IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Агрегатът на новия Nissan GT-R ще развива 784 к.с.

Японците искат колата им да се конкурира с Lamborghini Aventador

Агрегатът на новия Nissan GT-R ще развива 784 к.с.

Агрегатът на следващото поколение на Nissan GT-R ще развива точно 784 к.с. Това съобщиха представители на японската марка, цитирани от изданието GT Spirit. Те потвърдиха, че суперколата ще бъде хибрид, който ще може да се конкурира с далеч по-скъпи модели.
Агрегатът на новия Nissan GT-R ще развива 784 к.с.
Vision 2020. Снимка: Nissan

Под капака на следващата генерация на GT-R ще бъде поставена нова версия на настоящия 3.8-литров V6 двигател. Моторът ще развива около 650 к.с., което е с около 100 к.с. повече от сега. Водачът на автомобила ще разчита и на мощен електромотор, с чиято помощ общата мощност на агрегата ще достигне 784 к.с.

Така Годзила ще получи близо 40% повече мощност в сравнение със сегашното поколение. Максималният въртящ момент ще достигне 998 Нм. Това увеличение принуждава японците да подготвят за модела и нова автоматична скоростна кутия с 8 предавки, която ще замени сегашната 6-степенна DCT.

В разработката на агрегата активно участват специалисти от отбора от Формула 1 – Williams. Сходна по характеристики силова установка ще бъде използвана и за състезателния болид на Nissan, който ще участва в следващото издание на „24 часа на Льо Ман“.

Новият GT-R ще се качи нагоре в йерархията на спортните автомобили и ще се конкурира вече не с Porsche 911, а с модели като Lamborghini Aventador. По тази причина и дизайнът на японската суперкола ще бъде променен радикално, като ще се доближава до стила на показания неотдавна от компанията концептуален модел Vision 2020.

Концептуалната версия на напълно новото купе на Nissan ще бъде показана на автосалона в Токио следващата есен. А серийният вариант на бъдещата Годзила ще видим през 2018 г.

 

Тагове: Nissan GT-R
0 от 500
  • #5
    28 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мдаааа, японците не се шегуват. Въпроса е кому са нужни тези спортни коли над 500 к.с. които на всичкото отгоре трябва да се карат само на специални писти. За цялата индустрия става въпрос ..
  • #4
    6 rate up comment 21 rate down comment
    CARS ( преди 11 години )
    Нямам думи за разбирачите. Щяло да се конглокира не с 911, а с Авентадрор!?! Вие нормални ли сте. Има поне 10 клипа в Youtube как 911 размазва авентадора. Влезте и се ограмотете!!!
  • #3
    13 rate up comment 1 rate down comment
    FastDriver ( преди 11 години )
    Позиционират го по-нагоре за да направят място за бъдещия Z370 (около 320 кс.), който трябва да се качи на нивото на 911(поне 450 кс.), а новия модел, който планират за конглокент на GT86/BRZ до 2018г. ще е достигнал мощността на сегашния Z370.
  • #2
    17 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 11 години )
    ... и чичо си и леля си!
  • #1
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това ще струва майка си и баща си...