максимален въртящ момент от 700 Нм - увеличение от 14 к.с. и 100 Нм. В същото време средният разход на гориво при двата модела е намален със 7%, сочи информацията от Land Rover.

Бензиновият двигател SCV6, който има обем от 3,0 литра, също е подложен на модернизация, като вече изисква с 1,9% по-малко гориво. Характеристиките му остават непроменени - 340 к.с. и 450 Нм.

Сред новостите при Range Rover и Range Rover Sport е система, която прожектира върху челното стъкло богата информация за автомобила - скорост на движение, предавка на скоростната кутия, данни от навигацията, пътните знаци и др.
Range Rover и Range Rover Sport получиха подобрения
При обновените модели е налична и технологията All-Terrain Progress Control (ATPC). Тя е предназначена за движение по трудни терени, като автоматично поддържа избраната скорост и контролира поведението на автомобила и системата за задвижване на четирите колела. Технологията работи при скорост до 30 км/час и може да бъде определена като автопилот за трудни терени.

ATPC е отлично решение за по-дълги преходи извън пътя или тежки терени като стръмни наклони или хлъзгави настилки. Тя контролира по-най-добрия начин системата за задвижване на четирите колела, като дава възможност на водача да наблюдава и коригира настройките на автомобила, както и да  регулира скоростта на движение, сочи информацията.

Въпросната технология може да бъде поръчана с моделите с двигател TDV6, SCV6 или V8, които разполагат със системата Terrain Response 2.

Обновените Range Rover и Range Rover Sport предлагат също така панорамен стъклен покрив, по-голям избор от цветове за екстериора и нови материали за интериора. Към момента не е ясно дали ще има промяна в цените на моделите.


Снимки и видео: Land Rover

0 от 500