fallback

Шампионат по сервизни акции

С 52 млн. изтеглени коли от пазара на САЩ настоящата година поставя нов рекорд

Годината все още не е приключила, а броят на изтеглените само от пазара на САЩ автомобили вече превишава почти двойно досегашния рекорд, пише CNN Money, позовавайки си на данните на Stericycle.Снимка: РойтерсОт началото на тази година на територията на САЩ са проведени 544 сервизни акции, засегнали над 52 млн. автомобила. За сравнение през най-лошата в това отношение година - 2004, от този пазар бяха изтеглени почти двойно по-малко коли - 30,8 млн.Изчисленията на Stericycle показват, че през първите 10 месеца на година са били организирани средно по 2 сервизни акции всеки ден. При това само на пазара на САЩ. Повече от половината от засегнатите автомобили - 26,5 млн., са произведени от американския гигант GM."Никога не са били изтегляни повече коли от пазара. Всеки пети автомобил в САЩ е бил привикван в сервиз през тази година", заяви вицепрезидентът на Stericycle Марк Розембайгер пред CNN Money.Според него увеличаващите се сервизни акции се дължат на факта, че "клиентите искат от автомобилите много повече от преди". А това ги прави сложни, което пък е предпоставка за повече дефекти. Припомняме, че през 2013 година бяха изтеглени 22 млн. автомобила от пазара на САЩ. Година преди това броят им бе 16.2 млн.Още по темата:Пазарът в САЩ пълен с опасни автомобили

Тагове:
fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе, моята японска каручка не е помирисвала сервиз за разлика от твоята немска щайга която живее там.
  • #5
    RRE ( преди 9 години )
    Toyota i GM prodavat nai-mnogo koli v sveta,normalno e da iztegliat nai-mnogo. Sys sigurnost Lada i Dacia i Skoda ne iztegliat tolkova koli, no tova ne gi pravi hubavi i nadejdni koli, prosto iztegliat mnogo po-malko koli,za6toto nikoi ne gi kupuva.
  • #4
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Ха,клиентите излизат виновни,че колите са ***,баси заключението,а!!!Тъпчат колите с всевъзможни електроники,с всякакви ненужни системки и ги правят чупливи,само и само до 5-6 години да се скапват и да си купиш нова.Иначе заводите трябва да затварят,печалбите ще падат и фирмите ще фалират.Как няма да има дефекти,като те са заложени още в разработката на един нов модел.Отстраняват един дефект,но залагат 2 нови.Планирано остаряване,през 90-те беше минимум 10 години,сега е максимум 5.
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    извинявам се тези 3 млн са изтегление по желание на тойота а не по предписание на NTHSA
  • #2
    Анонимен ( преди 9 години )
    само в официалния сайт на тойота има данни за над 3 000 000 върнати коли за последната година в 14 сервизни акции и това е без да броим toyota service buletins - нарастващ брой проблеми по модели които обаче не са включени в сервизна акцияhttp://***.toyotaproblems.com/tsbs/само тойота камри има 860 проблема
  • #1
    52 000 000! ( преди 9 години )
    I 95 % sa na GM,Toyota u Fiat/Chrysler!
fallback
Последни