fallback

Шампионат по сервизни акции

С 52 млн. изтеглени коли от пазара на САЩ настоящата година поставя нов рекорд

Годината все още не е приключила, а броят на изтеглените само от пазара на САЩ автомобили вече превишава почти двойно досегашния рекорд, пише CNN Money, позовавайки си на данните на Stericycle.Снимка: РойтерсОт началото на тази година на територията на САЩ са проведени 544 сервизни акции, засегнали над 52 млн. автомобила. За сравнение през най-лошата в това отношение година - 2004, от този пазар бяха изтеглени почти двойно по-малко коли - 30,8 млн.Изчисленията на Stericycle показват, че през първите 10 месеца на година са били организирани средно по 2 сервизни акции всеки ден. При това само на пазара на САЩ. Повече от половината от засегнатите автомобили - 26,5 млн., са произведени от американския гигант GM."Никога не са били изтегляни повече коли от пазара. Всеки пети автомобил в САЩ е бил привикван в сервиз през тази година", заяви вицепрезидентът на Stericycle Марк Розембайгер пред CNN Money.Според него увеличаващите се сервизни акции се дължат на факта, че "клиентите искат от автомобилите много повече от преди". А това ги прави сложни, което пък е предпоставка за повече дефекти. Припомняме, че през 2013 година бяха изтеглени 22 млн. автомобила от пазара на САЩ. Година преди това броят им бе 16.2 млн.Още по темата:Пазарът в САЩ пълен с опасни автомобили

Тагове:
fallback
  • #46
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Фаувето имат завод и в Индия.Произвеждат Пасат.Поло и Джета за местния пазар,както в Китай.Много по-евтино им излиза така.
  • #45
    Анонимен ( преди 9 години )
    това пък как го измисли ФВ продават и в русия продават и в мексико и южна америка продават в китай продават в америка продават (макар и малко в япония) продават в близкия изтоксамо не знам за индия
  • #44
    Анонимен ( преди 9 години )
    Даа, Хонда отдавна са се доказали и който го оспорва явно избива някакви жалки свои комплекси. Пък и те са глобален бранд, за разлика например от ВАГ, където ако трябва да бъдем честни глобални са само АУДИ и то в някаква малка степен. А това е важно, показва способността на производителя да проезвежда автомобили еднакво добри на всякакви климатични условия!
  • #43
    Todd ( преди 9 години )
    Във втората по големина държава в света - Канада, Хонда са номер едно в продажбите от доста години и дори Тойота не ги доближава. Едва ли някой ще ги задмине в близките години. Канадците със техните сурови климатични условия са направили правилния избор и знаят кое е добро, ама наистина добро.
  • #42
    единственият ( преди 9 години )
    подигравате се на Дошо и неговата хонда а дали си давате сметка че това в момента е единствената марка която не е влизала в алианс както другиФВ груп Фиат груп БМВ-Тойота ГМ мерцедес нисан рено Хюндай-кия т.н.сега феновете на фв ще ме нападнат и ще кажат че могат да я купят когато си искате да ама не печалбата на хонда за миналата година е 21 млрд долара само на фв е 12 млрд а иначе на групата е около 25 млрд ама те са 12 марки
  • #41
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колкото до сложната техника е важно кой е прави. Погледнете един Приус бъкан с електроника и екстри, а е един от най-надеждните автомобили. По всички класации е на челните места по качество, а Ауто Билд написаха статия:Хибридът върви и върви, и вървиили погледнете продължителният тест на същата медия да видите за 100 000 км. само 2 изгорели крушки има. Така, че качеството и надеждността не са винаги зависими от сложността на техниката. Който си го може, го може...
  • #40
    Анонимен ( преди 9 години )
    Я бързо си признайте каква *** карате?
  • #39
    Анонимен ( преди 9 години )
    А,относно сложната техника-естествено,колкото повече електроника,моторчета и други бъзикни-толкова по-голяма вероятност за повреди.
  • #38
    до бъчваря ( преди 9 години )
    Бъчвар,няма място за сравнение с руските коли произведени 70-80 та дори и 90 -те години,руските коли са толкова зле технически и като качества ,че няма място за сравнение,все едно да сравниш ваз 2101 1980г със Форд ескорт или ауди 80 и мерцедес 190,предполагам си на същото мнение,но наистина от западните коли до 2000г.самите части и материали бяха по качествени и идържаха повече,както и има значение ,колата дали и правена за западния или за източния пазар,голяма разлика.....
  • #37
    японско качество ( преди 9 години )
    За твое сведение дефектните въздушни възглавници специално в Хонда са се вграждали до 2011 год.Така,че ти специално,си реално застрашен с твоя Сивик! Ако не лъжеш във форума,разбира се.
fallback
Последни