fallback

Toyota представи рали-автомобил на водород

Машината ще участва в последния старт от шампионата на Япония

Toyota ще участва в последния етап от първенството на Япония на рали, който ще се състои на 1 и 2 ноември, с нова версия на своя водороден автомобил FCV (fuel cell vehicle). Машината е задвижвана от електромотор, чиято енергия се създава от химическа реакция между водорода от резервоарите и кислорода от въздуха.От компанията публикуваха единствено снимки на машината, която ще трябва да измине 285 км по време на състезанието, но не дадоха никакви технически подробности за него. Знае се само, че седанът ще изпълнява ролята на "нулев" автомобил - това е колата, която преминава през специалните етапи непосредствено преди състезателните машини.Стандартният седан Toyota FCV разчита на агрегат с мощност 100 кВт, който може да измине около 300 мили (482 км) с едно зареждане на водородните си клетки. Пълното зареждане отнема 3 минути, а ускорението от 0 до 100 кк/ч става да около 10 секунди.За първи път Toyota FCV бе представен на фестивала Aspen Ideas Festival през лятото, но официалната му световна премиера се състоя на автомобилното изложение в Париж през октомври. Тогава от компанията-производител обявиха, че купувачите на FCV няма да бъдат принудени да правят компромиси с ходовите качества, безопасността и цената на модела.Очаква се на пазара в Япония автомобилът, който най-вероятно ще се продава под името Mirai (бъдеще), да се появи през пролетта на 2015 г. А през лятото ще достигне и до пазарите в Европа и САЩ. Засега е известно, че на домашния си пазар Toyota FCV ще струва 7.5 млн. йени (около 70 000 щатски долара). Както и че модификацията за Щатите и Европа ще запази пробега си от 480 км, докато при тази за Япония той ще бъде увеличен до 700 км.Снимки: Toyota 

Тагове: toyota fcv
fallback
  • #19
    Enzo ( преди 10 години )
    Само Тойота!!!! Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!!! Каквото и да се каже, както и да се каже, дори и от тези, които карат Тойота и ги хвалят само заради това... Всички знаем, включително и те, че това е чикиджийска марка, чиито продукти са с чикиджийско качество и само краен *** може да се надява, като си купи каквато и да било Тойота, да изпита някакво, дори минимално удоволствие от шофирането. Моля Ви се, всички ежедневно виждаме тия кошници по улиците - пластмасови и ултра грозни!!!
  • #18
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    А Тойота са абсолютен технологичен лидер. Вижте само как мачкат Порше които уж имали супер технологични хибриди и държали рекорд на Нюрбургринг за сериен модел. Ха-ха-ха!
  • #17
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Алди биеха защото регулациите толерираха дизела. Тая година няма ограничения за работен обем и рестриктори за мощност, ами за количеството енергия на обиколка. Алди пак са с малко повече енергия от Тойота и Порше, но въпреки това падат редовно от Тойота. Неприятно е да има правила които не ви толерират, а ВАГончета?
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не съм коментирал, гледам само Льо Ман, него съм коментирал.
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    E вече прилича на лодка/амфиия. Честно поглрфнете му профила, надвесите и всичко.
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е тогава нали ти коментираше.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Предишните 2 години като мачкаха Ауди, къде бяхте що не коментирахте, а?
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота пак показа как се правят хибриди.Немските рикши будиха насмешка в цялото състезание.
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    Честита четвърта победа на хибридите на Тойота на току що завършилото състезание за издържливост в Китай.Немските какси пак хапнаха здраво дървото.Поредно отчайващо състезание за едва движещите се автобуси на АЛУДИ.
  • #10
    RRE ( преди 10 години )
    Iaponcite pak syzdavat tehnologiite german4etata gi kopirat sled 20 godini.Kakto vinagi. Ina4e si trakat s dizel4etata na 1 vek muhahahahahahah
fallback
Последни