IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Агрегатът на новия Nissan GT-R ще развива 784 к.с.

Японците искат колата им да се конкурира с Lamborghini Aventador

Агрегатът на новия Nissan GT-R ще развива 784 к.с.

Агрегатът на следващото поколение на Nissan GT-R ще развива точно 784 к.с. Това съобщиха представители на японската марка, цитирани от изданието GT Spirit. Те потвърдиха, че суперколата ще бъде хибрид, който ще може да се конкурира с далеч по-скъпи модели.
Агрегатът на новия Nissan GT-R ще развива 784 к.с.
Vision 2020. Снимка: Nissan

Под капака на следващата генерация на GT-R ще бъде поставена нова версия на настоящия 3.8-литров V6 двигател. Моторът ще развива около 650 к.с., което е с около 100 к.с. повече от сега. Водачът на автомобила ще разчита и на мощен електромотор, с чиято помощ общата мощност на агрегата ще достигне 784 к.с.

Така Годзила ще получи близо 40% повече мощност в сравнение със сегашното поколение. Максималният въртящ момент ще достигне 998 Нм. Това увеличение принуждава японците да подготвят за модела и нова автоматична скоростна кутия с 8 предавки, която ще замени сегашната 6-степенна DCT.

В разработката на агрегата активно участват специалисти от отбора от Формула 1 – Williams. Сходна по характеристики силова установка ще бъде използвана и за състезателния болид на Nissan, който ще участва в следващото издание на „24 часа на Льо Ман“.

Новият GT-R ще се качи нагоре в йерархията на спортните автомобили и ще се конкурира вече не с Porsche 911, а с модели като Lamborghini Aventador. По тази причина и дизайнът на японската суперкола ще бъде променен радикално, като ще се доближава до стила на показания неотдавна от компанията концептуален модел Vision 2020.

Концептуалната версия на напълно новото купе на Nissan ще бъде показана на автосалона в Токио следващата есен. А серийният вариант на бъдещата Годзила ще видим през 2018 г.

 

Тагове: Nissan GT-R
0 от 500
  • #15
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Н.Хайтов ( преди 11 години )
    Едно е да искаш,друго е да можеш,а чак трето и четвърто да го направиш!
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Неук ( преди 11 години )
    Нека по-знаещите да кажат. Уилямс не разработваха ли маховик за допълнителна мощност, а не ел.двигател. Отделно, кого конглокира с допълнителна мощност? Определено не ламбо, които са си само ДВГ. Конглокенцията е по-скъпа, но и по-мощна. Отделно къде в Европа освен в Германия ще го караш по нормални пътища това. Бил съм в Монако и благодаря на съдбата, че бях с малък автомобил.
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    няма лошо да искат да се развиват и да правят скъпи и престижни автомобили просто както каза колегата в началото това просто вече няма да е нисан гт-р - "народен суперспортист" ще е японско порше/бугати (или какъвто там ще му е главния конглокент)
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    vel_co ( преди 11 години )
    Точно това правят в Нисан - име! Постепенно вървят нагоре и притесняват казионните суперспортисти. И постепенно Нисан се споменава като един от тях. После ще вдигнат качеството, ще постигнат съвършенство на изработката и след още две поколения на ГТР може да застава със самочувствие дори и до Бугати, знае ли човек?
  • #11
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    От нисан, трябваше да направят този автомобил под марката Инфинити. Звучи малко несериозно, нещо с емблема Нисан да се продава до Ламборджини или Ферари. Все пак Нисан се свързва с Рено-Дачия. Все едно да напилят една Дачия и да я предлагат с цена на Ламборджини. Дори и да има качествата на Ламборджини и по-нищо да не му отстъпва, емблемата си е емблема. Примерно, може нашия актьор Асен Блатечки по нищо да не отстъпва, като игра, чар и физика на Ръсел Кроу. Но ако Блатечки каже в Холивуд, че иска 20 милиона долара, за да се снима във Филм, ще го изгонят, докато за Ръсел, Кроу веднага ще се съгласят, даже ще си помислят, че Ръсел им прави намаление и те непременно трябва да се възползват от добрата оферта.
  • #10
    8 rate up comment 8 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Skoda 911 TURBO S triabva da stigne imperatora NISSAN GTR,za6toto toi e po-byrz na oista sys zavoi,koeto napodobiava praktikata.
  • #9
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Кодошо ( преди 11 години )
    А дано този оризарски дрънгалник, който явно ще струва ПО-СКЪПО от Порше, поне да стигне TURBО S, че сега онуй нисмо-мисмо само за смях (и бол пари) става!
  • #8
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тия вече съвсем си повярваха. Следващото ниво е да се конглокират с космическата рограма на НАСА. Японски коплекси.
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    няма значение колко коня има колата важното е какво магаре седи зад воланане разбирам какво значение има какво време постига професионален пилот на празна писта когато малко шофьори ще имат подобни умения и възможност да стъпят на пистата - в крайна сметка остава удоволствието от шофирането - кой каквото го кефи и може да си позволи. дали порше ламбо или нисан
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е па, че ида у Мунако, оти да не ида? Те затва ние караме Фиеста, оти останалите пари отиват за ония, дето карат такива коли со много магарета у багажнико ;)